*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

آزمون قلم چي در مدارس روستا برگزار مي شود

 

با توجه به آغاز امتحانات دانش آموزان و حتي دانشجويان در ترم نخست سال تحصيلي 1392_93 ، بسياري از دانش آموزان با مطالعه دروس شايد نتوانند به خوبي از عهده ي آزمون ها برآيند.

 

در دهه اخير آزمون هاي منظم فراواني از سوي مراكز آماده سازي تحصيلي و كنكور در سراسر كشور صورت پذيرفت كه والدين با ثبت نام فرزندانشان سعي مي كنند از اين امكانات، فرزندانشان را بهره مند سازند.

  

از طرفي تامين و پرداخت هزينه هاي بالاي ثبت نام و شركت در اين آزمون ها، براي بسياري از خانواده ها، بويژه اهالي روستايمان، امكان پذير نيست.

 

 

در همين راستا آزمون قلم چي به صورت رايگان با پيگيري هاي  حاج محسن لاسمي ايمني، قائم مقام مجمع خيرين مدرسه ساز بابل، در مدارس روستا برگزار مي شود.

 

اين آزمون كه براي كليه ي دانش آموزان مقاطع تحصيلي پايه هاي پنجم و ششم ابتدايي پسران و دختران، در نظر گرفته شده است، در روز جمعه 27 دي ماه 1392 در مدرسه دخترانه شهيد فياض بخش روستاي ايمن آباد برگزار مي شود.

 

اين آزمون كه جزو آزمون هاي معتبر مي باشد با پي گيري و تلاش حاج محسن لاسمي و انجام رايزني با آقاي خواجوند و خانم آقاپور(مديران دبستان غير انتفاعي منّان در روستاي پيچي كلاي بابل) و اداره آموزش و پرورش بابل، در مدرسه دخترانه روستا برگزار مي گردد.

 

اين آزمون با حضور دانش آموزان دختر و پسر پايه هاي پنجم و ششم ابتدايي مدارس روستاي ايمن آباد و كروكلا و همچنين دانش آموزان دبستان منّان پيچي كلا، بصورت يكجا و در مدرسه دخترانه شهيد فياض بخش ايمن آباد، راس ساعت 9 صبح روز جمعه، برگزار مي گردد.

 

 

 

لازم به يادآوري مي باشد حاج محسن لاسمي ايمني، ضمن ساخت و احداث يك دستگاه مدرسه به نام پدرش يعني دبستان دولتي حاج حسن لاسمي ايمني، كه  آن را به مردم روستايش ايمن آباد و كروكلا اهدا نموده است، كارها و فعاليت هاي جانبي ديگري همچون تجهيز مدارس، تامين نياز هاي دانش آموزان در مدارس، بهسازي و نوسازي مدارس، پي گيري و برگزاري كلاس ها و دوره هاي علمي در  مدارس و ساير فعاليت ها را نيز در دستور برنامه خيرخواهانه ي  دراز مدت خود دارد.

 

ايشان در سال تحصيلي 1392_93 يك دستگاه سرويس بهداشتي استاندارد را با كمك انجمن خيرين مدرسه ساز بابل و اداره آموزش و پرورش بابل، نوسازي نمود كه مبلغي معادل 12 ميليون تومان را از 17 ميليون تومان هزينه تمام شده، خودش شخصا" پرداخت نمود.

 

 از طرفي ايشان در آذر ماه سال جاري نيز با پرداخت هزينه اي معادل يك و نيم ميليون تومان، اقدام به برگزاري اولين كارگاه خلاقيت علمي در روستا نموده است، كه اولين بار در سطح مدارس روستا هاي كشور، اجرايي شد.

 



 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098111238 در تاریخ: چهارشنبه 25 دی 1392 ، ساعت 08:10 ب ظ
خداوند به آقای حاج محسن لاسمی طول عمرزیاد و باعزت بدهد، ایشان در کار خیر همیشه پیش قدم بوده و از خیرین بنام استان ماست،او خیلی خوش اخلاق و باتقواست.
خداوند همه‌ رفتگانش رابیامرزد.
نقل قول
 
 
0 # سیده زهرا هاشمی در تاریخ: پنج شنبه 26 دی 1392 ، ساعت 01:10 ق ظ
خداوند به ایشان و خانواده ی محترمشان، بخصوص پدر بزرگوارشان سلامتی و عمری با عزت بدهد.
نقل قول
 
 
0 # خانم حسینی در تاریخ: جمعه 27 دی 1392 ، ساعت 12:10 ب ظ
سلام و خسته نباشید خدمت همه زحمتکشان فرزندانمان جناب آقای محسن لاسمی. ازشما بخاطر تمام زحمت هایی که برای فرزندانمان کشیدید و هنوز هم ادامه دارد بسیارمتشکریم.
مطئن باشید دعای خیر یک محل بزرگ به نام ايمن آباد همیشه پشت سر شما و خانواده شما بوده و خواهد بود.
از خداوند طول عمر همراه با سلامتی کامل را برای شما و خانواده تان را خواستاریم.
(يکی از دغدغه ی ذهنم این بود چرا فرزنم در روستا درس می خواند و مانند بچه های شهر(نظیر همین آزمون ها)شامل حال آنها نیست و امروز با زحمت شما و حضور شخصی خودتان، یک مادر به آرزوی خودش رسید. متشکرم)
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20