*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

گزارش عملکرد شورای اسلامی و دهیاری بالاكروكلا(6ماهه دوم1392)

 

گزارشي كه از سوي دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستاي بالاكروكلا به وبسايت روستا ارسال شده است، مبني بر عملكرد اين نهاد اجرايي روستا در سال 1392 مي باشد كه از نظر مي گذرانيم:

 

 

 

 

 1_ پيگيري مصوبات استانداري با حضور در دفتر مدير كل روستايي استان مازندران و معاون ايشان براي چندمين بار در زمينه هاي زير:

الف_ درخواست بودجه براي عقب نشيني و بهينه سازي معابر روستا، براي انجام طرح هادي

 ب_ درخواست بودجه براي ساخت بوستان روستايي

 ج_ درخواست بودجه براي لايروبي نهرهاي روستا

 د_ درخواست بودجه براي تهيه لوازم روشنايي معابر عمومي و تعويض كامل روشنايي معابر كه تقريبا" فرسوده شده اند.

 

2_  پيگيري مجدانه و چندمين بار پروژه راه روستايي با حضور در دفتر معاون عمراني استاندار، مدير كل امور روستايي، مدير كل راه و ترابري استان و رئيس اداره راه، مسكن و شهرسازي بابل كه متاسفانه به علت عدم تخصيص بودجه و دادن قول مساعد براي ماه هاي آينده در حال حاضر اين پروژه نيمه كاره رها شده است.

 

 3_ اجرايي نمودن فاز دوم و سوم طرح عقب نشيني جهت انجام طرح هادي روستا با حمايت و همدلي همه جانبه اهالي روستا كه جا دارد به پاس اين همه حمايت از فرد فرد آنان قدرداني نمائيم.

 

 4_ حفر حدود 12 حلقه چاه براي كشاورزاني كه چاه هاي آنها در مسير جاده مواصلاتي كروكلا قرار داشتند و اين چاه ها براي آزاد سازي تخريب شده بود.

 

 5_ پيگيري مشكل آب كشاورزي روستا و گزارش آن به مسئولين زيربط و هشدار خشكسالي مصنوعي به علت عدم رهاسازي آب توسط  آبدارهاي آمل و انعكاس اين مهم در برنامه راديويي پرس و جو  از شبكه استاني تبرستان و پاسخ مدير عامل آب منطقه اي مازندران و حل مشكل آب كشاورزي كشاورزان.

 

6_ تهيه كود كشاورزي و سوخت و توزيع آن بين كشاورزان در ابتداي سال جاري و همچنين در پايان سال براي آماده سازي، كاشت، داشت و برداشت طي سال آينده.

 

7_ آماده سازي فضاي مناسب براي انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراهاي اسلامي و برگزاري آن در محيطي كاملا" امن و آرام و بدون تخلف و منطبق با قانون اساسي كشور.

 

 8_ پيگيري و حضور در اداره برق لاله آباد، جهت بازسازي شبكه برق فشار ضعيف روستا و حضور كارشناسان و مهندسين امر، جهت تهيه طرح تقويت شبكه فشار ضعيف روستا.

 

 9_ پيگيري در امر سند روستايي با مشاركت بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان بابل كه نقشه برداري آن انجام شد و در مرحله ارسال به اداره بنياد مسكن انقلاب اسلامي بابل مي باشد.

 

 10_ پيگري مجدّانه و اجراي عملياتي جمع آوري نخاله هاي طرح عقب نشيني روستايي جهت اجراي  طرح هادي با همكاري اداره راه و شهرسازي شهرستان بابل و انتقال آن به مكان هاي مورد نياز در روستا براي همسطح شدن جاده هاي كناري با خيابان اصلي روستا.

 

11_ طرح جمع آوري و حمل بهداشتي زباله هاي روستا.

 

12_ شن ريزي (بيس كوهي) در راستاي بهسازي معابر روستا.

 

13_ احداث سد بتوني بر روي رودخانه كهرود.

 

14_ برگزاري مراسم ويژه جشن نوروزخواني.


 

 در پايان جا دارد بي نهايت تشكر و قدرداني كنيم از اهالي محترم روستاي بالاكروكلا كه بدون شك همكاري و همدلي اين عزيزان، عامل مهمي در پيگيري و انجام طرح هايي است كه در جهت توسعه همه جانبه روستا بايد به مرحله اجرا برسد.

 

 

 

تهيه و ارسال:سيد محمد هاشمي كرويي دهيار روستاي بالاكروكلا

                                                   تاريخ ارسال:  8  ارديبهشت 1393

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # سعید بشکم در تاریخ: دوشنبه 08 ارديبهشت 1393 ، ساعت 12:02 ب ظ
با سلام عرض ادب خدمت برادر ارجمند جناب آقای سید محمد هاشمی دهیار زحمتکش و ساعی روستای عزیزمان.
تلاش شما از چشمان هیچ کس پنهان نیست.
امیدوارم در آینده هم ادامه دار باشد.
خودم شاهد هستم شما برای آبادانی روستا و پیشرفت محل از زندگی شخصی خود مایه گذاشتی.
امیدوارم خدا به شما و خانواده محترمتان سلامتی بده و مردم عزیزروستا با حمایت هایشان قدر دان زحمات شما باشند.
مطمئن باش هیچ کار خیری از سوی خدا بی جواب نمی ماند.
در پایان برای شما آرزوی موفقیت دارم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20