*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ايمن آباد ميزبان فرد اول تنيس روي ميز ايران

 

در آستانه ميلاد حضرت حسين ابن علي(ع)، روستاي ايمن آباد ميزبان فرد اول تنيس روي ميز ايران يعني  نوشاد عالميان بوده است.

 

نوشاد عالميان كه عناوين قهرماني كشور، آسيا و حضور در بازي هاي المپيك لندن را در كارنامه افتخارات خود دارد، شب شنبه نهم خرداد ماه 1393 مراسم ويژه عقد خود را در اين ايام مبارك، در تالار باغ زندگي روستاي مان ايمن آباد برگزار نمود.

 
 

 
 

نوشاد عالمیان درونكلايي در سال 1370 در شهرستان بابل در استان مازندران به دنیا آمد.

 

وی از 4 سالگی تنیس روی میز را زیر نظر پدرش که از قهرمانان کشور بوده به طور جدی آغاز کرده است. نوشاد در 8 سالگی روزانه 6 ساعت بدون وقفه تمرین می کرد و در 14 سالگی توانست نفر اول نوجوانان کشور شود.

 

وی در 14 سالگی با مشورت و توافق خانواده برای ادامه تمریناتش به آکادمی تهران رفت و به صورت حرفه ای رشته تنیس روی میز را ادامه داد.

 

او توانست در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا مقام پنجم را کسب کند.

 

وی در مسابقات لوکزامبورگ مدال طلا را کسب کرد و در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن با کسب مقام قهرمانی آسیای میانه به المپیک لندن راه یافت.

 

 

 

 

نوشاد عالمیان، نفر اول پینگ پنگ ایران در نخستین بازی خود در دور اول رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن به مصاف ژاستین هان، بازیکن چینی الاصل استرالیایی رفت و با حساب ۴ بر صفر و با نتایج (۱۱ بر ۵)، (۱۱ بر ۷)،(۱۱ بر ۷) و (۱۳ بر ۱۱) به پیروزی رسید.

 

این نخستین پیروزی پینگ پنگ ایران در تاریخ المپیک به شمار می رود. در دوره های قبلی تمام نمایندگان ایران شکست خورده بودند. نوشاد علمیان در دیدار دوم توانست رقیب هنگ کنگی را که در رنکینگ ۳۱ قرار داشت، با نتیجه ۴ بر ۳ درمسابقات المپیک لندن شکست دهد و در جمع ۳۲ نفر برتر دنیا قرار بگيرد.

 

عالمیان در دور بعد رقابت ها، به مصاف تیمو بول (Timo Boll) رفت. در این مسابقه، در گیم های اول و دوم بازی را ۱۱ به ۸ و ۱۱ به ۵  واگذار کرد.

عالمیان در دور بعد رقابت ها، به مصاف تیمو بول (Timo Boll) رفت. در این مسابقه، در گیم های اول و دوم بازی را ۱۱ به ۸ و ۱۱ به ۵  واگذار کرد. عالمیان در گیم های سوم و چهارم نیز با نتیجه نزدیک ۱۲ به ۱۰ مغلوب حریف نامدار خود شد.

 

نوشاد عالميان كه عضو باشگاه پتروشیمی بندر امام مي باشد، در ماه جولاي سال 2012 بهترين رتبه ي خود و كشورش ايران را در رده بندي بهترين هاي تنيس روي ميز جهان، با رتبه 77 جهان  از آن خود كند.

 

 

 

 

 

 

چرا تالار باغ زندگي روستاي ايمن آباد؟

 

شايد براي بعضي ها جاي سئوال باشد با توجه به جايگاه ورزشي فرد اول پينگ پنگ ايران كه پيامد آْن جايگاه اجتماعي و فرهنگي را نيز برايش به همراه دارد، يك تالار روستايي را براي يكي از خاطره انگيزترين و مهمترين مراسم جشن خود يعني جشن عقد برگزيده است.

 

 

نوشاد عالميان در پاسخ به اين سئوال موارد زير را برشمرد:

 

مجلل و با شكوه بودن تالار پذيرايي باغ زندگي روستاي ايمن آباد، غذاي بسيار خوب و مهمتر از همه كادر پذيرايي عالي و مديريت متفاوتِ اين تالار را نسبت به ديگر تالارهاي پذيرايي بابل و استان مازندران از معيارهاي اصلي انتخاب بنده بوده است تا مراسم جشن عقد خود را در اين تالار روستايي برگزار كنم.

 

ايشان ضمن قدرداني از آقاي هادي لاسمي ايمني از اينكه در محيط روستايش چنين سرمايه گذاري ارزشمندي را نموده است، كارش را ستود.

 

 

 

ضمن تبريك و شادباش به نوشاد عالميان، آرزو مي كنيم در پناه خداوند، زندگي مشتركي سرشار از عشق وُ آرامش، همراه با سلامتي و طول عمر پربار  را  تجربه كنند و به گفته ي ما اهالي روستا، به پاي هم پير شوند.

 

 

 

 

 

 

تهيه و ارسال: محمد حسن لاسمي ايمني

             منبع: همشهري آنلاين


 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # Tabasom در تاریخ: سه شنبه 13 خرداد 1393 ، ساعت 09:03 ق ظ
آرزوی خوشبختی و موفقیت را در تمام مراحل امور زندگی این ورزشکار ملی از خداوند خواستارم.
نقل قول
 
 
0 # مهدیپور در تاریخ: سه شنبه 13 خرداد 1393 ، ساعت 02:03 ب ظ
پرچم ايمن آباد بااین حرکت رفت بالاتر.
مرسی آقای لاسمی
نقل قول
 
 
0 # ح.الف در تاریخ: سه شنبه 13 خرداد 1393 ، ساعت 02:03 ب ظ
واقعا" جاي تشكر داره از هادي لاسمي كه اينهمه هزينه كرده وا سعه توسعه روستا.واقعا" شيك و مجلله.
اين افتخاري مي تونه باشه واسه محل.انشااله اهالي مراسمشون رو از محل خارج نكنن تا عملا" قدرداني بشه و انگيزه ها بالاتر بره واسه سرمايه گذارهايي مثل آقاي لاسمي.
درود بر نوشاد كه خبر نو و شادي رو بري روستا ايجاد كرد.
شك نكنيم كه باعث افتخار هست.
شنيدم اولين باشگاه حرفه اي پينگ پنگ رو تو بابل مي خواد افتتاح بكنه. چه خوبه كودكان روستا برن تو اين رشته.زير نظر بهترين ايران مي تونن بهترين بشن.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20