*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد نادر حسيني، بخشدار گتاب بابل شد

 

بر اساس حكمي از سوي آقاي رجب ملائی رییسی، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان بابل، سيد نادر حسيني ايمني معاون بخشداري لاله آباد، به عنوان بخشدار گتاب بابل معرفي شد.

 

 

 

 

مراسم توديع و معارفه بخشدار سابق و جديد گتاب عصر شنبه 14 دي ماه 1392، با حضور بسیاری از مدیران استانی، شهرستاني و روستایی، در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر گتاب برگزار شد.

 

 

 

 

جلسه امروز با تلاوتي چند از كلام خداوند در ساعت 15 آغاز شد.

 

سپس مسئولان زير به ترتيب، به ايراد سخنراني نسبتا" كوتاهي پرداختند:

 

سخرانی حجت الاسلام تقی پور امام جمعه شهر گتاب،

 

سخرانی آقای مهندس ملایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهر بابل،

 

سخنرانی آقای نصرالله زاده بخشدار سابق گتاب،

 

سخنرانی آقای مهندس حسن نژاد، مدیر کل سیاسی و انتخابات استان مازندران.

 

 

پس از ايراد سخنراني ها، در ادامه ي مراسم تودیع و معارفه، حکم سرپرستی بخشداری گتاب با خواندن متن حكم براي حاضرين، توسط آقاي ملايي فرماندار شهرستان بابل، به دست آقای سید نادر حسینی ایمنی ( بخشدار جدید گتاب ) تحویل داده شد.

 

 

 

پایان بخش مراسم امروز نيز، با سخرانی آقای سید نادر حسینی ایمنی بخشدار گتاب همراه بود كه ايشان طی صحبت های خود، ضمن قدرداني از زحمات آقای نصرالله زاده بخشدار سابق گتاب، اظهار داشتند که بتوانند با کمک امام جمعه محترم شهر گتاب، اهالی محترم و اعضای شورا و ساير نهادهاي اجرايي شهرستاني و روستاهاي بخش، از این امر مهم و مسئولیت خطیري که در اختیار ایشان گذاشته شده است، سربلند بیرون بیایند.

 

در ضمن چند لوح تقدير از طرف مسئولین امر، به آقای نصرالله نصرالله زاده اهدا شد. لازم به يادآوري مي باشد آقاي نصراله زاده بازنشست شده اند.

 

 

دهياري و اعضاي شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد، انتصاب سيد نادر حسيني ايمني به عنوان بخشدار گتاب را، به ايشان و اهالي روستا تبريك مي گويد و آرزوي موفقيت بيشتر  را، از خداوند بزرگ براي ايشان مسئلت مي نمايد.

 

 

 

 

 

 

تهيه و ارسال خبر:سيد هادي حسيني ايمني(رئيس شوراي اسلامي ايمن آباد)

                   عكس ها: بادي كناري مسئول روابط عمومي فرمانداري بابل


 

 

 

 

زندگي نامه كوتاه:

 

 

 

سيد نادر حسيني ايمني فرزند مير شعبان، 57 ساله و اهل روستاي ايمن آباد بابل است.

 

 

سيد نادر حسيني ايمني  دوره ابتدايي شش ساله را در سال 1342 در مدرسه تازه تاسيس سپاه دانش امين آباد پشت سر مي گذارد و در سال 1348 وارد دوره متوسطه در مدرسه غير دولتي جم در روستاي علي آباد مي شود.(دبيرستان فعلي عباسعلي آباديان)

 

پس از طي سه سال به دبيرستان شاهپور در بابل مي رود و در رشته علوم طبيعي در خردادماه 1357 گواهينامه ديپلم خود را دريافت مي نمايد.

 

 سيد نادر حسيني سپس در سال 1358 به خدمت سربازي مي رود و عازم پايگاه نوژه همدان مي شود.در 31 شهريور 1359 كه جنگ عراق عليه ايران شروع مي شود ايشان در پايگاه نوژه همدان بسر مي برده است و در اواخر خدمت به شهرستان بابلسر منتقل مي شود و در سال 1361 خدمتش پايان مي پذيرد.

