*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

از مشكل افت ولتاژ برق ايمن آباد تا روشنايي معابر

 

مشكل افت ولتاژ برق روستاي ايمن آباد سال هاست كه خانواده هاي روستايي را دچار مشكل كرده است مشكلاتي كه از جمله ي آن مي توان به سوختن وسايل برقي، روشن نشدن تلويزيون، كامپيوتر، يخچال و چرخ خياطي اشاره داشت. از طرفي پنكه زميني يا سقفي نيز با دور بسيار كند حركت مي كند و غير قابل استفاده مي باشد. خانمي كه فرزند معلول جسمي حركتي و ايزوله در منزل دارد نيز نگران فرزندش است كه با استفاده از دستگاه هاي خاص به ادامه حياط مي پردازد و قطع دستگاه ها، بارها ايشان را دچار بحران جدي نموده است.

 

خانواده اي كه در ايام ماه رمضان سال گذشته به خانه مادرشان در آمل نقل مكان كردند تا در گرماي تابستان بتوانند ماه رمضان را با روزه پشت سر بگذارند.

 

مادري از روستا كه اشاره داشتند مهتابي خانه، كه كليدش زده مي شود فردا موقع ظهر روشن مي شود كه نشان از ضعف بالاي ولتاژ برق مي باشد. اين مادر گرامي خطاب به مدير عامل شركت توزيع برق مازندران عنوان كردند كه آيا همسر آقاي مدير برق استان قادر به تحمل اين مشكل مي باشد؟ قطعا" تحمل نمي كند... و بهتر است مسئولين براي ساعتي، نه چند شبانه روز، خودشان را جاي مردم اين روستا بگذارند.

 

 

مهندس منوچهر جعفري مدير عامل شركت توزيع برق مازندران در يك برنامه راديويي و با پيگيري هاي انجام شده عنوان نمودند:

بطور كل برق شهرستان بابل دچار مشكلات اساسي است كه بودجه قابل توجهي را مي طلبد و بسياري از روستاهاي اين شهرستان با افت ولتاژ برق مواجه هستند.

 

 

 

سيد نقي حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد مي گويد:

نزديك به ده سال است كه اهالي روستا از افت ولتاژ برق در خانه هايشان رنج مي برند و با توجه به پيگيري هاي انجام شده طي سال هاي گذشته توسط اعضاي محترم شوراي اسلامي و دهياران محترم، پس از خرابي و يا سوختن تعدادي از ترانس هاي  برق روستا، بجاي تعويض و نصب ترانس قوي تر و مدرن تر به تعمير آن اكتفا شده است.

 

طي اين مدت نيز پي گيري ها و نامه نگاري هاي زيادي صورت پذيرفته است، از مدير شركت توزيع برق جنوب بابل يعني مهندس يكتا گرفته تا نمايندگان مجلس و در نهايت مدير عامل شركت توزيع برق مازندران.

 

در نهايت ديروز عصر با حضور در ساري و در دفتر مدير عامل شركت توزيع برق مازندران، ايشان يادآور شدند با توجه به پر شدن سقف اعتبارات براي شهرستان بابل، دستورات و تاكيداتي صورت گرفته است كه اميدواريم طي هفته هاي آينده اين مهم به سرانجام برسد.

 

 

از طرفي تمامي فازهاي شب و روشنايي معابر روستاي ايمن آباد دز خيابان اصلي، عيب يابي شده است و تعويض لامپ هاي سوخته انجام پذيرفت، تا در ماه مبارك رمضان مشكل خاموشي فاز شب حتي براي يك مورد هم نداشته باشيم. اما به دليل افت ولتاژ برق در خيابان هاي فرعي روستا، تماما" انجام نشده است.

 

 

 

از اهالي درخواست مي شود اگر فاز شبي به هر علتي خاموش است، يا در كوچه هاي فرعي ضروري مي باشد، به دهياري روستا يا يكي از اعضاي شوراي اسلامي اطلاع دهند و يا به شماره تلفن دهيار روستاي ايمن آباد يعني 09126089636 (سيد نقي حسيني ايمني) به صورت پيامك يا تماس تلفني اطلاع دهند.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ببرمازرون در تاریخ: شنبه 14 تیر 1393 ، ساعت 01:04 ق ظ
باتشکر فراوان از دهیار عزیز که بعد از مدتی فعالیت در کارهای روستا را متوجه شدیم و تشکر ویژه از شما که باگذاشتن شماره تلفن همراه خود ثابت کردین که از اهالی روستا فراری نیستین و آماده هر نوع فعالیت می باشید همین که آمار کارهایتان را با مردم روستا در میان می گذارید کار بسیار بزرگیست که مطمنا" اعضای شورای جدید روستا چنین برنامه ای را در راستای کار خود پیش گرفته اند.
از همه شما به دفعات فراوان متشکر
نقل قول
 
 
0 # 0098111238 در تاریخ: شنبه 14 تیر 1393 ، ساعت 09:04 ق ظ
ممنون از همه مسولان محترم روستاي ایمن آباد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20