*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دکتر سید فرید حسینی زاده استادي تیزهوش و فعال

 

 در آستانه ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) رییس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به همراه جمعی از مسئولین اين دانشگاه از خانواده مرحوم سید فرید حسینی زاده دیدارکردند.

 

 

در اين ديدار كه روز دوشنبه 22 ارديبهشت 1393 صورت پذيرفت، ابتدا سيد قاسم حسيني زاده و همسرش يعني پدر و مادر زنده ياد دکتر سید فرید حسینی زاده به بیان گوشه ای از خاطرات فرزندشان پرداختند و ياد آور شدند:

سید فرید به مسائل عبادی و انجام فرائض دینی بسیار جدی و مقید بود و خدمت به کشور عزیز ایران اسلامی را دوست می داشت و با توجه به اینکه تمامی شرائط برای رفتن به خارج از کشور برایش فراهم بود او خدمت به مملکتش را بر همه  چیز ترجیح می داد.

 

در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم سید فرید حسینی زاده افزودند: تفقّد، دلجویی و سرکشی را از وظایف پیوسته و مستمر مسولین دانشگاه دانست و به نوعی دیدار با چنین خانواد ه ای در  حقیقت احترام به جایگاه علم ودانش است.

 

 

ایشان با اشاره به نگاه ارزشی و الهی خا نواده مرحوم به امورات دنیوی گفت: رشد و پیشرفت علمی و شخصیتی مرحوم سید فرید مرهون پرورش و تربیت پدر و مادری است که به زندگی رنگ و جلوه دینی و الهی داده بودند.

 

وی دکترسید فرید حسینی زاده را استاد تیزهوش و فعال دانست و گفت:

مسولیتی را که مرحوم دکتر سید فرید به عهده می گرفت با پشت کار و عشق و علاقه و با جد یت به سر انجام می رساند و فقدان این عزیز سفرکرده سلمه ای برای دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل  بود و انشا الله روح بلند ش مشمول ا لطاف و تفضلات الهی قرار بگیرد و از خداوند بزرگ صبر و شکیبائی برای شما والدین عزیز را مسئلت می نمایم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به حدیثي از پیامبر اسلام گفت:

رسول خدا  (ص) فرمودند: زرنگ ترین شما کسی است که بیشتر به فکر مرگ باشد و دنیا را محل گذر بداند و در آخرت باید پاسخگوی اعمال دنیویش باشد.

 

ایشان افزودند: اعتماد و اعتقاد به خدا مایه آرامش و تسکین قلب است و آنچه که امروز در بین همکاران دانشگاهی ازاستاد سید فرید حسینی زاده بجا مانده صداقت، صفا و خوش اخلاقی ایشان بود و همیشه هکماران به نیکی از مرحوم یاد می کنند و یاد و خاطره اش را گرامی می دارند.

 

در پایان با اهداء لوح سپاس از تلاش، زحمات و خدمات خانواده دكتر فريد، تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

گفتنی است دکتر سید فرید حسینی زاده متولد 1355 عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دارای دکترای رشته هوا فضا از دانشگاه صنعتی شریف بود، که در پائیز سال 89 برای زیارت بار گاه ملکوتی امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس بود و در بین راه بر اثرسانحه تصادف خودرو جان به جان آفرین تسلیم گفت.

 

براي دريافت اطلاعات كاملتر از زندگي پربار زنده ياد دكتر سيد فريد حسيني زاده، ازجمله مجموعه فعاليت هاي علمي ايشان و برگزاري مراسم گراميداشت ياد و خاطره اش طي سال هاي گذشته، روي تصوير ايشان كليك كنيد.

 

روحش شاد و یاد ش گرامی باد

 

 

 

 

 

 

باسپاس فراوان از: سيروس لاسمي ايمني

                                             منبع: دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل

 

 

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ميثم صالحي ايمني در تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393 ، ساعت 04:02 ب ظ
تقديم به روح بلند دانشمند انديشمند زنده ياد دكتر سيد فريد حسيني زاده :
بسم الله الرحمن الرحيم"...يرفع الله الذين آمنو منكم والذين اوتو العلم درجات والله بما تعملون خبير"(11مجادله)
گر ايزد مقامي ببخشد بلند/ بر آنان كه در بحر دانش درند
بر اعمال روشن به سر ضمير / همه همت آگه خداي خبير...

روحش قرين رحمت الهي باد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20