*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد يوسف حسيني ايمني

 



ليسانس اقتصاد از دانشكده اقتصاد بابلسر (1357)

ليسانس  رياضي از  دانشگاه  پيام نور  بابل (1377)

 معاون اداري و مالي و سرپرست آموزش و پرورش بابل(1366)

 

 

 

سيد يوسف حسيني ايمني فرزند حسين(سيد آقا بابا) متولد اول خردادماه 1335 از روستاي ايمن آباد بابل.

 

 

ايشان در سال 1342 يعني در سن هفت سالگي نزد ملاعبداله سالاري، ملاي مكتبخانه ي روستا  به تعليم علوم ديني آنزمان  مي پردازد. از جمله الفباي عربي، عم جزء(صرف و نحو عربي) ، قرآن، خزائن الاشعار و جوهري.

 

سيد يوسف تا سال 1344 يعني تا سن 9 سالگي در مكتبخانه (ملاخِنه) روستا كه به نوعي مدرسه علميه آن دوران به شمار مي رفت به كسب دانش مي پردازد.

 

سپس با آمدن سپاه دانش و تاسيس دبستان دولتي سپاه دانش امين آباد در سال 1342 ، از سال 1344 تا خردادماه 1347 به ادامه تحصيل رسمي مي پردازد و دوره شش ساله دبستان را سه ساله طي مي كنند.

 

 سيد يوسف حسيني ايمني در مهرماه 1347 براي ادامه تحصيل در دوره شش ساله متوسطه، به شهر بابل مي رود و در دبيرستان دانش، در رشته رياضي به ادامه تحصيل مي پردازد و در خردادماه سال 1353دوره شش ساله متوسطه را به پايان مي برد و به اخذ ديپلم  رياضي، دست مي يابد.

 
 

ايشان در سال 1353 در كنكور سراسري كشور شركت كرده و در دانشكده علوم اقتصادي بابلسر(دانشگاه مازندران كنوني)،در رشته اقتصاد پذيرفته مي شود و در خردادماه سال 1357 با اخذ گواهي نامه ليسانس اقتصاد از اين دانشكده، فارغ التحصيل مي شود.

 
 

سيد يوسف حسيني ايمني به همراه سيد حسيني حسيني ايمني (جعفر) و ياور اميني ايمني آبادي (حسين) جزو اولين فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي در روستا محسوب مي شوند.

 
 

ايشان در آبان ماه سال 1357 براي اعزام به خدمت سربازي ثبت نام مي كند و با سپري كردن دو هفته در پادگان زرهي شيراز، محل خدمت را رها مي كند و به روستا باز مي گردد. ايشان پس از پيروزي انقلاب اسلامي كشورمان در بهمن ماه سال 1357، براي ادامه خدمت سربازي اقدام مي كند كه به دستور  سرتيپ مدني (قانون معافيت متولدين قبل از سال 1337) با احتساب 6 ماه خدمت سربازي، كارت معافيت  از خدمت سربازي را دريافت مي كند.

 

 سيد يوسف حسيني ايمني در آبان ماه سال 1358 در آزمون استخدامي آموزش و پرورش در استان خراسان شركت مي كند و از ميان 700 نفر داوطلب، جزو 30 نفر برگزيده مي شود و به استخدام آموزش و پرورش درمي آيد و كار تدريس را در دبيرستان هاي شهر تربت جام آغاز مي كند.

 
 

ايشان پس از 5 سال تدريس در اين شهر تقاضاي انتقالي مي كند و با پذيرفته شدن درخواست ايشان در مهرماه 1364 به مازندران و شهرستان بابل باز مي گردد و تدريس را در دبيرستان هاي شهر زادگاهش، ادامه مي دهد.

 
 

ايشان با داشتن كارت معافيت از خدمت سربازي، در سال هاي 1364 تا 1365 به مدت پنج ماه در جبهه ها حاضر مي شود.

 

 سيد يوسف حسيني ايمني پس از دو سال خدمت در آموزش و پرورش شهرستان بابل، به سمت معاونت اداري و مالي و سرپرست اين اداره، مشغول فعاليت مي شود.

 
 

ايشان به دليلي علاقه زيادش به رياضي در سال 1374 در كنكور سراسري شركت مي كند و در دانشگاه پيام نور بابل در رشته رياضي پذيرفته مي شود و حين تدريس در دبيرستان هاي بابل، در سال 1377 طي مدت سه سال، از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي شود.

 

سيد يوسف حسيني ايمني در سال 1388 و پس از 30 سال سابقه ي تدريس و مديريت(16 سال) در سازمان آموزش و پرورش كشورمان، بازنشست مي شود و  در حال حاضر دوران بازنشستگي اش را طي مي كند.

 

 

 سيد يوسف حسيني ايمني در سومين يادمان فريد(19 دي 1392)

 

 

سيد حسين(آقا بابا)حسيني ايمني،پدر بزرگوار سيد يوسف

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20