*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مراسم ويژه تحويل سال نو در روستا

 

 

 

 مراسم ويژه لحظه سال تحويل، در مسجد جامع روستاي ايمن آباد كنار مزار شهدا برگزار مي شود.

 

حاج سيد نقي حسيني ايمني فرمانده پايگاه مقاومت بسيج روستاي ايمن آباد و كروكلا با بيان اين مطلب افزودند:

 

همانند رسم ديرينه روستاي مان ايمن آباد و كروكلا غروب روز پنجشنبه ضمن حضور بر سر مزار رفتگان و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مساجد روستا، مراسم خاصي در مسجد جامع ايمن آباد با حضور اهالي روستا و علاقه مندان برگزار مي شود.

 

در اين مراسم كه از ساعت حدود 19:30  آغاز مي شود ساعتي قبل از سال تحويل برنامه هايي از جمله دعا و راز نياز به درگاه رب جليل، همراه با حمد و ثناي پروردگار توسط مداح برگزار مي شود و در ادامه در اين مكان مقدس به استقبال تحويل سال جديد با قرائت دسته جمعي دعاي تحويل سال خواهيم رفت.

 

پس از مراسم تحويل سال و تبريك آغاز سال جديد، با حضور كنار قبور شهدا و با فاتحه خواني، ياد و خاطره كساني را كه آرامش امروز ما مرهون جانفشاني عزيزان است دقايقي را به اداي احترام خواهيم پرداخت.

 

از طرفي با توجه به برنامه هاي خاصي كه هر شب در مساجد روستا بويژه مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ايمن آباد برگزار مي شود، پس از اجراي مراسم سخنراني و  مداحي، دسته جمعي به سمت مسجد جامع رهسپار خواهند شد.

 

 
 

 

وعده ديدار ما

 

ساعتي قبل از تحويل سال نو

 

مسجد جامع ايمن آباد

 

كنار مزار شهدا

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098111238 در تاریخ: چهارشنبه 28 اسفند 1392 ، ساعت 11:12 ب ظ
آقای حاج سید نقی حسینی ایمنی ممنون از شما به خاطر تلاش و زحمات بسیار زیادتون...
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20