*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

تغييراتي در وبسايت روستا

 

امروز پنجم بهمن ماه است و دقيقا" يكماه به يكساله شدن وبسايت روستا، باقي مانده است.

بر اساس پيشنهاد يكي از دوستان، طي جلسه ي ديروز جمعه ي اعضاي وبسايت روستا، تصميم بر آن شد تا تغييراتي در ساختار ظاهري  وبسايت، در 5 اسفندماه ايجاد شود.

از رنگ و تصوير صفحه ي اصلي وبسايت گرفته تا تغيير در نوع چينش منو هاي آن و حتي ساختار  اطلاعاتي كه در وبسايت روستا درج مي شود.

لذا از شما اهالي محترم تقاضا مي شود ديدگاه و نظر خاصي كه فكر مي كنيد مي تواند در اجراي اين روند ما را ياري نمايد با ارائه راهكار، ايده و طرح مناسب، عنوان نماييد. و يا اينكه اصلا" فكر مي كنيد همين طرح مناسب بوده و نياز به تغييرات چنداني ندارد.

 

همچون گذشته منتظر همكاري شما و ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته هاي شما هستيم. اگر به مقالاتي از وبسايت ها يا مراكز علمي ديگري برخورد نموده ايد و فكر مي كنيد در ابعاد مختلف با توجه به شرايط روستايمان، مي تواند براي اهالي مفيد باشد، به نشاني الكترونيكي وبسايت روستا، ارسال نمائيد.

 

منتظر بيان ديدگاه هاي شما هستيم.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098111238 در تاریخ: دوشنبه 07 بهمن 1392 ، ساعت 04:11 ب ظ
سایت خیلی جالب، به روز و بدون نقص می باشد... فقط اگه نظرات و پیشنهادات مخاطبان زودتر بازبینی و درج بشه ممنون میشیم,,,
نقل قول
 
 
0 # نقی نجفی ایمنی در تاریخ: دوشنبه 14 بهمن 1392 ، ساعت 04:11 ب ظ
با سلام به عرض می رساند اگر مطالبی که بصورت ستونی نوشته میشه بعد از مدت معین (مثلایک هفته یا دو هفته یا یک ماه ) برداشته بشه و در درایو مخصوص که مطالب مشابه در آن جمع و بایگانی بشه خیلی بهتر میشه
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20