*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

تنديس خيّر برتر استان، تقديم به 15 شهيد روستا

 

شانزدهمين جشنواره خيّرين مدرسه ساز استان مازندران صبح پنجشنبه اول خردادماه در ساري برگزار شد و  30 خيّر مازندراني مورد تقدير قرار گرفتند.

 

 

 

در اين مراسم كه از ساعت 10 صبح در اردوگاه فرهنگي، آموزشي و تفريحي بادله ي ساري با حضور مسئولان بلند پايه كشوري و استاني برگزار شد، حاج محسن لاسمي ايمني خيّر مدرسه ساز روستايمان ايمن آباد و كروكلا از بابل به پاس احداث مدرسه ي شش كلاسه در روستاي ايمن آباد، خريد و اهداي 2100 متر زمين جهت احداث مدرسه در ايمن آباد، نوسازي سرويس بهداشتي مدرسه ايمن آباد و همكاري و كمك در بهسازي چندين مدرسه ي شهرستان بابل، مورد تجليل قرار گرفت.

 

 


حاج محسن لاسمي در شانزدهمين جشنواره خيّرين مدرسه ساز استان مازندران، در حضور جمع زيادي از خيّرين و مسئولان كشوري و استاني هديه خود را به پاس جانفشاني عزيزاني كه وجودش را مرهون آنان مي داند به 15 شهيد روستاي زادگاهش تقديم نمود و افزود: اميدوارم اين تنديس يادمان كوچكي باشد بر بلنداي عزتمندي  و افتخارآفريني همه ي شهيدان، بويژه 15 شهيد روستاي ايمن آباد و كروكلا.

 

اين كار متفاوت، شايسته و قابل تقدير حاج محسن لاسمي، ايجاد موزه ي دفاع مقدس روستايي را در ذهن ايجاد نمود و طي گفتگو با حاج سيد نقي حسيني ايمني فرمانده پايگاه مقاومت بسيج روستاي ايمن آباد و كروكلا، تصميم بر آن شد تا موزه كوچك دفاع مقدس در روستا ايجاد شود. در اين موزه سعي مي شود تمامي آثار برجاي مانده از 15 شهيد روستاي ايمن آباد و كروكلا و حتي جانبازان، از جمله: لباس و وسايل شخصي، دست نوشته ها، وصيت نامه، عكس و .... جمع آوري و در اين مكان نگهداري شود.

 


 

حاج محسن لاسمي ايمني در يك گفتگوي تلويزيوني با بيان جايگاه دانش در دنيا و اهميت داشتن فضايي مناسب براي دانش آموزان، ساختار فيزيكي كلاس درس و مدرسه و همچنين امكانات و تجهيزات مناسب را از عوامل تاثير گذار در بهبود يادگيري، رشد و بالندگي آنان اعلام نمود. نكته ديگر ترويج فرهنگ خير رساني مي باشد كه در دوران كودكي و نوجواني در دانش آموزان نهادينه مي شود.

 

ايشان در بخش ديگري از مصاحبه اش با شبكه سيماي استاني طبرستان با بيان جمله ي معروف " ديگران كاشتند ما خورديم، ما نيز بكاريم تا ديگران بخورند "، هدف اصلي را جلب رضايت پروردگار اعلام نمود و گفت: خداوند بركاتش را نصيب اينجانب نمود و اين سعادتي است بسيار والا، تا اموالم را در راه خير رساني هزينه كنم، آنهم در مكان هايي كه احساس دِين بيشتري دارم، از جمله نسبت به اهالي زادگاهم و خانواده بزرگ آموزش و پرورش روستايم ايمن آباد و كروكلا و شهرستان بابل.

 

از خداوند مي خواهم ياري ام نمايد تا قدم هاي بهتر و  ارزشي تري را با نيت پاك در اين راستا بردارم و غرور را از من دور نمايد. من اعتقاد و باور دارم زندگي پاك در گرو نيّت پاك است، يعني نيّت پاك ، زندگي پاك را به ارمغان مي آورد.

 

 

 

حاج محسن لاسمي، مهندس علي خانپور ، مهندس عبدالناصر صادقي و حاج مرتضي بزرگي

(از خيّرين مدرسه ساز)

 

 

 

 

 

تهيه و تنظيم خبر: عسكري اميني ايمن آبادي

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ح.الف در تاریخ: شنبه 03 خرداد 1393 ، ساعت 08:03 ق ظ
سلام به حاج محسن محله مون
ضمن تبريك به ايشون. كار خيلي خوبي انجام دادن.اميدواريم بسيج روستامون بتونه قدمي برداره. چون متاسفانه بجز يادواره شهدايي كه با سخنراني و مداحيه اونم سالي يكبار انجام مي شه كار خاصي انجام نشده.
خدا ايشون رو حفظ بكنه كه از افتخارات روستامونه.
عمرت دراز و كسب و كارت پربركت.

از اعضاي وبسايت بايد تشكر كرد كه اطلاع رساني خوبي مي كنه.
همچنان پرقدرت داره پيش مي ره.
نقل قول
 
 
0 # افشین لاسمی در تاریخ: دوشنبه 05 خرداد 1393 ، ساعت 07:03 ب ظ
الا ای دولتی طالع که قدر وقت میدانی/گوارا بادت این عشرت که باشد روزگارت خوش/
با عرض ادب و احترام خدمت خیر نیک اندیش و نوعدوست حاج محسن لاسمی.
جای بسی افتخار و شادمانیست نزد خانواده لاسمی از روح بلند و عزم جدی شما در راستای تعالی و رشد فرهنگی جامعه.
از خداوند بزرگ سلامتی و آرامش و وسعت رزق را برای شما خواستاریم.
با آرزوی توفیقات روز افزون خانواده لاسمی.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20