*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

صحبت های دوستانه با سرمربی تیم شاهین کروکلا

 

پس از كسب عنوان قهرماني تيم فوتبال شاهين كروكلا در جام حذفي باشگاه هاي مازندران و جواز حضور در مسابقات جام حذفي فوتبال باشگاه هاي كشور، یک فرصت بسیار خوب و عالی برای بازیکنان، کادرفنی و همه ی اهالی روستای ایمن آباد و کروکلا،شهرستان بابل و استان مازندران می باشد.به همین خاطر مسولیت سنگینی نیز به دوش تیم شاهین به عنوان نماینده ی استان مازندران، شهرستان بابل و فوتبال بخش لاله آباد سنگيني مي كند.

 

از آنجایی که چگونگی استفاده از این فرصت، تا حدود زیادی تعیین کننده ی هدف های پیش رو می باشد، يك پرسش اساسي مطرح می شود و آن اينكه:

 

با چه هدفی در جام حذفی 93 شرکت می کنیم؟!

 

 

اگر برای دفاع از فوتبال استان و شهرمان شرکت می کنیم و می خواهیم نماینده ی شایسته ایی باشیم و حتی در جام حذفی کشوری شگفتی ساز شویم، قطعا" باید متفاوت تر از گذشته عمل کنیم!

شاید بدون تمرین خاصی و تنها با توانایی بازیکنان توانسته باشیم در استان به موفقیتی رسیده باشیم اما امکان ندارد بدون آمادگی کافی و تمرینات ویژه ایی که موجب هماهنگی تیمی و آماده گی بدنی، فنی و روحی روانی تیم می شود به جنگ تیم های قدرتمند نمایندگان استان های مختلف رفت تا چه رسد به تیم های لیگ های کشوری، اعم از لیگ 1 ،2 ،3 و لیگ برتری ها!

 

تیم هایی که هم امکانات مالی شان قابل توجه است هم کمیت و کیفیت بازیکنانی که دراختیار دارند و هم قدرت کادر فنی شان! درمقابل، ما چه داریم؟! ساندویچ؟ ماشین شخصی؟ بازیکنان متاهل، شاغل، محصل،... که حتی امکان حضور در تمرینات را ندارند؟!!!

 

دوست عزیز آقاي سيد علي هاشمي، سرمربي تيم شاهين كروكلا، اولین امکانی که باید همه ی ما در این مسیر برای خودمان مهیا کنیم واژه ایی است به نام: پارادایم شیفت (یعنی تغییر الگوها)

 

اگر تا حالا الگویتان این بود که می رویم ببینیم خدا چه می خواهد؟ همینکه در این سطح فوتبال بازی می کنیم و جوان ها را دورهم جمع کردیم خیلی عالی است و غیره. شك نكنيد در این برهه ی حساس جواب نداده و با عمق مسولیتی که دارید همخوانی ندارد! چون انتظارات از شما و توانایی هایتان با این موفقیت های اخیر به شدت افزایش پیداکرده است!

 

الان اگه نتیجه را واگذار کنید همه شما را به باد انتقاد می گیرند که این بود تیمی که قهرمان جام حذفی استان شده؟ حالا تصور کن اگر نتیجه را با اختلاف واگذار کنید چه خواهدشد؟!

 

اگر مثل نیمه ی دوم بازی فینال جام حذفی، که کاملا" توپ و میدان را ازدست داده بودیم و با اینکه نتیجه را در اختیار داشتیم اصلا" آرامش نداشتیم، بازی کنیم، در مورد شما و تیم شاهین چه قضاوتی خواهد شد؟! پس باید نگاه حرفه ایی داشته باشیم و تیم تقریبا حرفه ایی یا حداقل نیمه حرفه ایی را روانه ی مسابقات پیش رو کنیم که قطعا" هر افتخاری حاصل شود، اول متوجه شما و همت والایتان خواهدبود!

 

 

 

و بعد از شما دیگر عوامل تيم:

 

بازیکنان، مربی، سرپرست، خبرنگار محترم ورزشی، اسپانسرها، هواداران غیور و همیشه حامی و....!

 

بنابراین پرواضح است که زمان بسیار کم و حجم کارهایی که باید انجام شود بسیار زیاد است. که اگر تمایل داشته باشید یک کارگروه به مدیریت و ریاست خودتان تشکیل دهید، سپس لیست کارهایی که باید انجام شود را تهیه کرده و بین همکارانتان تقسیم کنید تا هر کدام با همکاریشان و همدلی شان، بخشی از کار را انجام داده و در این راه سترگ و مهم، اینقدر احساس تنهایی نکنید!

شاید سوال کنید چه کارهایی باید لیست شود و به همکاران سپرده شود؟

 

به عنوان نمونه:

وظیفه ی جذب سرمایه و اسپانسر را می شود به دوستانی که در این قسمت توانایی داشته و تمایل به همکاری دارند سپرد!

 

فراخوان دادن برای جذب بازیکنان مستعد که شرایط همکاری باتیم را با کمترین چشم داشتی داشته باشند(همانطورکه قبلا" گفتم بازیکنانی در استان و شهرستان مان داریم که نه تنها هزینه ایی نمی خواهند بلکه حاضرند برای بازی در این سطح حتی خودشان هزینه کنند!) به جذب بازیکنان مورد نیاز پرداخت!

