*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيروس لاسمي ايمني

 

 

 

دانشجوی فوق لیسانس هوا فضا گرایش پیشرانش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر(1394)

ليسانس مكانيك از دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل (1390)

 

 

 

سیروس لاسمی ايمني فرزند صمد، متولد 29 فروردين 1372 از روستاي ايمن آباد بابل

 

 

 

 
 

سيروس لاسمي ايمني به عنوان فرزند آخر خانواده، پس از گذراندن مقطع تحصيلي دبستان در مدرسه روستا، سال پنجم دبستان در آزمون نمونه دولتی پذيرفته مي شود. ايشان در مقطع راهنمايي كه در روستا در حال تحصيل بوده است، با شركت در مرحله اول المپیاد ریاضی، به عنوان افراد برگزيده با كسب نمره علمي مورد نظر انتخاب مي شود، اما برای حضور در مرحله دوم المپياد به دلايلي در محل برگزاري آزمون در تهران حضور نمي يابد.

 

آقاي سيروس لاسمي مقطع دبیرستان را هم در مدرسه دکتر محمد علی آزادیان در شهرستان بابل، رشته ریاضی فیزیک، پشت سر مي گذراد.

 

ايشان با رتبه 1437 در آزمون ورودي دانشگاه هاي سراسري كشور، در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل پذيرفته مي شود و در نهايت  با معدل کل 17.87 جزو استعداد های درخشان شناخته شده و بر اساس قوانين دانشگاه، بدون آزمون ورودی، در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته خواهد شد.

 

سيروس لاسمي ايمني از ابتدای سال تحصیلی 1392 با تشویق اساتید به عنوان کمک استاد (teacher assistant) در دروس دینامیک و دینامیک ماشین به آموزش دانشجویان مشغول مي شود.

 

ايشان با همکاری يكي از دوستانش دفتر كاري در شهر بابل اجاره مي كند و به برگزاري كلاس هاي خصوصي مي پردازد.

 

ايشان علاوه بر اين، در حال راه اندازی پروژه ای صنعتی مي باشد و همچنین با ادغام اعضای گروه " فرید " تیم " پارس فرید " را به استاد راهنمایی دکتر رضا خان بابایی تشکیل مي دهد و  در ارديبهشت سال 1393 نيز در مسابقات ربات های پرنده دانشگاه صنعتی امیرکبیر به همراه تیم فرید شرکت مي نمايد.

 

سیروس لاسمی ایمنی در آزمون کارشناسی ارشد 1394 موسسات و آموزش عالی کشور شرکت می کند و با کسب رتبه 156 در رشته مهندسی هوا فضا گرایش پیشرانش یا جلوبرندگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجموعه مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات پذیرفته می شود.

 

 

 

 

 

 

 

حاج محسن و حاج حسن لاسمي، عمو و پدربزرگ سيروس

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20