*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پيام امام جمعه لاله آباد و مسير راهپيمايي يوم الله 22بهمن

هر سال در روز 22 بهمن، مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ايران و رهبری، در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، شرکت می کنند.

 

 

پيام حجت الاسلام شيخي عزيزي، امام جمعه ي محترم بخش لاله آباد به مناسبت اين روز بزرگ:

 

 

 بسم اﷲ الرحمن الرحيم 

   يوم اﷲ ٢٢بهمن يادآور حماسه عظيم ملت ايران در برابر خودكامي ها، ظلم  و ستم  رژيم منحـوس پهلـوي به رهبري حكيمانه ي بنيانگذار و معمار كبير انقلاب اسلامي امـام خمينـي(ره) اسـت.

 

انقلابـي كـه از بدو شكل گيري آن، خـار چشـم بدخواهان و حسودان واقع  شده و در طول سي و چند سال از عمر آن همواره مورد تهـاجم همه جانبه و ناجوانمردانه قرار گرفته است.

 

رهبري الهي امام راحل(ره) و هدايت هاي ولي امر مسلمين جهـان حضـرت آيـةاﷲ العظمـي امـام خامنـه اي(مدظله) با حمايت هاي بي دريغ ملت شريف و وﻻيتمدار ايران، تحت توجهات ولي اﷲ اﻻعظم(عج) همه توطئه ها و مكرها  خنثي و نقش بر آب كرده است.

 

ضمن تبريك اين مناسبت به آحاد ملت، از امت خدا جو و حاضر در صحنه دعوت مي شود  تا با حضور يكپارچـه  و دشمن شكن خود در راهپيمايي با شكوه ٢٢بهمن، با حفظ و حراست از اين  شجره طيبه، ضمن ميثاق بـا امـام و شهداء، بيعت مجدد با رهبري، استقامت و استواري خويش را به جهانيان  به نمايش بگذارند.

 

توفيق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

 محسن شيخي عزيزي امام جمعه بخش ﻻله آباد

بهمن ماه ١٣٩٤

 

 

 

 

لازم به ياد آوري اينكه اهالي روستايمان نيز در 2 مسیر راهپیمایی، صدای وحدت و همدلی خود را سر می دهند.


جهت آگاهی اهالي روستايمان ایمن آباد و کروکلا و عزيزاني كه در شهرستان بابل حضور دارند، از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهرستان بابل و شهر زرگرشهر(بخش لاله آباد)، زمان و مسير شروع راهپيمايي اعلام می شود:

 

 

 

شهرستان بابل:

میدان ولایت _ میدان جهاد يا ميدان باغ فردوس _ مصلای نماز جمعه بابل

ساعت شروع: 10:00

 

 

 

بخش لاله‌آباد: 

از گلزار شهداء گمنام به سمت مصلای جمعه

ساعت شروع: 10:00

 سخنران: امام جمعه محترم لاله‌آباد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # سیدمرتضی هاشمی کرویی ساکن تهران در تاریخ: پنج شنبه 22 بهمن 1394 ، ساعت 06:11 ق ظ
باسلام
جاداره 22بهمن روز شکست دشمن روز آزادی ما روز نجات میهن رو به شما دست اندرکاران سایت همه بچه محلام تبریک و یاد و خاطره همه شهدای صدر اسلام و انقلاب و جنگ تحمیلی و همه عزیزانی که تا دیروز در بین ما بودند و به لقاءالله پیوستند علی الخصوص پدر عزیزم مرحوم حاج کربلایی سید قاسم هاشمی گرامی می دارم.
روحشان شاد و نامشان جاوید باد
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20