*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ارسال پيام تبريك نهادهاي اجرايي روستا، به مناسبت سال نو

 

با توجه به فعاليت هايي كه از سوي نهادهاي اجرايي روستا، در بخش هاي مختلف به عنوان مجريان و نمايندگان قانوني نهادهاي دولتي در طول سال صورت مي گيرد، به مناسبت فرارسيدن سال نو، ضمن قدرداني از زحمات اين عزيزان در سالي كه گذشت، پيامهاي نوروزي آنان را به آگاهي شما مي رسانيم.

 

 

 

 

 

 

حاج سيدنقي حسيني ايمني،فرمانده محترم پايگاه مقاومت بسيج روستاي       ايمن آباد و كروكلا

 

بسم اله الرحمن الرحيم

 يامقلب القلوب والابصار يا مدبرالليل و النهار يامحول الحال و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال

فرا رسيدن سال جديد را به همه هم ميهنان عزيز به خصوص اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا تبريك و تهنيت عرض مي نمايم و براي همه آرزوي موفقيت و بهروزي دارم. با توجه به طرح اقتصاد مقاومتي رهبري معظم و آغازسال جديد كه اولين روز آن جمعه واقع مي شود، انشاءاله براي همه مستضعفان و مسلمانان جهان و بويژه مردم ايران سال با بركتي باشد و كشاورزان ما روزي شان دو چندان شود. لحظه سال تحويل حضور در مزار شهدا كه از سنت ديرينه مردم روستايمان است فراموش نشود. با اميد به ظهور حضرت ولي عصر(عج).

والسلام عليكم و رحمة اله و بركاتة

 

 

 

  سيد هادي حسيني ايمني، رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد

 

با نام خداي طبيعت و بهار. بنده از طرف اعضاي شوراي اسلامي و دهيار روستاي ايمن آباد، فرا رسیدن نوروز باستاني 1393، یادآمد شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید را، بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار بويژه اهالي محترم روستاي ايمن آباد و كروكلا تبريك مي گويم. یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم آن گونه که هستند نه آن گونه که می خواهیم باشند.

(اللهم عجل لولیک الفرج)

 

 

 

 

 سيد علي هاشمي كرويي رئيس شوراي اسلامي روستاي پايين كروكلا

 

به نام خدا. بنده از طرف اعضاي شوراي اسلامي و دهيار روستاي پايين كروكلا، عيد باستاني نورورز 1393 را به اهالي محترم روستاي ايمن آباد و كروكلا و محضر شريف خانواده ها و روح بلند شهداي اين روستا تبريك و سالي با شادكامي از درگاه خداوند براي اهالي آرزو مي كنم.

 

 

 

 

سيد محمد هاشمي كرويي دهيار روستاي بالاكروكلا (قاضي محله)

 

با نام خداي بخشنده. بنده از طرف خودم و اعضاي شوراي اسلامي روستاي كروكلا بالا(قاضي محله)، فرا رسيدن اين عيد باستاني را به مردم خوب، همدل و با همّت روستاي  ايمن آباد و كروكلا تبريك و شادباش مي گويم و سال پرخير و بركتي را براي اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا و تمامي هم وطنان مان در سراسر ايران و جهان آرزو مي كنم. اميدوارم سال 1393 بتوانيم در راستاي توسعه عمراني روستا و بويژه اجراي طرح هادي به پاس همكاري و همدلي اهالي، قدم هاي بهتري برداريم.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098111238 در تاریخ: پنج شنبه 29 اسفند 1392 ، ساعت 01:12 ب ظ
ممنون از این عزیزان و بزرگان, همواره ما نیز سال خوب و خوشی برایتان آرزومندیم...
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20