*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

جمع آوري زباله هاي روستا متوقف مي شود

 


با توجه به افزايش ميزان حق الزحمه جمع آوري براي هر خانوار در روستاي ايمن آباد و كروكلا و و كليه ي روستاهاي بخش لاله آباد، اعتراض ها به جايي نرسيد و همچنان مشكل افزايش 90 درصدي يعني 6000 تومان براي هر خانوار، درد سرهاي خاص خودش را به همراه دارد.


 

سيد هادي حسيني ايمني رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد عنوان نمودند:

رايزني هايي در اين باره از سوي بخشدار محترم لاله آباد و فرماندار محترم بابل در حال انجام است تا مبلغ مورد نظر كاهش يابد و معظل جمع آوري و حمل بهداشتي زباله حل گردد.

 


ايشان افزودند: طي چند روز گذشته و صحبت با خانواده ها و اهالي روستا، تعداد زيادي از آنها حاضر به پرداخت مبلغ جديد اعلام شده نيستند و مي گويند پرداخت مبلغ جديد براي مان دشوار است. اما تعدادي از خانواده ها نيز موافق هستند. مي گويند براي فرزندمان روزي 2 تا 4 هزار تومان، خرج هله هوله اش مي كنيم، اما براي سلامتي او و خودمان ماهي 6 هزار تومان چندان مشكل ساز نخواهد بود. يعني براي هر كدام از اعضاي خانواده ميانگين ماهي 1500 تومان.

 

سيد هادي حسيني ايمني در مجموع اعلام نمودند:

 

زباله هاي روستا براي آخرين بار فقط در روز شنبه جمع آوري مي شود و تا اطلاع ثانوي قبل از تامين هزينه جمع آوري با نرخ جديد اعلام شده خبري از جمع آوري زباله نخواهد بود و خانواده ها توجه داشته باشند زباله ها را كنار درب منزلشان قرار ندهند تا باعث آلودگي محيط روستا نشود.

 

 

زباله هاي خشك را جدا سازند و زباله هاي تر را به گونه اي دفن نمايند و از ريختن آن به درون رودخانه هاي روستا با توجه به آغاز فصل گرما و كشاورزي و شيوع انواع بيماري ها جدا" خود داري نمايند.

   

 

لازم به يادآوري مي باشد كه در روستاي بالاكروكلا و پايين كروكلا نيز به همين شكل مي باشد و شنبه آخرين مرحله جمع آوري و دفع بهداشتي زباله در روستا خواهد بود.

 

در هر صورت نهاد اجرايي سه روستا در كنار نهاد اجرايي روستاهاي ديگر، پيگيري هاي لازم را در جهت كاهش نرخ جديد اعلام شده، در دستور كار خود دارد.

 

 

 

 

با اميد به همكاري بيشتر و بهتر مسئولان اجرايي بخش و شهرستان

 

و در ادامه اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا

 

و داشتن محيط زيستي سالم، براي خود و فرزندانمان.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # سعید بشکم در تاریخ: پنج شنبه 28 فروردين 1393 ، ساعت 09:01 ق ظ
با سلا م عرض ادب خدمت ریاست محترم روستای ایمن آباد جناب آقای سید هادی حسینی.
بند ه از پیگیری های شما کمال تشکر رادارم و از اهالی محترم روستا خواهش می کنم نهایت همکاری را داشته باشند تا این عزیان در آرامش کامل کار را به نتیجه برسانند. همه ما در قبال سلامتی خود و خانواده مسول هستیم.این فقط وظیفه شورا یا دهیار نیست.اینجانب از افراد باسواد و صاحب نفوذ و بزرگان محل توقع دارم مردم را به همکار ی دعوت کنند.6000 تومان در ماه ارزش ندارد که روستا چهره زشتی بگیرد و مهمتر از آن سلامتی کودکان مان به خطر بیفتد.
در پایان تا دیر نشده دست همکاری دراز کنیم و از تحریک شدن و تحت تاثیر حرف های افراد سود جو و حاشیه ساز قرار نگیریم.
نقل قول
 
 
0 # دهکده ویروس در تاریخ: پنج شنبه 28 فروردين 1393 ، ساعت 09:01 ق ظ
شما رو به خدا پیگیر این موضوع باشین چون مثل قدیم خواسته یا ناخواسته دوباره آشغالا کنارخیابان ولو و پخش وپلا میشه رودخونه هم که هر نوع آشغالی که فکرشو هم نمیکنی میبینی،واقعا تصورش هم سخته.
نقل قول
 
 
0 # مینا در تاریخ: چهارشنبه 03 ارديبهشت 1393 ، ساعت 01:02 ب ظ
خوبی آقا هادیموفق باشی
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20