*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بدون شرح9!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما نيز مي توانيد تصاوير و عكسهايي از  روستا را با موضوعات مختلف،

به نشاني وبسايت روستا ارسال نمائيد.

 

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # تلي مسك در تاریخ: یکشنبه 11 اسفند 1392 ، ساعت 02:12 ب ظ
اميدواريم مشكل شوراي محل با همديگر حل بشود.كسي هم جواب نمي دهد اختلافات به خاطر چيست.البته مردم خودشان مي دانند بعضي ها دنبال چه هستند.دعوا تو دهياري و بي احترامي كردن چهره خوبي ندارد.به اصطلاح نماينده مردم هستيد و منتخب اهالي!!!
عجبا!! عجبا!! عجبا!!
دو ساله كه هيچ خبري از ارائه عملكرد نيست.رئيس شوراي قبلي هم كه تو همين وبسايت روستا بعداز اون خبر جنجالي بيل مكانيكي قول داده بودند عملكرد رو به مردم بدهند اما خبري نشد.
راست و دروغش رو نمي دونيم اما شنيديم دهيار فاكتور جديد مياره براي طلب شوراي دوره قبل!!
معلوم هست چه خبره؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول
 
 
0 # آشنا در تاریخ: یکشنبه 11 اسفند 1392 ، ساعت 08:12 ب ظ
اگه اعضای جدید شورا که اتفاقا" با رای نسبتا" خوبی هم انتخاب شدند، بخواهند به قول معروف وا بدند و کوتاه بیایند، باز هم باند و باند بازی دوره های قبل شروع می شه و صورت خوشی پیدا نمی کنه. البته از همین الان می شه پیش بینی کرد که چی قراره اتفاق بیفته. بنظرم اهالی محترم باید بصورت طلبکارانه دنبال حق و حقوق خود باشند، که حق آنهاست.
نقل قول
 
 
0 # ***قاصدک*** در تاریخ: دوشنبه 12 اسفند 1392 ، ساعت 12:12 ق ظ
حضرت علی برای مردم شهرش با دستاش چاه میکند مردم هم از اون چاه استفاده میکردن و ازش آب میخوردن ولی به علی ناسزا و بد و بیراه می گفتند.این رسم روزگاره هرجایی عدالت بخواد درست اجرا بشه کسایی هستن که دست به هر کاری بزنن که موقعیت خودشونو حفظ کنن.
این مردم هستن که باید هوشیار باشند و بد و خوب را بشناسند(خدا باصابرین است)
نقل قول
 
 
0 # ببر مازرون در تاریخ: دوشنبه 12 اسفند 1392 ، ساعت 12:12 ق ظ
تلی مسک جان کجایی کم پیدایی. مشتاق دیدار! مردم همه خودشون از همه کارای شورا باخبرن فکر نکنم دلیلی برای پرسش داشته باشه !!!
چون هر جا میریم صحبتشه. خدا دوستار حق است پس حق همیشه پیروز است ما هم باکسانی هستیم که خواهان حق هستند. موفق باشید همیشه...
نقل قول
 
 
0 # ؟؟؟ در تاریخ: دوشنبه 12 اسفند 1392 ، ساعت 12:12 ق ظ
بابا دنبال چی هستین؟ مردم به شما رای ندادن دنبال جایگاه خودتون توی شورا باشین ببینین درد مردم چیه!!!دنبال مقام بودن و دنبال اینکه امین آبادو مال خود دونستن وظیفتون نیست. برین دنبال وظایفی رو که به عهده گرفتین اگه این طور نیست بزارین حداقل کسایی که میخوان به محل و هم محلی های خودشون خدمت کنن کار خودشونو بکنن (((جان برارکار نئونی>>> بار نباش)))
نقل قول
 
 
0 # 238 در تاریخ: دوشنبه 12 اسفند 1392 ، ساعت 01:12 ب ظ
ایناره ول هکنین قیلون بچسبین. سه هسه یا پتغال
نقل قول
 
 
0 # 0098111238 در تاریخ: سه شنبه 13 اسفند 1392 ، ساعت 09:12 ب ظ
ممنون از 238 احتمالا" سیبه ولو شدن... جامون خالی
نقل قول
 
 
0 # بینام در تاریخ: سه شنبه 20 اسفند 1392 ، ساعت 02:12 ق ظ
تلی مسک جان.
از رییس شورای جدید توضیح بخواه بعد از6 ماه از صدارت تحویل گرفتن، مدارک لازم در خصوص بیل بکو اقدامی نموده یا نه؟ اگه اقدام نمو ده چرا بیل بقل دهیاری خاک میخوره.
کجان هوادان سینه چاک اموال عمومی که این مو ضوع را جنحال قلمداد نمودن ...
عزیزم راست و درو غ مطلبی را نمیدونی عنوان نکن که دروغگو دشمن خداست
نقل قول
 
 
0 # بینام در تاریخ: سه شنبه 20 اسفند 1392 ، ساعت 01:12 ب ظ
آقایون هنوز واسشون جا نیافتاده که شورا مجموعه ایست باید جهت رضای خدا برای خلق خدا مجانی خدمت کنن.اونم با هزاران حرفو حدیث.تهمت و بی احترامی با نام مستعار هر چه تونستین نثار این آقایون کردین.انصاف .انصاف .انصاف خصلت مردان با فرهنگ و کلان اندیشه.با احادیث و روایات بی بنیان خادمین خلق الله را تخریب نکنید سکوت اون آقایون نشانه شخصیت بر جسته و بارزشونه.کدوم مقام.کدوم اتفاق.....یه عده مخاطبین خود را اسیر توهم و تخیل نمودند یا خودتان جرات کنید برای مردم کار یامفت انجام دهید و یا دست از فضا سازی کاذب بر دارید ...
خیلی متاسفم.
اگه بیکارید برید دنبال نان، خربزه آب است.
نقل قول
 
 
0 # با نام ...ایمن آبادی در تاریخ: پنج شنبه 22 اسفند 1392 ، ساعت 05:12 ب ظ
بینام جان تو که لالایی بلدی چراخودت خوابت نمیبره عزیزم.بااسم مستعار هرچی دلت خواست گفتی از کسی که انقدر لفظ قلم صحبت میکنه بعید بود... بی خودی زور نزن خودتو خسته نکن خدا به همه عقل داده مردم هم خیلی خوب کسایی را که واقعا" برای خلق الله کار می کنند را می شناسند و همینطور کسایی را که برای مقام دنیوی مثل مرغ سرکنده خودشونو به در و دیوار می زنند و برای تخریب کردنو تفرقه اندازی بین اعضا، تا به هدف خود برسن را، مطمئن باش به خوبی می شناسند خدا به همه، به اندازه اي شعور و 2چشم بینا داده.
نقل قول
 
 
0 # 0098111238 در تاریخ: پنج شنبه 29 اسفند 1392 ، ساعت 11:12 ق ظ
انشاالله با اومدن سال جدید همه باهم یکی و یکدست باشن تا ایمن آبادی آباد داشته باشیم...
آرزوی سال خوش برای همه عزیزان...
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20