*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

شاهين با كمك اهالي، جام را به روستا مي آورد

 

تيم فوتبال شاهين روستايمان در فينال جام حذفي باشگاه هاي استان مازندران فردا جمعه 13 دي ماه 1392، در ورزشگاه 15000 نفري شهداي اين شهر، براي كسب عنوان قهرماني جام حذفي باشگاه هاي مازندران و كسب جواز حضور در جام حذفي كشور، به مصاف ديگر فيناليست اين دوره از بازي ها، يعني تيم فوتبال شاهد كردخيل ساري مي رود.

 

 

 جشن صعود به ليگ دسته اول فوتبال مازندران ( اول آبان 1392)

 

 

 

تب و تاب خبرهاي بازي فينال و كسب عنوان قهرماني، در روستايمان روز به روز داغ تر مي شود و همه جا و در هر محفلي صحبت از برنامه ريزي براي حضور در مركز استان مازندران يعني شهرستان ساري و تماشاي بازي فينال جام حذفي مازندران است.

 

 

نصب اطلاعيه كاغذي بر در و ديوار منازل و مغازه هاي خيابان هاي اصلي، فرعي و كوچه هاي روستا، شرايط را بسيار مناسب تر كرده است، به شكلي كه حتي افراد پا به سن گذاشته ي روستا نيز، تمايل خود را براي تشويق تيم فوتبال روستايشان ابراز و اعلام نمودند و همه با هم در كنار هم، با تشويق همه جانبه، به عنوان مهمترين و كليدي ترين يار تيم شاهين، يعني يار دوازدهم، شرايط  را براي كسب عنوان قهرماني فراهم مي كند.

 

 

در تاريخ فوتبال روستايمان، براي اولين بار است كه اين رخداد بسيار مهم رخ مي دهد. هرچند عنوان نايب قهرماني جام حذفي باشگاه هاي مازندران نيز، عنوان كوچكي نيست، اما حضور در جام حذفي باشگاه هاي كشور افتخاري است كه از جهاتي حتي نصيب بسياري از تيم هاي بزرگ استان و كشور هم نشده است.

 

با توجه به تيتر درشت وبسايت مازندليگ ( از معتبرترين وبسايت هاي ورزشي استان مازندران) مبني بر شاهين كروكلاي بابل قهرمان مي شود يا شاهد كردخيل ساري؟

 

به نظر مي رسد شنيدن پاسخ اين سئوال از زبان سرمربي تيم شاهين كروكلا معتبرتر باشد.

 

سرمربي تيم فوتبال شاهين روستايمان، شرايط تيم را بسيار عالي توصيف نمودند و اذعان داشتند:

 

 با توجه به دو بازي سنگين در برابر تيم ليگ برتري مازندران يعني  سد نكا و شرايط فني و جسمي بالاي بچه ها و همچنين طي برگزاري بازي روز سه شنبه با تيم روستاي دهك، كه با پيروزي آسان تيم شاهين همراه بود  آنهم با بازيكنان ذخيره، به نظر مي رسد بازي چندان سختي در ساري پيش رو نداشته باشيم.

 

بچه ها هم قسم شدند كه اين فرصت طلايي را قدر بدانند و برگ زرين ديگري در تاريخ فوتبال روستايشان ثبت نمايند.

 

كسب عنوان قهرماني، شايد بر اساس قرعه كشي ليگ جام حذفي كشور در سال آينده، بازي اول مان را با تيم هاي بزرگي چون استقلال، پرسپوليس، سپاهان و ... همراه كند، آنهم در يك بازي رسمي.

 

لذا اميدواريم با حمايت همه جانبه اي كه از ورزش دوستان و بويژه اهالي روستايمان ايمن آباد و كروكلا خواهيم داشت و حتي ورزش دوستان روستاهاي همجوار، شرايط پيروزي و كسب عنوان قهرماني، از آن تيم شاهين خواهد بود.

 

بهر حال روحيه بچه ها بسيار عالي مي باشد و اگر تيم مقابل را، دست كم نگيرند يا مغرور نشوند، حضور در جام حذفي كشور در سال 1393 از آن ما خواهد بود.

 

 

 نگاه ويژه اهالي، به آقاي گل مسابقات ليگ دسته 3 و دسته 2 فوتبال مازندران

 

 

 

لازم به يادآوري مي باشد با توجه به شرايط مالي تيم شاهين، متاسفانه خودروي عمومي براي حضور اهالي و طي مسير رفت و برگشت از روستا به ساري تدارك ديده نشده است و اهالي روستا با خودروهاي شخصي خودشان، از روستا و بابل براي تماشاي بازي به ورزشگاه شهداي ساري خواهند آمد.

 

 

 

نشاني ورزشگاه شهداي ساري:

 ساري _ ميدان خزر _ کیلومتر 10 جاده فرح آباد _ روبروی گمرک ساری _ استادیوم ورزشي 15000 نفري شهداي ساري

 

 


زمـان بـازي:

 

جمعه 13 دي ماه، ساعت 13:30

 

 

 

   به امید پیروزی تیم شاهین روستایمان در بازی فينال، برابر تيم شاهد كُردخيل ساري

و حضور در مسابقات جام حذفی باشگاه هاي کشور در سال 1393.

 

 

 

 

 

 

 

  تهیه و تنظیم: مهدی قاسمی ايمني

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # آرش در تاریخ: پنج شنبه 12 دی 1392 ، ساعت 01:10 ق ظ
با درود
من هم به نوبه خودم پیشاپیش به شما تبریک می گویم و امیدوارم که تیم شاهین برنده این دیدار باشد و از زحمات شما جناب آقای قاسمی کمال تشکر را دارم.
به امید آن روز
نقل قول
 
 
0 # حسيني در تاریخ: پنج شنبه 12 دی 1392 ، ساعت 08:10 ق ظ
اميدواريم با حضور پرشور اهالي روستايمان ايمن آباد و كروكلا مثل جشن نوروزخواني يكدل و يكصدا با اتحاد خودمان شاهد پيروزي تيم خوب خودمان باشيم.
به همراه دوستان، برنامه ريزي كنيم و به عنوان پيك نيك هم شده بريم ساري.
سنگ تراشون محله ره سرزمي.
نقل قول
 
 
0 # رضا پلنگ در تاریخ: یکشنبه 15 دی 1392 ، ساعت 10:10 ب ظ
نین ساری شه خدره سبک نکنین کرد خیلی ها ره بتونی بورین جام در ساری موندنه
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20