*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

به بهانه ي سالگرد وبسايت روستا

 

          حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند          محرمی کو که فرستم به تو پیغامی چند

          ما بدان مقصـد عالــی، نتوانیـم رسید             هم مگر پیش نهـد لطـف شما گامی چند

 

" حافظ "

 

 

 

 

توانمندي هاي مردم خوب روستاي ايمن آباد و كروكلا با همه ي ويژگي هاي ممتازش كه پشت واژه اي ناخوشايند پنهان شده بود، بهانه اي شد براي جمع آوري و ثبت اطلاعات روستا، آنهم در فضايي مجازي در دنيايي كه امروزه به شكل دهكده اي جهاني نام گرفته است.

 

اما قدم در اين راه دشوار كه هر روز و هر ساعت به پاس مردمي كه از ديدن و آگاه شدن خبري از روستايشان خرسند مي شوند، دشواري را پاياني خوش به آن مي بخشد.

 

مي گويند سالگردها بهانه ي خوبيست براي خوب بودن. سپاس، بخشيدن و بخشوده شدن.

 

يكسال گذشت از عمر وبسايت روستا، به همّت اهالي روستا و دوستاني كه وقتشان را براي بازتاب خبري و يا درج مطلبي در وبسايت، عاشقانه هزينه كردند.

 

يكسال گذشت با همه ي قدرداني ها و انتقادها و حتي گوشه كنايه هايي كه از سر برداشت شخصي خود و حرف هاي شنيده از اطراف، نسبت به اعضاي وبسايت روانه مي شد.

 

حرف تازه اي نيست اگر بگويم با همه ي نگاه هاي اهالي روستايم، احترامي خاص برايشان قائلم و همانند شما عزيزاني كه باور داريد هيچ كجاي جهان همانند روستايمان نمي شود و هيچ مردمي همانند مردم ايمن آباد و كروكلا.

 

بر اساس ادب و احترام، وظیفه ی خود می دانم از همه ی اهالي روستا، که یکسال گذشته، تنهایم نگذاشتند تشکر کنم ... اجازه مي خواهم اسمي از کسی نبرم تا نامي از قلم نیافتد و شرمنده ی بزرگواری نشوم. همه ی آنانی که توانم را افزون كردند، دعاگو ي شان هستم...

 

از آنجايي كه به عنوان مسئول وبسايت روستا، مسئوليت تمامي كم و كاستي هاي وبسايت را  گردن گرفته، مي گيرم و خواهم گرفت، واژه اول شخص مفرد را بكار گرفتم. در غير اينصورت به روز بودن وبسايت، بدون شك، حاصل تلاش تمامي اهالي مي باشد. چه بسا تعدادي از اعضاي پرتلاش وبسايت كه وقتشان را به جاي خانواده، صرف آن نمودند.

 

تشکر ویژه و خاص از کسانی دارم  که بارها با ارسال ديدگاه و ايميل، مرا  مورد توهین، تخریب و بی احترامی قرار دادند، از جمله دريافت پول از نهاد اجرايي روستا يا افرادي خاص در روستا، به جيب زدن هديه ي مردم در جشن نوروزخواني 1391، ارتقاء پست و مقام در اداره مشغول به كار و حتي با استفاده از واژه ي " وبسايتِ خودت " ، مرا به فكر وا مي داشتند، ذره ای از آنان دلخور نیستم و باور دارم خداوند بخشنده است و مهربان.

 

شاید باور بر اين بوده باشد که دلسرد شوم و از ادامه راه باز مانم، اما هدف و ميراث ماندگار پدر، انگیزه ام را بیشتر نمود و احساس دِین نسبت به اين گروه از عزيزان دارم، چون هر بار استوارتر و محکمتر قدم برداشتم.

 

 تشکر ویژه از منتقداني كه از پايه هاي رشد و بهتر شدن وبسايت روستا بودند، حتي از آنسوي مرزهاي استان و كشور عزيزمان ايران.