 

 ايشان در سال 1361 با پايان يافتن خدمت سربازي به عنوان معلم حق التدريسي از آبانماه 1361 تا پايان سال 1364 در آموزش و پرورش بابل بصورت حق التدريسي به مدت 4 سال مشغول فعاليت مي شود و در دبستان فرخي نوايي كلا(مصير محله) به تعليم دانش آموزان مي پردازد.

 

سيد نادر حسيني اولين بار در سال 1364  در عمليات والفجر 8 در محور فاو، بر اثر اصابت تركش مستقيم و تركش خمپاره به پاي چپ، مجروح مي شود.

 

لازم به يادآوري است سيد نادر حسيني ايمني در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها به عنوان نيروي پيامي بطور متناوب حضور فعال داشته است.

 

 نيروهاي پيامي در جبهه ها، نيروهايي بودند متخصص، كه هر زمان عملياتي در راه بود، جهت شناسايي و جمع آوري اطلاعات براي تصرف محورهاي دشمن، وارد عمل مي شدند و در پايان، اطلاعات بصورت محرمانه در اختيار فرماندهان قرار مي گرفت. نيروهاي پيامي، به نيروهاي ضد زره نيز معروف بودند.

 

 سيد نادر حسيني در عمليات والفجر8 در سال 1364 كه طولاني ترين عمليات دوران جنگ بود و 75 روز به طول مي كشد حضور مي يابد و شيميايي خفيفي مي بيند كه در اين سالها آرام آرام عوارضش بيشتر نمايان مي شود.

 

 ايشان در ارديبهشت 1365 بر اساس فرمايش امام خميني(ره) مبني بر آزاد سازي مهران در اين منطقه حضور مي يابد و از ناحيه گردن، مورد اصابت تركش قرار مي گيرد.

 

 سيد نادر حسيني در عمليات شلمچه در سال 1365 به عنوان جانشين گروهان در گردان مسلم و گروهان حمزه سيد الشهدا به دفاع از ميهن مي پردازد.

 

 سيد نادر حسيني ايمني در سال 1365 عضو اتحاديه انجمن هاي اسلامي لاله آباد بابل مي شود و به عنوان مدير عامل شركت تعاوني روستايي آزادي زرگرمحله، به مدت 4 سال به كار و خدمت در اين عرصه ادامه مي دهد.

 

 ايشان در سال 1369 در فرمانداري بابل به عنوان دهدار دهستان كاري پي مشغول فعاليت مي شود و تا سال 1382 به مدت 13 سال در اين سمت باقي مي ماند و به فعاليت مي پردازد.

  

سيد نادر حسيني در سال 1378 در آزمون ورودي دانشگاه آزاد اسلامي شركت مي كند و در دانشگاه آزاد اسلامي بابل در رشته مديريت بازرگاني پذيرفته شده و در سال 1382 از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي شود.

 

 

 در سال 1382 با حكم داخلي فرماندار بابل، به عنوان دبير كميسيون تعزيرات آرد و نان بابل، فعاليتش را آغاز مي كند.

 

ايشان در سال 1388 در  بخشداري بابلكنار به مدت 16 ماه به خدمت مي پردازد و تا سال 1389 به عنوان كارشناس سياسي فرماندار بابل به فعاليتش ادامه مي دهد.

 

 

سيد نادر حسيني ايمني از آذرماه 1389 به عنوان معاون بخشدار لاله آباد، به خدمت رساني به مردم روستاهاي بخش لاله آباد مشغول مي شود و در 14 دي ماه 1392 نيز به عنوان بخشدار گتاب معرفي مي گردد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # امیدرضا در تاریخ: یکشنبه 15 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
باسلام خدمت برادر ارزشمند جناب آقای حاج سید نادر حسینی.
انتصاب جنابعالی به عنوان بخشدار شهر گتاب موجب خرسندی اهالی ایمن آباد گشته است.
امیدوارم در این مسیر، همیشه سربلند باشید ان شاا...
نقل قول
 
