*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

محمود اصغرنيا ايمني

 

ليسانس رياضي كاربردي از دانشگاه آزاد اسلامي همدان (1379)

 

 

محمود اصغرنيا ايمني فرزند يداله، متولد 4 شهريور  1354 از روستاي ايمن آباد بابل.

 

 

محمود اصغرنيا در سال 1361 به مدرسه ابتدايي روستايش يعني امام محمد تقي(ع) مي رود و دوره سه ساله راهنمايي را نيز در مدرسه شهيد فياض بخش روستايش در سال 1369 به پايان مي برد.

 

 ايشان براي ادامه تحصيل در سال 1369 در دبيرستان عباسعلي آباديان در روستاي علي آباد(علي شاه) ثبت نام مي كند و در سال 1370 نيز رشته رياضي را بر مي گزيند و در دبيرستان فهيماي بابل به ادامه تحصيل مي پردازد.

 

محمود اصغرنيا در سال 1373 موفق به كسب گواهي نامه ديپلم رياضي از اين دبيرستان مي شود و در سال 1374 نيز در آزمون دانشگاه آزاد اسلامي شركت مي كند و در رشته رياضي كاربردي در شهر همدان پذيرفته مي شود.

 

با پايان يافتن تحصيلات دوره دانشگاهي، در سال 1379 فارغ التحصيل مي شود  و پس از طي كردن خدمت سربازي در سال هاي 1381 تا 1383 در آموزشگاه هاي تهران، به تدريس خصوصي دروس رياضي در مقطع دبيرستان مي پردازد.

 

محمود اصغرنيا ايمني در سال 1384 در يك شركت صنعتي توليدي مواد شوينده كُندُر(آ ب ث) در شهرستان سمنان مشغول به كار مي شود و همچنان به اين كار اشتغال دارد و در سمنان به سر مي برد.

 

  زنده ياد يداله اصغرنيا ايمني(موذن، دعاخوان و مداح)،پدر بزرگوار محمود اصغرنيا

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20