*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سومين يادمان فريد به روايت تصوير

 

عصر روز پنجشنبه 19 دي ماه 1392، سومين يادمان زنده ياد دكتر سيد فريد حسيني زاده با حضور جمعي از دانشگاهيان، دوستان، بستگان و اهالي محترم شهرستان بابل و روستاي ايمن آباد و كروكلا در سالن اجتماعات آرامگاه گله محله بابل، كنار مزارش برگزار شد.

 

در اين مراسم كه با اجراي مداحي، سخنراني دكتر فاطمي مدير مجمع عالي نخبگان استان مازندران، رونمايي از پَهپاد و يا پرنده فريد 5 و توضيحات تكميلي سرپرست گروه يعني مهندس رجبي، اجراي آواز و موسيقي محلي توسط استاد ابوالحسن خوشرو و پخش چند كليپ، همراه بود به نحو مطلوبي برگزار شد و يكبار ديگر ياد و خاطره دكتر فريد و اهميت و جايگاه علمي ايشان براي حاضران تشريح شد.

 
 

در اين مراسم از سوي خانواده زنده ياد دكتر سيد فريد حسيني زاده، به پاس زحمات ارزنده گروه پَهپاد فريد، از اعضاي گروه با اهدا تنديس و لوح تقدير قدرداني شد.

 

                                   

 

براي تماشا روي تصوير بالا كليك كنيد.

 

 

 

خانوداده دكتر سيد فريد حسيني زاده از تمامي عزيزاني كه در محل برگزاري يادمان فريد حضور يافتند قدرداني مي نمايد. بويژه از آقاي علي ايماني كه مسئوليت برگزاري و برنامه ريزي هاي سومين يادمان فريد را بر عهده گرفتند.

 

 

 

 

  تنظيم خبر و عكس ها: مهدی قاسمی ايمني

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 021دوستدارمحل در تاریخ: جمعه 20 دی 1392 ، ساعت 02:10 ب ظ
واقعا" باید به فقدان چنین انسانی گریست.
فرید عزیز تو نیستی اما جوانان غیوراین مرز و بوم خصوصا" جوانان ایمن آباد و کروکلا راهت را ادامه خواهند داد.
خدا روحت را شاد و با امیرالمومنین محشور کند.
نقل قول
 
 
0 # 0098111238 در تاریخ: دوشنبه 23 دی 1392 ، ساعت 03:10 ب ظ
روحش شاد..
یاد و نامش همیشه در دلهایمان می ماند.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20