*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

زنگ خطر كمبود كلاس درس، در مدارس روستا

 

كمبود فضاي آموزشي در مدارس روستا براي سال تحصيلي سال آينده، جدّي مي باشد.

 

جلسه انجمن اولیا و مربیان روستاي ايمن آباد و كروكلا، با حضور رئیس مجتمع ولایت و معاونین چهار مدرسه حاج حسن لاسمی، امام محمد تقی(ع) و مدرسه راهنمایی فیاض بخش دختران و پسران و با حضور  اعضای انجمن اولیاء مدارس نام برده و مهمان ویژه اين جلسه، جناب آقای حاج محسن لاسمی ايمني، در دفتر مدرسه حاج حسن لاسمی برگزار شد.

 

در اين جلسه دو مسئله مطرح شد كه مهمترين آن، فضاي محدود و كم آموزشي يعني كمبود کلاس درس برای مدرسه پسرانه و تعداد زیاد دانش آموزان در این کلاس ها بود.

 

حاج محسن لاسمي، قائم مقام مجمع خيّرين مدرسه ساز بابل، قول  پيگيري جدي براي ادامه ی ساخت مدرسه ی راهنمایی نیمه کاره روبروی مدرسه حاج حسن لاسمی را به حاضران دادند.

 

ایشان عنوان داشتند: از آنجایی که مدرسه اسکلت بتونی این بنا تمام شده است مي توان آنرا جزو طرح هاي نيمه تمام مطرح نمود و به یاری خداوند متعال و با کمک یکی از خیرین بزرگوار مدرسه ساز جناب آقای حسن پور که ساکن شهر بابل می باشند، بتوان این پروژه ی نیمه کاره را به پایان برد و این مدرسه ی جدید را حتي به نام این خیّر ، يعني آقای حسن پور نامگذاري نمود.

 

 

قائم مقام مجمع خيّرين مدرسه ساز بابل در ادامه عنوان داشتند اگر این کار صورت نگیرد به نظر مي رسد متاسفانه برای سال بعد یکی از کلاس ها مانند کلاس ششم که امسال 36 دانش آموز را در خود جاي داده است، برای کلاس هفتم ديگر جایی برای این تعداد دانش آموز ندارند و چاره اي جز ثبت نام تعداد زيادي از دانش آموزان اين پايه تحصيلي در مدرسه اي ديگر نباشد.


مشكل دومي كه مطرح شد خرید دو عدد کامپیوتر برای مدرسه ی دخترانه بود که از طرف سركار خانم ضامنی، معاون مدرسه دخترانه عنوان شد که خرید آن را حاج محسن لاسمي ايمني بر عهده گرفتند.

 

البته اين اولين بار بود كه پس از سه سال از ساخت مدرسه روستا، حاج محسن لاسمي به جلسه انجمن اوليا و مربيان مدارس روستا از سوي مديريت مجتمع ولايت، دعوت شد.

 

 

اميدواريم با پيگيري حاج محسن لاسمي و همكاري انجمن خيّرين مدرسه ساز بابل و همچنين

اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل، مشكل كمبود فضاي آموزشي مدارس روستا، حل شود.

 

 

 

 

 

ارسال خبر: سید هادی حسینی ایمنی رئیس انجمن اولیاء مدرسه حاج حسن لاسمی

 

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098111238 در تاریخ: پنج شنبه 10 بهمن 1392 ، ساعت 01:11 ق ظ
ممنون از شورای محترم اقای سیدهادی حسینی.
انشاالله باکمک حاج محسن لاسمی,حاج ابولحسن قاسمی,حاج سید حسین حسینی و دیگر بزرگان, مدرسه نیمه کاره محل در مدت زمان کمتری به اتمام برسه... چون واقعا سخته بچه های محله ما برای ادامه تحصیل تو این سن،از سال بعد به مدرسه های شهر و اطراف برن...
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20