*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

خانـدان سید جعفر کروکلایی در روستا

 

سید جعفر کروکلایی دارای چهار پسر به نام های ميرصفي، میرآقاسی، میرطهماسب و میرابوطالب بوده است. این خاندان جمعیت قابل توجهی از اهالی پایین کروکلا را تشکیل می دهند.

 

به دلیل جمعیت نسبتا زیاد خاندان سید جعفر کروکلایی، در نوبت قبل نسل میر صفی یکی از فرزندان سید جعفر معرفی شد، و در این نوبت نسل سه فرزند دیگر ایشان را خدمت شما معرفی می کنیم.

 

لازم به ذکر است کربلایی سید حمزه هاشمی از پدر بزرگوارشان حاج مسیح الله نقل می کند که سید جعفر احتمالا" از گله محله ی چناربن یا بالاداودکلای آستانه سر به کروکلا کوچ نموده و در این مکان ساکن شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

شما اهالي روستا نيز مي توانيد با در اختيار گذاشتن اسنادي از روستا كه در دست داريد يا نزد پدربزرگ، پدر، مادر و دوستانتان موجود مي باشد ما را در استخراج و تكميل اطلاعات و پيشينه ي تاريخي روستا ياري نماييد.

 

 

 

 

 

 

تهیه و تنظیم: علی ایمانی ایمنی

 

 

با سپاس فراوان از: حاج سید ابراهیم و کربلایی سید حمزه هاشمی كرويي و تشکر ویژه از محمد ایمانی ایمنی

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20