*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

گزارش عملکرد شورای اسلامی و دهیاری ايمن آباد(6ماه دوم1392)

 

 گزارشي كه از سوي رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد به وبسايت روستا ارسال شده است، مبني بر عملكرد اين نهاد اجرايي روستا در 6 ماهه دوم سال 1392 مي باشد كه از نظر مي گذرانيم:

 

 

1- لایروبی 80 درصد از جوي های داخل بافت روستا، به انضمام محله عباس آباد و ایمن آباد شمالی در کوچه امام رضا(ع)

 

2- تعویض لامپ و ترانس چراغ روشنايي عابر.

 

3- ساماندهی و دریافت عوارض از کسبه های یکشنبه بازار که وجوه دریافتی به حساب شورای اسلامی در قرض الحسنه ولی عصر(عج) روستا واریز می گردد. ( اينجانب سید هادی حسینی هر هفته برای جمع آوری عوارض و سركشي جهت  ایجاد نظم بيشتر و بهتر در محل يكشنبه بازار حاضر مي شوم.)

 

4- جمع آوري و حمل بهداشتي زباله هاي روستا، ضمن عقد قرارداد توسط دهیار سابق روستا با بخشداری و انجمن دهیاران بخش.

 

5- اضافه نمودن 1تیر و 3 چراغ عابر و تسطیح آرامگاه جدید(جنب آرامگاه قدیمی) با هزینه دریافتی از چند خیّر بزرگوار بويژه، با همکاری و کمک های شايان خانواده مرحوم حاج سید مختار حسینی ايمني(ره).

 

6- زیرسازی ورودی محل برای آماده سازی آسفالت که کار آسفالت هم به یاری خداوند متعال و با قول مسئولین بزودی انجام خواهد شد.

 

7- پيگيري، دريافت و همچنين توزيع کود شیمیایی مورد نياز كشاورزان روستا.

 

8_ پيگيري و دريافت سهميه سوخت كشاورزي از جمله گازوییل برای کشاورزان روستا در فصل آماده سازي زمين، کاشت، داشت و برداشت برنج، که باهماهنگی دهیار سابق، در اختیار کشاورزان عزیز قرار گرفت.

 

 

8- پيگيري مشكل افت فشار ولتاژ برق روستا و دريافت مجوز نصب ترانس برق مورد نياز با دستور مستقيم مدير عامل شركت توزيع برق مازندران.


 

در پايان از تمامی اهالی محترم روستاي ایمن آباد، به خاطر اعتماد و همکاری با بنده حقیر و همکاران گرامی در شوراي اسلامي و دهیار محترم، کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدواریم با حسن اعتماد شما اهالی عزیز، بتوانیم گامي مثبت برای عمران و آبادی محل برداریم.

 

 

 

 

   تهيه و ارسال:رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد

                                               تاريخ درج:  25 فروردين 1393

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 238 در تاریخ: دوشنبه 25 فروردين 1393 ، ساعت 01:01 ب ظ
فکر کنم این اولین بیلان کاری تو تاریخ شورای محل باشه که اعضا دادن دم این رئیس گرم که بااینکه اعضا باهم هماهنگ نیستند این بیلان کاری را دادند. چه خوب میشه که همه اعضا یک هدف داشته باشند.
نقل قول
 
 
0 # ح.الف در تاریخ: دوشنبه 25 فروردين 1393 ، ساعت 06:01 ب ظ
تشكر مي كنم از اعضاي شوراي اسلامي كه حداقل يه بيلان كاري دادن هرچند چنگي به دل نمي زنه. اما باز هم با اين آشفته بازاري كه تو اين دوره به خاطر زياده خواهي ها و لج و لج بازي بعضي ها كار شورا رو بهم زده 4 تا كار انجام شد.
رئيس شوراي سابق تو قضيه بيل مكانيكي قول داده بود بيلان كاري بده الآن حدود يكساليه كه هيچ خبري نيست!! نه تو مسجد نه يك پارچه نوشته اي!!
راستي شنيديم كه دهيار سابق به بخشداري بدهكاري داره!! داستان چيه؟
نقل قول
 
 
0 # ببر مازرون در تاریخ: دوشنبه 25 فروردين 1393 ، ساعت 11:01 ب ظ
ساماندهی پول یکشنبه بازارو بچسب که دیگه حیف و میل نمیشه تازه توسط خود رئیس شورا جمع آوری میشه خدارو شکر یکی پیدا شده این کارو کسر شاءن نمیدونه و به خاطر اینکه کنترل اوضاع از دستش در نره وقت خودش را صرف این کار میکنه.اعضای جدید شورا موفق باشید.
امیدواریم توی بیلان کاری یک سالتون موفقیت جشمگیری از شما دیده وشنیده بشه. امیدواریم اختلاف نظرهایی هم که بین اعضا وجود داره با اومدن دهیار جدید برطرف بشه و گذشتهه هارو به فراموشی بسپارند. اعضایی که تواین دوره رای آوردین یادتون باشه مردم شما رو انتخاب کردن که پیشرفتهایی بیشتر از این را نظاره گر باشند پس هدفتان جلب رضایت مردم باشد و بس...
نقل قول
 
 
0 # ببر مازرون در تاریخ: سه شنبه 26 فروردين 1393 ، ساعت 12:01 ق ظ
ح.الف جان(قضیه بیل) ببر ول هکرده تو شه ول هکن وووووووو همین که خله از مردم ابنوا ندونستنه که امه محل بیل دارنه ولی الان دیگه دوننه ودیاری هسته. بااین که بیکاره امه خیال جمعه که استفاده شخصی نبونه خله ها راضی هسنه.
نقل قول
 
 
0 # 238 در تاریخ: سه شنبه 26 فروردين 1393 ، ساعت 01:01 ب ظ
ح.الف جان این سوالتو تو صفحه شورا پاسخگو درج کن تاجواب بدن تا جوابشو ماهم بدونیم.
نقل قول
 
 
0 # دهکده ویروس در تاریخ: پنج شنبه 28 فروردين 1393 ، ساعت 09:01 ق ظ
ممنون از آقای سید هادی حسینی، دمت گرم دادا، حداقل یه بیلان کاری واضح و روشن به مردم دادی.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20