 

و سپاس از عزيزاني كه با واژه هاي سراسر مِهرشان، چه با ارسال ديدگاه و ايميل، چه با پيامك و چه با تماس تلفني و چه رو در رو، مرا شرمنده خود و مردم روستا مي نمودند.

 

واجب می دانم از گروهی دیگر تقدیر و تشکر داشته باشم، تشکر از کسانی که مرا ديوانه قلمداد مي كردند كه براي اين مردم وقت مي گذارم!! مردمي كه نه قدر دانند و نه احترامت را نگه مي دارند. بدون هيچ سند و مدركي توهين و تخريبت مي كنند. تا ديروز تا كمر براي اداي احترامت خم مي شدند اما امروز جواب سلامت را هم نمي دهند. تا ديروز افتخاري بود براي شان تا دقايقي با شما هم صحبت شوند اما امروز نه تنها به پيامك، تلفن و سلام شما جواب نمي دهند بلكه از كنارت با سرعت دور مي شوند و و و .....

 

از تمامي عزيزاني كه براي تهيه ي خبر و مطالبي از روستا، وقت شان را گرفتم و پيامدش به پاس درس هايي كه در اين گفتگوها به من آموختند، از آنان قدرداني مي كنم.

 

درود، سلام و صلوات بر شهداي روستايمان كه جمع آوري اطلاعاتي از آنان، نگاه زيباتري، براي مديريت زندگي و حتي مديريت مرگ، به من ارزاني داشت.

 

تشکر از کسانی که دلشان با ماست اما فرصت و يا توان بيان ندارند.

 

و در پايان درخواست بخشش مي كنم از عزيزاني كه، اگر درج مطلبي، بدون هيچ نيّت نادرستي، موجب نگراني و آزارشان شد.

 

 

پدرم حاج حسين كه درود خدا بر او باد، جمله اي مانا و ميراثي ماندگار برايم به يادگار گذاشت:

 

" ته خِير اگه مردم ره نرسيه، دكّلوم ناراحت نِواش، تِه حِواس جمع بوئه  ته شَر دامِن مردم ره نَيره. اتا كار خواني هكني شه نيّت ره پاك هكِن، شِه مَرز سَر راه بوُر. اِسا كه راه دكِتي تا آخِر بوُر. مردم، حرف زياد زنّنِِه، هم تعريف كِننه هم تكذيب. پشت سر ويشتر حرف زنّنِِه تا جلو. تو با خِدا باش، خِدا شه ته هِوار ره دارنه. "

 

 

عسكري اميني ايمن آبادي

مسئول وبسايت روستاي ايمن آباد و كروكلا

پنجم اسفندماه 1392

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # سید علی هاشمی در تاریخ: دوشنبه 05 اسفند 1392 ، ساعت 08:12 ب ظ
با سلام تشکر می کنم از هفت نفر بزرگوار که زحمت این کار بزرگ به دوش شما عزیزان بود و هست.
طبیعی است کار های این چنینی و بزرگ،این دست مشکلات را دارد.جملات بسیار جالب و شنیدنی بود و استفاده کردم و خیلی چیز ها از شما یاد گرفتم که باید استوار بود.
ناراحتی های شما بعضی وقت ها که می خواندم اشک مرا در می آورد و ناراحت می شدم.جدا" این را عرض می کنم که با شما آقای مهندس امینی دوست هستم،افتخاری برای بنده و خانواده من است. درود می فرستم بر خانواده اي كه چنین فرزندی را تربیت کرده و وارد جامعه نموده است.
با تشکر.دوستدار شما سید علی هاشمی.
نقل قول
 