 

نگهداری و آماده کردن زمین ورزشی محل یا هماهنگی با زمین های دیگر برای تمرینات تیم و یا مسابقات احتمالی!

 

تهیه ی وسایل ایاب و ذهاب، خوابگاه، تغذیه و دیگر مواردی از این دست، قبل از اینکه به آن نیازمند شویم!

 

برنامه ی کامل آمادگی تیم از نظربدنی، فنی، روحی و روانی با تمام جزییات! که شامل مدت روزهای تمرین، مدت ساعت های هر تمرین و مدت زمان پیشنهادی برای هر یک از بندهای آمادگی تیم می باشد. و کارهای دیگري که در حال حاضر به نظر نمی آید ولی به قول شاعر :

تو پاي به راه درنه و هیچ مپرس     خود راه بگویدت که چون باید رفت.

 

 

دوست عزیز، آقاي هاشمي:

این نوشته ها به این معناست، تیمی که باعث شد قهرمانی جام حذفی استان و نایب قهرمانی لیگ 2 استان را با این تیم تجربه کرده و در کارنامه ی فوتبالی ام به ثبت برسانم به زیبایی هرچه تمام تر به سرمنزل مقصود برسد تا شاهد پیروزی های روز افزونش باشیم.

 

 

بنده در پايان ضمن قدرداني فراوان از تمامي اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا، ورزش دوستان و فوتبال دوستان و به ويژه اعضاي تيم فوتبال شاهين كروكلا، از طريق وبسايت روستاي ايمن آباد و كروكلا،  انصراف خود را از ادامه ي همراهي با تيم شاهين كروكلا، به دليل مشغله كاري زياد اعلام مي دارم.

 

به اميد موفقيت هاي روز افزون تيم فوتبال شاهين كروكلا و موفقيت دوستان عزيزم در اين تيم به ويژه آقاي سيد علي آقا هاشمي كرويي.

 

 

 

 

 

به قلم: بهروز طاهرپور(مربي سابق تيم شاهين كروكلا و دارنده درجه C مربي گري فوتبال كشور)

           

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ح.الف در تاریخ: چهارشنبه 07 اسفند 1392 ، ساعت 11:12 ق ظ
سلام به آقا بهروز و علي آقا
كسي كه عاشقانه به كارش ادامه ميده بايد شرايط رو براي ادامه كارش فراهم كرد.فردي مثل آقا بهروز طاهرپور تئوري هاي خوبي داره و بدون هيچ چشم داشتي با تيم روستامون همكاري كرده.
خيلي اميدواريم كه رايزني هايي صورت بگيره تا با تيم همراهي خودشو ادامه بدن.
با توجه به صحبتهاي علي آقا در خبرهاي گذشته نقش بسيار خوبي آقابهروز در موفقيت تيم داشتن.
عكس انتهايي هم كه زيركانه درج شده حرفمو ثابت مي كنه.
نقل قول
 
 
0 # یه نفر در تاریخ: چهارشنبه 07 اسفند 1392 ، ساعت 02:12 ب ظ
باسلام وقتی که شنیدم آقای طاهر پور از مربیگری تیم شاهین انصراف دادند خیلی شوکه شدم ولی خوب شاید واقعا" هم مشغله ی کاری به ایشان اجازه نمی دهد تا مربیگری این تیم را به عهده بگیرد.
امیدوارم با همت مردم تیم شاهین از این وضعیت بیرون بیاد.به امید آن روز.
فقط یه سوال الان مربیگری این تیم را چه کسی به عهده دارد.
نقل قول
 
 
0 # آشنا در تاریخ: جمعه 09 اسفند 1392 ، ساعت 11:12 ب ظ
ضمن سلام و احترام خدمت جناب آقای طاهر پور، مربی فهیم تیم فوتبال شاهین روستایمان، چند جمله ای را می خواهم عنوان کنم، امیدوارم با تامل بر عرایضم تصمیم جدید اتخاذ نمایید. جنابعالی در رابطه با واژه پارادایم شیفت(تغییر الگوها) مطالبی عنوان نمودید، و اینکه با داشته های فعلی، پا به میادین بزرگ گذاشتن، همانند آب در هاون کوبیدن است. برای ادامه راه برنامه دادید وبرای پیشرفت و اعتلای تیم تقسیم وظائف کرده اید. همه اینها درست، اما متوجه جمله آخرتان نشدم؟ در این مقطع جدا شدن از تیم و قطع همکاری با تیم ، بجزتخریب روحی و روانی، نتیجه دیگری ندارد. حضور موثر شما در تیم بر کسی پوشیده نیست، و از اینکه وقت گرانقدرتان را بی منت در اختیار تیم گذاشته اید،از شما تشکر می کنیم. امیدواریم همکاریتان با تیم ادامه داشته باشد و با همت و همکاری همه اهالی ورزشدوست و دلسوز روستا و با تشریک مساعی، به نقطه منظور نظرتان برسیم، انشااله.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20