*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

قابل توجه كاربران محترم وبسايت روستاي ايمن آباد و كروكلا

 

ضمن سپاس و قدرداني از كاربران گرامي و اهالي محترم روستاي ايمن آباد و كروكلا كه همواره با مراجعه به وبسايت روستا، از عوامل مهم دلگرمي اعضاي وبسايت در جمع آوري اطلاعات روستا، انعكاس خبرهاي روستا و در مجموع به روز نگهداشتن آن مي شوند، بايد به اطلاع شما عزيزان برسانيم كه اطلاعات درج شده در صفحه اصلي به عنوان خبرها و مطالب روزانه، پس از گذشت حدود سه تا چهار ماه، اطلاعاتي كه جداي از خبري بودن، به عنوان بانك اطلاعاتي روستا مطرح مي شود، به بخش ها و منوهاي مربوط به خودشان، منتقل مي شوند. از اين جهت شايد براي مراجعه دوباره و بازديد مجدد از مطلب مربوطه در تاريخ مورد نظر، خبري از آن نباشد.

 

اين به معناي حذف خبر مربوطه از وبسايت روستا نيست. بلكه اين مطالب به منوهاي طراحي شده در قسمت سمت راست و بالايي وبسايت روستا، انتقال داده شده است تا دسترسي به آن، با توجه به ارتباطي كه با مطلب مورد نظر دارد، ساده تر باشد.

 

به عنوان مثال:

دانش آموزان و  ورزشكاراني كه خبر موفقيت آنان در وبسايت درج شده است به منوي دانش آموزان نمونه( آموزش ... مدرسه.... دانش آموزان موفق) و ورزشكاران موفق در( ورزش ... ورزشكاران موفق) انتقال داده شده است.

يا بطور كل خبرهايي كه درباره مدارس روستا مي باشد در منوي " مجتمع روستا " در زيرشاخه " آموزش " انتقال داده شده است و خبرهايي كه درباره تيم فوتبال شاهين است و جزو خبرهاي مهم مي باشد مثل قهرماني و جشن قهرماني به زيرمنوي " شاهين كروكلا "، در منوي " ورزش " منتقل مي شود.

 

مقالات مختلف نيز در بخش "مقالات" و مطالب بهداشتي (بهداشت تن و روان) نيز در زير منوي " اطلاعات بهداشتي " در منوي بهداشت، مطالب و مقالات ديني نيز در زيرمنوي مطالب ديني در منوي " آئين هاي مذهبي " منتقل شده است.

 

در مورد تصاوير و عكس هايي كه در وبسايت روستا درج مي شود پيشنهاد مي شود به منوي " تصاوير روستا " در بالاي صفحه وبسايت مراجعه نماييد تا راحت تر تصاويري را كه طي دو سال گذشته درج شده است مشاهده نماييد. اين عكس ها طبقه بندي شده است و با كمي دقت مي توانيد تصاوير مورد نظر خود را بيابيد.

 

 

يادآوري:

 

در صورت نيافتن مطلب مورد نظر خود، مي توانيد از موتور جستجوي داخلي وبسايت (سمت چپ ترين منوي بالاي صفحه) بهره ببريد تا مطلب مورد نظر خود را بيابيد. 

 

در پايان ضمن سپاس دوباره از نهايت توجّه و محبّت شما عزيزان، همچون گذشته منتظر همكاري شما و ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته هاي شما هستيم.

 لذا از شما درخواست مي كنيم اگر:

 1_ به مقالاتي از وبسايت ها يا مراكز علمي مختلف برخورد نموده ايد و فكر مي كنيد در ابعاد گوناگون با توجه به شرايط فرهنگي و اجتماعي روستايمان، مي تواند براي اهالي مفيد باشد ...

 

2_ عكس ها و تصاويري از روستا در سال هاي دور در دست داريد، كه مي تواند تداعي خاطرات گذشته براي ديگران باشد و يا تصاويري از چند سال اخير و حتي تصاويري از چند روز گذشته كه مي تواند براي مردم جالب باشد....

 

3_ زندگي نامه علمي خود و ديگر بستگانتان را كه داراي تحصيلات دانشگاهي هستند و علاقه مند هستيد در وبسايت درج گردد...

 

4_ تصاوير، نامه ها و خاطراتي از شهدا در دست داريد يا امكان جمع آوري براي شما وجود دارد...

 

5_ زندگي نامه جانبازان روستا به همراه تصاويرشان را  كه از بستگان و يا دوستان شمايند و مي توانيد جمع آوري نماييد...

 

به ايميل روستا ارسال نماييد يا از طريق تلفني كه در منوي " ارتباط با سايت " درج شده است، تماس بگيريد يا بصورت پيامك به ما اطلاع دهيد تا با شما تماس گرفته شود.

 

و نكته آخر اينكه هر نوع موضوعي كه به ذهن شما مي رسد و فكر مي كنيد بايد اطلاعاتي درباره آن جمع آوري شود و به آگاهي اهالي برسد، اما توان يا وقت كافي براي پيگيري آن نداريد، با ما درميان بگذاريد تا اعضاي وبسايت در جمع آوري اطلاعات مورد نظر بكوشند.

 

 

 

عسكري اميني ايمن آبادي

مسئول وبسايت روستاي ايمن آباد و كروكلا

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098111238 در تاریخ: شنبه 17 خرداد 1393 ، ساعت 09:03 ق ظ
عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه اعضای زحمتکش وبسایت خصوصا آقای امینی.
صمیمانه از تک تک شما عزیزان ممنونیم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20