 
0 # ببر مازرون در تاریخ: دوشنبه 05 اسفند 1392 ، ساعت 08:12 ب ظ
با سپاس و قدر دانی از کلیه عوامل وبسایت روستای ایمن آباد عزیز:
یک ساله شدن وبسایتو به دوستداران وبسایت به ویژه اهالی وبسایت تبریک میگم.انشاالله همچنان پایدار و مستداوم باشید.
خیلی ها وقتی می شنوند که محله ما دارای وبسایت مخصوص به خود است تعجب می کنند و من دوباره با غرور تاکید می کنم که درست شنیدین به وبسایت ایمن آباد حتما یه سری بزنیند.این افتخار محله ماست که یک بار دیگر ایمن آباد از روستاهای دیگر پیشی گرفته و حرف اول را میزند.
در آخر از همه شما عزیزان تشکر و قدر دانی می کنیم و شما را در راستای کار خود با کامنت هایی که می گذاریم حمایت می کنیم. امیدوارم با استواری محکمتر از قبل، در جایگاه خود که قلب مردم ایمن آباد است پایدار بمانید.
نقل قول
 
 
0 # Tabasom در تاریخ: دوشنبه 05 اسفند 1392 ، ساعت 08:12 ب ظ
سالگرد یک سالگی وبسایت رو به همه تبریک میگم.
امیدوارم صد ساله شه و سالیان سال تداوم داشته باشه.
از همه تشکر میکنم. خسته نباشین.
نقل قول
 
 
0 # ح.الف در تاریخ: دوشنبه 05 اسفند 1392 ، ساعت 10:12 ب ظ
سلام و تشكر از تمامي اعضاي وبسايت روستا.
جملاتي جذاب و شنيدني رو طبق معمول نوشتين. اما اين دفعه دلنوشته اي بود كه حرف دل افراد فرهيخته روستا بود.البته خودم رو نمي گم.
اگه يكي مثل من وقتي از روستا رفتم و داراي جايگاهي بشم اگه سالي يه بار بيام روستا و يك قدم واسه روستام نگيرم هميشه مردم به من احترام ميزارن در صورتي كه افراد زحمت كشي كه تو روستا براي مردمشون زحمت مي كشن هم وقتشون رو ميزارن و هم پولشون رو از خيرين گرفته تا اون دسته از مسئولين پاك و دلسوز، هميشه پشت سرشون حرف و حديث هست.
خوشحالم اينكه آقاي اميني اين مسائل رو بازگو كردن.
واسه مادرم خوندم اشك تو چشاش جمع شد. يه فاتحه اي هم واسه پدر و مادرش و برادر و خواهرش خوند.اميدوارم پايدار باشي و عقب نكشي.
به اميد روزي كه حمايت كنيم از كسي كه تو روستامون داره قدمي بر مي داره نه اينكه پشت سرش حرف بزنيم و وقتي كنارشيم سكوت مي كنيم.حسادت رو كنار بزاريم.
نقل قول
 
 
0 # هاشمي در تاریخ: دوشنبه 05 اسفند 1392 ، ساعت 10:12 ب ظ
سلام به آقاي اميني و اعضاي محترم وبسايت روستا.
واقعا" جاي افتخار دارد. اگر سري به وبلاگها و وبسايتهاي روستايي بزنيد من فكر مي كنم وبسايت روستاي ما يكي از بهترينهاست هر چند نواقصي هم دارد كه با همدلي همديگر بايد برطرف شود.
اينكه آقاي اميني با صداقت حرفهايش را زد خيلي خوشحالم. البته اين حرف ها را خودم زياد شنيدم و متاسفانه اعتراضي هم به طرف نكردم.همينجا صميمانه از ايشان پوزش مي خواهم.
آدمي يا بهتر بگم خانواده اي كه حسابش رو سالهاست تو روستا پس داده ديگه اين حرف ها مفهومي ندارد.
به نظرم آقاي اميني نبايد ناراحت شوند چون افرادي اينگونه اي خودشون يك قدم كوچك براي روستا نگرفتند.اينها حسادت هست و دنبال حاشيه درست كردن هستند.
اميدوارم همه تخريب كنندگان به عاقبت كارشون بيشتر فكر كنند.
به قول پدر ايشان كه خودش از خيرين بوده "" اگر خيري تو را نيست شر مرسان "".
نقل قول
 
