*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پرواز شاهين نوجوان بر فراز فوتبال ليگ يك مازندران

 

تيم فوتبال شاهين كروكلا كه سال هاي سال از شكل گيري آن مي گذرد چند سالي مي باشد كه تيم فوتبال نوجوانان خود را نيز به گونه اي دست و پا شسكته، شكل داده است و در سال 1392 نيز در مسابقات ليگ دسته دوم فوتبال نوجوانان مازندران رتبه چهارم را در جدول رده بندي از آن خود كرده است. اما فرصت پرداختن به اين مهم، به وبسايت روستا دست نداد و يا بهتر بگوئيم فراموش شد.

 

ضمن بيان پوزش از شما اهالي محترم روستا و بويژه ورزش دوستان، بر اساس آخرين اطلاعات به دست آمده تيم فوتبال نوجوانان شاهين كروكلا در سال 1393 در ليگ دسته اول فوتبال نوجوانان استان مازندران توپ مي زند و در صورت قهرماني مي تواند به ليگ دسته دوم فوتبال نوجوانان كشور راه يابد.

 

 تيم فوتبال نوجوانان شاهين كروكلا به همراه كادر فني

 

 اين تيم كه سال گذشته توانست به عنوان چهارمي مسابقات فوتبال ليگ دسته يك استان دست پيدا كند، بسيار مصمم است كه با همت بازيكنان تيم، كادر فني و بويژه حمايت بيش از پيش مديرعامل باشگاه و اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا، عنوان قهرماني را به دست آورد و به ليگ دسته دو كشور صعود نمايد.

 

 

سيد علي هاشمي مدير عامل باشگاه شاهين كروكلا با بيان اين مطلب افزودند:

 

تيم فوتبال نوجوانان روستا از سال 1390 با تعدادي از بازيكنان علاقه مند روستا شكل گرفت اما نه در قالب يك تيم منسجم و با برنامه، صرفا" برگزاري چند مسابقه دوستانه و شركت در بعضي از مسابقات چند جانبه.

 

سال گذشته با رايزني هاي انجام شده توانستيم تيم پرسپوليس بابل را كه در ليگ دسته 2 فوتبال نوجوانان توپ مي زد و از شرايط بحراني نيز برخوردار بود سهميه اش را خريداري نمائيم و به عنوان تيم نوجوانان شاهين كروكلا، به مسابقات رسمي فوتبال استان راه پيدا كنيم.

 

 

تيم جوانان شاهين درحال تمرين، در زمين ورزشي شهداي روستا

 

 آقاي مصطفي اختياري به عنوان سرپرست تيم، كه زحمات زيادي را براي شكل گيري تيم فوتبال نوجوانان شاهين كروكلا متحمل شده است مي گويد:

 

بچه ها بسيار توانايي دارند و علاقه مند هستند، هزينه ها را بيشتر خودشان پرداخت مي كنند. 70 درصد بازيكنان بومي هستند و 30 درصد اهل شهرستان بابل، نزديك به 7 نفر نيز، اهل روستاي ايمن آباد و كروكلا هستند.

 

ميلاد مرزبالي كه به عنوان مربي تيم مي باشد زحمات زيادي را متحمل مي شود اما هيچ چشم داشتي نيز ندارد كه جا دارد بي نهايت از ايشان قدرداني كنم. هر هفته پنجشنبه ها عصر تمرين مي كنيم.

 

دو بازيكن به نام هاي رضا اصغرنيا ايمني(نبي) و سيد مهدي حسيني ايمني (حجت) از البرز ايمن آباد و چند بازيكن از روستاهاي كتي بابل، بصرا، مرزبال و انديكلا، جذب تيم نوجوانان شاهين شدند.

 

مصطفي اختياري آغاز مسابقات ليگ دسته دوم نوجوانان مازندران را اوائل مهرماه اعلام نمودند.

 

 اختياري ، هاشمي و مرزبالي، سرپرست، مديرعامل و سرمربي تيم نوجوانان شاهين

 

 

 


با آرزوي موفقيت براي تيم فوتبال نوجوانان شاهين كروكلا، اميدواريم حمايت هاي همه جانبه از سوي اهالي بويژه ورزش دوستان نسبت به نوجوانان و جوانان علاقه مند به فوتبال روستاي مان بيشتر شود، چه كمك هاي مادي و چه كمك هاي معنوي تا شاهد موفقيت بيش از پيش اين عزيزان باشيم.

 

 

 

 

 

 


تهيه، تنظيم و عكس ها: سيد فضل اله هاشمي كرويي

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # یه دختر فوتبالی در تاریخ: دوشنبه 02 تیر 1393 ، ساعت 07:04 ب ظ
از مربی تیم و سرپرست تیم متشکر م و امیدوارم مسابقات را با پیروزی پیش ببریم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20