*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

جشن نيمه شعبان در روستا برگزار شد

 

روستاي ايمن آباد و كروكلا در شب و روز نيمه شعبان يعني پنجشنبه و جمعه، غرق در نور وُ سرور و شادماني بود.

 

 

 

چراغاني و نورافشاني به همراه نصب پارچه هاي سه گوش رنگي طويل و پرچم هايي كه با نام يا صاحب الزمان، يا مهدي، ياحسين، يا ابوالفضل و ... مزّين شده بود، به همراه پارچه نوشته ها و بنرهايي، چهره روستا را دگرگون ساخت.

 

برگزاري جشن هاي نيمه شعبان كه هر ساله پرشورتر از سال گذشته برگزار مي شود جايگاه خاصي نزد اهالي يافته است.

 

نشاط و جذابيت اين جشن به شكلي بوده است كه نه تنها اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا، بلكه اهالي روستاهاي همجوار را نيز هر ساله به سمت خود كشانده است.

 

برگزاري و اجراي مولودي خواني، موسيقي محلي، نمايش طنز، تردستي و شعبده بازي، مسابقات و اهداء جوايز متعدد و .... از مهمترين برنامه هاي آن به شما مي رفت.

 

پايان بخش برنامه ها و جشن هاي نيمه شعبان در روستا همچون سال هاي گذشته با دادن افطاري در مسجد صاحب الزمان(عج) ايمن آباد به پايان رسيد.

 

ضمن قدرداني و سپاس فراوان از بانيان مراسم جشن نيمه شعبان در روستا، بويژه حاج سيد حسين حسيني، حاج محسن حسيني، عادل نوراله زاده، پايگاه مقاومت بسيج روستاي ايمن آباد و كروكلا، دهياري بالاكروكلا و ساير عزيزان اميدواريم در پناه خداوند بزرگ و بلند مرتبه  امنيت، سلامتي، بركت و نشاط معنوي در زندگي مردم حاكم باشد.

 

به اميد ظهور حضرت ولي عصر(عج)

 

 

تصاويري از مراسم جشن امسال هنوز به وبسايت روستا ارسال نشده است، لذا در اولين فرصت سعي مي شود گلچين اين تصاوير، تقديم شما اهالي روستا گردد.

 

 

با كليك روي تصاوير زير مي توانيد شاهد تصاويري از جشن نيمه شعبان در سال 1392 باشيد.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098111238 در تاریخ: شنبه 24 خرداد 1393 ، ساعت 08:03 ق ظ
زیبا و باشکوه بود...
شایداین جمعه بیاید شاید...
نقل قول
 
 
0 # سعید بشکم در تاریخ: شنبه 24 خرداد 1393 ، ساعت 12:03 ب ظ
ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای حاج سید حسین حسینی و فرزندان گرامی شان و دیگر عزیزانی که در بر پایی چنین جشن مهمی بانی بودند و زحمت کشیدند. از خداوند متعال برای حاج حسین حسینی که خیر و یکی ازبزرگان محل می باشد آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت خواهانم.
نقل قول
 
 
0 # سیدماهان حسینی ایمنی در تاریخ: یکشنبه 25 خرداد 1393 ، ساعت 09:03 ق ظ
سلام بر بچه محل های خوب و مهربون، شکر خدا که امسال هم مثل سال های قبل جشن پرشکوهی تو محل برگزار شد، تموم روستاهای اطراف از جشن بزرگ محل ما تعریف میکنن.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20