 
0 # بهروز طاهرپور در تاریخ: دوشنبه 05 اسفند 1392 ، ساعت 10:12 ب ظ
سلام به همه ي دوستان عزيز مخصوصا" استاد ارزشمند عزيزي چون عسكري اميني ايمن آبادي!
هيچ وقت فكر نميكردم اينهمه زيبايي در اين وبسايت،تجربه ي اولتان مي باشد! روزي 2 يا چند پست درج كردن، مخصوصا" وسواس در درج مطالب خواندني، واقعا" همت بالا و عشق عميقي مي خواهد!
پوشش تنوعي موضوعات (ورزشي،اجتماعي، حانواده گي و....)خود مهر تاييدي است بر همت والا، كه من به سهم خودم تشكر و تقدير ميكنم و اميدوارم اين بيت سرلوحه ي كارمان باشد:
تو پاي به راه درنه و هیچ مپرس خود راه بگویدت که چون باید رفت.
موفق و موفقتر باشيم
نقل قول
 
 
0 # محلی در تاریخ: سه شنبه 06 اسفند 1392 ، ساعت 02:12 ق ظ
با سلام و خسته نباشی خدمت آقای امینی و همه دست اندرکاران وبسایت**ایمن آباد وکروکلا**
یک سال از عمر سایت گذشت و روزی نبود که به شما سرنزنیم و استفاده های زیادی از این بابت کردیم و ممنونیم و همیشه همراهتان خواهیم بود همانطوریکه گفتید چه کنیم دلمان با توست اما قدرت بیان نداریم..
نقل قول
 
 
0 # نادر قاسمی ایمنی در تاریخ: سه شنبه 06 اسفند 1392 ، ساعت 07:12 ق ظ
سالگرد تولد وبسایت روستای عزیزمان را به تمامی دست اندرکاران و بانیان وبسایت تبریک می گویم.
گرچه بدلیل مشغله کاری توفیق دیدار روستایمان کم شده است ولی هر روز کاری ام را با بازدید از وبسایت روستا شروع می کنم.
تردیدی ندارم که بار مسئولیت این کار سخت است ولی مطمئن باشید که هم قدرتان را می دانیم و هم احترامتان را نیکو نگه می داریم.
پاینده باشد.
نقل قول
 
 
0 # دوستان شما در تاریخ: سه شنبه 06 اسفند 1392 ، ساعت 09:12 ق ظ
به یادتان می آورم تا همیشه بدانید که زیباترین منش آدمی، محبت اوست پس؛ محبت کنید چه به دوست، چه به دشمن! که دوست را بزرگ کند و دشمن را دوست (کوروش کبیر)
آقای امینی من از شما و تمام کسانی که شما را در این امر یاری کردند سپاسگذارم حرف مردم زیاد هست که شما با محبت خود آنها را شرمنده خود می کنید.
نقل قول
 
 
0 # 0098111238 در تاریخ: سه شنبه 06 اسفند 1392 ، ساعت 09:12 ق ظ
جشن ۱یک سالگی وبسایت روستا به تموم پیرون و جوونون مبارک باشه.
دست امه برارون زحمتکش دردنکنه.
سایت به این فعالی باعث افتخار امه محله...
فدای تک تک هم محلی ها... شمه خاک زیرپا
بی تو هرگز با تو عمری
نقل قول
 
 
0 # ابنوايي ريكا در تاریخ: سه شنبه 06 اسفند 1392 ، ساعت 11:12 ق ظ
درود بر آقاي اميني لذت بردم. ياد اون شبي اوفتادم تو ماه محرم كه بين اين همه جمعيت مشكلات فرهنگي روستا رو از جمله زيراب زدن و پشت سر ديگران به ويژه زحمت كشان روستا و خيريني كه جان و مال خودشون رو صرف آسايش اهالي كردن تا اونها رو تخريب بكنن گفتي.
اينها آدمهاي ترسويي هستند كه جرات رودر رو صحبت كردن رو ندارن. تازه اون افرادي كه مدرك آنچناني هم دارن.اتفاقا" بيسواداي محل(البته از لحاظ مدرك) خيلي منصف تر هستند.
اميدواريم روزي پشت سر هيچكس حرف بد نزنيم و هرچي شنيديم باور نكنيم و اونها رو با هم روبرو كنيم. من يه بار اين كار رو كردم، وقتي مشخص شد دروغ گفته به جاي معذرت خواهي، قطع رابطه كرد.
تو اين دوره و زمونه مردم واسه زن و بچه شون وقت نميگذارن چه برسه براي مردم.
درود بر همه خيرين و زحمت كشاي توسعه روستامون كه با همه ي اين مسائل باز به راهشون ادامه مي دن. بويژه بزرگان محل.
نقل قول
 
