*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

باز هم بريدگي روستا و اين بار تصادف 6 دستگاه خودرو

 

بارها و بارها حوادث ناگواري در جاده بين المللي و جدا كننده ايمن آباد شمالي و جنوبي از سال 1344 تا به حال رخ داده است، اما همچنان بايد شاهد بعضي تصادفات وحشتناك بود.از خسارت هاي مالي گرفته تا خسارت هاي جاني.

 

با توجه به تصادفات گزارش شده در سال جاري و قول مسئولان و نمايندگان مجلس مبني بر پيگيري اين مهم، خبري از حل مشكل مهمترين نقطه حادثه خيز در روستا نيست.

 

بر اساس آخرين خبرها صبح ديروز سه شنبه 24 دي ماه 1392، تعداد 6 دستگاه خودرو در محل بريدگي روستا، دچار حادثه ي تصادف شدند.

 

 

 

در اين تصادفات كه خوشبختانه  اين بار  خسارت جاني در پي نداشت و حدود ساعت 9 صبح روي داد، ابتدا خودروي پرايد كه متعلق به يكي از اهالي بوده است به خاطر چند ثانيه يا حداكثر يك دقيقه زودتر طي كردن عرض خيابان، عجله مي كند و عرض جاده بين المللي را در جاده ي آمل به بابل طي مي كند، كه خودروي پژو 206 براي پيشگيري از برخورد با آن، ترمز مي كند. سپس يك دستگاه خودروي خطي كه پشت سر 206 در حركت بوده است، به دليل رعايت نكردن فاصله مجاز، با آن برخورد مي كند.

 

در همين هنگام كه خودروهاي در حال حركت، سرعت خود را كم مي كنند خودروي نيمه سنگين فوتون كه حامل مواد لبني مي باشد، به دليل به موقع جواب ندادن ترمز، به خودروي كاميون جلويي اش برخورد مي كند و شيشه ي جلويي خودرو  كاملا"  فرو مي ريزد و دچار خسارت هايي نيز مي شود.

 

در همين گير و دار، خودروهايي كه از كنار اين خودروي نيمه سنگين فوتون(كه همچنان در جاده متوقف بوده است جهت حضور پليس) كه با سرعت پايين در حال حركت هستند، كاميوني در حال سبقت از ديگر خودروي سنگين(در محل توقف خودروي نيمه سنگين فوتون) با هم از پهلو برخورد مي كنند و دچار خسارت مي شوند.

 

در هرصورت شش خودرو با هم برخورد مي كنند كه عامل اصلي همه ي اين خسارت ها و اتلاف وقت ساير خودروها، كه شاهد ترافيك سنگيني نيز بوده ايم، عجله كردن خودروي پرايد براي عبور از عرض جاده بوده است.

 

اميدواريم ضمن رعايت اصول راهنمايي و رانندگي بويژه در نقاط حادثه خيز از بروز خسارت به خود و ديگران پيشگيري نمائيم.

 


 

در هر صورت اميدواريم هر چه زودتر اين مشكل بريدگي جاده ي بين المللي در روستا، كه از سوي مسئولين راه و شهرسازي بابل و همچنين نمايندگان مردم روستايمان و بابل در مجلس شوراي اسلامي، مورد توجه قرار گرفته است، نهادهاي اجرايي سه روستا از جمله اعضاي شوراي اسلامي و دهياري ايمن آباد، پايين كروكلا و بالا كروكلا، بطور جدي پي گير اين امر مهم شوند تا در دراز مدت، شاهد حوادث ديگر و پرداخت خسارت جاني، نباشيم.

 

 

دو شيوه و راه حل اساسي و اجرايي شدن هر دو شيوه، براي برون رفت از حوادث در اين نقطه حادثه خيز روستا، پيشنهاد مي شود:

 

اول: حذف بريدگي و ايجاد دور برگردان

 

دوم: ساخت و احداث زيرگذر براي عبور و مرور تيلر كشاورزي و عابر پياده با توجه به غير استاندارد بودن و برقي نبودن پله هاي پل عابر پياده.

 

 

 

 

  ارسال خبر: جابر اميني ايمن آبادي

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098111238 در تاریخ: چهارشنبه 25 دی 1392 ، ساعت 02:10 ب ظ
خواهش داشتم از دهیارو شوراهای محترم محل، که پیگیر اجرای طرح دوربرگردون مناسب برای محل باشین.
این بریدگی قدیمی همیشه تصادفه، باعث فوت خیلی ها شده...
ورودی و کنار جاده محل هم روزهای بارونی آبگرفتگی میشه،
انشاالله زودتر آسفالت بشه، چون پیش راننده ها و مسافرای قریبه، باعث خجالتمون میشه.
نقل قول
 
 
0 # یکی از اهالی در تاریخ: یکشنبه 29 دی 1392 ، ساعت 09:10 ب ظ
از مسئولین شورا خواهشمنديم که به این موضوع رسیدگی کنن.آخه باید همش خبر بد بشنویم اون از اون حادثه تصادف قبلی که یک تلفات جانی داشت این هم از این.نمی خواهیم دوباره شاهد هم چین حادثه ناگواری شویم چه بسا ممکن است برای خانواده و حتی خودمان هم پیش بیاید.
ضمنا ورودی محل در شان مردم محلمان نیست.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20