 
0 # مهدیپور در تاریخ: سه شنبه 06 اسفند 1392 ، ساعت 01:12 ب ظ
آقای امینی عزیزو اعضاي محترم وبسایت با ارزش ایمن آباد و کروکلا. با سپاس از همت و تلاش یکساله شما.
به نظر بنده واقعا" ترتیب دادن وبسایت برای محل مهمترین رویداد برای پیشرفت و ارتقا نام ایمن آباد و کروکلا از زمان قدیم تا به امروز بوده و اما اوندسته از عزیزانی که به شما توهین کردن و تهمت رشوه زدند شاید انتظار اینو داشتن که فقط به تعریف و تمجید ازشون بپردازید و کاستی هارو پنهان کنید به این حرف ها توجهی نداشته باشید و با پشتکار بیشتر به افتخارآفرینی تون برای ایمن آباد و کروکلا ادامه دهید.
مطمئنم تعداد زیادی از افراد محل ارزش کار شما عزیزان را می دانند و از شما متشکرند.
ایمن آباد و کروکلا با تلاش بی وقفه شما عزیزان زبان زد همه روستاهای منطقه شده.
متشکرم برای تلاش یکساله ي شما و یکسالگی وبسایت ایمن آباد و کروکلا را به همه بچه محل ها تبریک میگم.
نقل قول
 
 
0 # سعید بشکم در تاریخ: سه شنبه 06 اسفند 1392 ، ساعت 05:12 ب ظ
با سلام و عرض ادب خدمت تمامی اعضای محترم وبسایت.
در این مدت یکساله بسیار استفاده کردیم خیلی خیلی کار قشنگی بود وظیفه دانستم به سهم خود تقدیر و تشکر کنم.
اول هر روز با ورود به سایت محل عزیزمان، سپس کار اداره را شروع ميکنم.
ضمن آرزوی موفقیت روز افزون در سال 93، جا دارد از دوست بسیار ارزشمندم جناب آقای امینی مسئول محترم سایت و دیگر اعضا که دلسوزانه برای رشد و ارتقاء محل زحمت می کشن خسته نباشی بگم.
شماها افتخارات محل هستین
نقل قول
 
 
0 # ریحانه و زهرا در تاریخ: سه شنبه 06 اسفند 1392 ، ساعت 08:12 ب ظ
یکساله شدن وبسایت روستامون رو تبریک میگیم به همه، مخصوصا همه ی اونهایی که برای این وبسایت زحمت میکشن.
خسته نباشین. ما که دوستتون داریم! :roll:
نقل قول
 
 
0 # حسيني در تاریخ: سه شنبه 06 اسفند 1392 ، ساعت 10:12 ب ظ
همه ي اونهايي كه مسئولند، بابت مسئوليتشون پول مي گيرند.اما اين آقا هم پول خرج مي كند و هم وقتش را مي گذارد.انصاف نيست.وقت انسانهايي مثل اعضاي وبسايت خيلي ارزش دارد.
خدا پشت و پناه شما.
نقل قول
 
 
0 # imani در تاریخ: سه شنبه 06 اسفند 1392 ، ساعت 11:12 ب ظ
سلام.
تا یکی دو سال پیش، وقتی تو گوگل اسم ایمن آباد رو سرچ میکردیم، نام یه روستا در بخش بلسبنه گیلان رو بهمون نشون می داد. بعدا" تو ویکی پدیا، یکی از بچه های با ذوق، روستامونو با ذکر جمعیت و امکاناتش معرفی کرد که اونموقع با دیدن نام روستامون تو فضای اینترنت، کلی خوش بحالمون میشد.بعد از اون تو گوگل ارت هم اسم روستامون اومد، تا اینکه وبلاگ (روجا) و بعد از اون وبسایت جامع و بروز (ایمن آباد کروکلا) شروع به فعالیت نمود.
جناب آقای امینی عزیز، افتتاح وبسایت روستا، اتفاق زیبایی است که توانمندی های روستا و منطقه مون را به همه معرفی میکنه و موجب غرور همه ما گردید.
کار بزرگ شما شناسنامه روستا شد.
از جنابعالی و همراهانتان که وقت گرانقدرشان را بی منّت در این راه هزینه می کنند تشکر و قدر دانی میکنم، که غیر از تشکر و قدردانی کار دیگری از دستمون بر نمی آید.
امیدوارم همیشه سرزنده و سلامت باشید و روزی جشن چندین سالگی وبسایت روستا رو جشن بگیریم.
خردمند را خوبی از داد اوست........... ......
نقل قول
 
 
0 # امیدرضا در تاریخ: پنج شنبه 08 اسفند 1392 ، ساعت 06:12 ق ظ
باسلام به خدمت گذاران محترم وب سایت.
امیدوارم که دراین مسیر ناهموار و طاقت فرسا همیشه استوار بوده و تداوم شما در این عرصه موجبات دلگرمی و رشد و تعالی عموم مردم روستا را در برخواهد داشت.
جناب اقای امینی ازآنجایی که روستا به تمام نقاط این سرزمین پهناور معرفی شده این گلایه ها در شان و وقار شما و همکاران عزیز و اهالی گرانقدر این روستا نیست و می طلبید که کمی با تحمل بیشتر و با بدست آوردن وقت مناسب این قضیه عنوان میشد.
ضمن اینکه تعداد یاوه گو و بی فرهنگ اند که دور از انتظار هم نبود چون در یک کار فرهنگی که اعضای آن مخلصانه و فی سبیل الله خدمت می کنند و این افراد با نگارش نادرست کلماتشان قصد دلسردی اعضا را داشتند که اینچنین نشد و همواره پیگیرتر از گذشته به کار خود ادامه میدهند.
درود بر شما
نقل قول
 
 
0 # حسيني ايمني در تاریخ: جمعه 09 اسفند 1392 ، ساعت 11:12 ق ظ
تشكر مي كنم از اعضاي وبسايت روستا بويژه آقاي اميني.
واقعا" كار دشوار يست.انشاء اله به كارتان با همين قدرت و عشق و علاقه ادامه دهيد.
آقاي اميدرضا هم از جهتي درست مي گويند. اما به نظر من اين مسائل همه جايي مي باشد و هر كسي اين مطالب را بخواند درك مي كند كه در روستاي آنان نيز اين مسائل وجود دارد.
من فكر ميكنم گفتنش باعث شد بعضي ها به خودشان بيايند چون بار آموزش و اخلاقي خوبي دارد.از مشكلات عمده فرهنگي روستايمان است.
نقل قول
 
 
0 # سرزمین مادری در تاریخ: جمعه 12 دی 1393 ، ساعت 11:10 ق ظ
با عرض سلام و ارادت و خسته نباشید.خبرهای درج شده کمی کامل تر شود خیلی بهتر است مثلا 28 صفر قبلش اطلاع رسانی از طرف سایت صورت گرفت ولی هیچ خبری و گزارشی در همون روز از قبیل دستجات عزاداری در امامزاده شمس الدین و بعد ازظهر ش اجرای تعزیه خوانی حضرت ابوالفظل بسیار زیبا در بالا کروکلا برگزار شد درج نشد.
در صورت امکان برنامه aparat نسب شود تا فیلم مراسمات و ارسال فیلم ها از طریق کاربران صورت گیرد.
هاشمی تهران
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20