 
0 # حسینعلی اصغرنیا در تاریخ: یکشنبه 15 دی 1392 ، ساعت 09:10 ب ظ
با سلام خدمت جناب آقای سید نادر حسینی ایمنی
انتصاب جنابعالی به سمت بخشدار گتاب را تبریک عرض نموده و امیدوارم با توجه به سوابق و تجارب ارزنده ای که در حوزه وزارت کشور دارید و در سایه الطاف خداوند منان در این مسئولیت خطیر، موفق و موید باشید.
نقل قول
 
 
0 # باغ زندگی در تاریخ: دوشنبه 16 دی 1392 ، ساعت 06:10 ب ظ
ضمن عرض تبریک خدمت برادر عزیز سید نادر حسینی، توفیق و پیشرفت همه محلی های عزیز، آرزوی قلبی ما و باعث سربلندی ماست.
نقل قول
 
 
0 # مهدی قاسمی در تاریخ: دوشنبه 16 دی 1392 ، ساعت 08:10 ب ظ
انتصاب ارزشمند جناب آقای حاج سید نادر حسینی به سمت بخشدار شهر گتاب، موجب خوشحالی و افتخار همه ما اهالی می باشد.
موفقیت و پیشرفت جنابعالی در این مسئولیت و همه امورات زندگی آرزوی ماست. (حاج ابوالحسن قاسمی و فرزندان)
نقل قول
 
 
0 # سيد يوسف حسيني ايمني در تاریخ: سه شنبه 17 دی 1392 ، ساعت 12:10 ب ظ
برادر سيد نادر حسيني ايمني، انتصاب شايسته جنابعالي را تبريك گفته و از خداوند منان برايتان آرزوي موفقيت و سرافرازي روزافزون دارم.
نقل قول
 
 
0 # اندیکلایی در تاریخ: سه شنبه 17 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
برادر بزرگوار وارزشی جناب آقای سید نادر حسینی،انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان بخسدار شهرگتاب، که نشان از لیاقت شما و اهتمام دولت تدبیر و امید، بر واگذاری مسئولیت به شایستگان و زحمتکشان واقعی می باشد، تبریک گفته و آرزوی موفقیت در این مسئولیت خطیر را برای شما آرزومندم،
قابل ذکر است باتوجه به شناخت دقیقی که از شما دارم، شما را برای مراتب بالاتر فردی توانمند و دلسوز دانسته،امیدوارم در آینده ایی نزدیک، شما را در قامت مسئولیت های بالاتر در وزارت کشور مشاهده نماییم.
نقل قول
 
 
0 # سیدمحمدحسینی ایمنی در تاریخ: پنج شنبه 19 دی 1392 ، ساعت 06:10 ب ظ
باسلام حضور برادر ارجمندم جناب آقای سید نادر حسینی ایمنی.
انتصاب شایسته حضرت عالی به سمت بخشدار گتاب را تبریگ عرض نموده، توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند خواستارم.
نقل قول
 
 
0 # كيانژاد در تاریخ: شنبه 21 دی 1392 ، ساعت 11:10 ق ظ
انتصاب شايسته جناب آقاي نادر حسيني كه از باسابقه هاي فرمانداري شهرستان بابل مي باشند را به بخشداري گتاب تبريك عرض نموده براي ايشان موفقيت و توفيق روز افزون از درگاه حضرت حق خواهانم.
چه خوب بود از وجود اين عزيز كه لياقتش بيشتر از اينها ست در بخش خودمان لاله آباد استفاده مي شد هرچه باشد ايشون بومي منطقه بوده و طبيعتا دلش بيشتر براي اين بخش فراموش شده مي سوخت.
نقل قول
 
 
+1 # حسيني ايمني در تاریخ: جمعه 27 تیر 1393 ، ساعت 10:04 ق ظ
فعاليت آن در محل بسيار كمرنگ بوده و به فكر عمران و آبادي محل نبوده ان شا ا.. . كه قابل جبرا ن باشد.
نقل قول
 
 
0 # زاهديان در تاریخ: شنبه 28 تیر 1393 ، ساعت 09:04 ق ظ
سلام.
آقاي نادر حسيني كار زيادي براي بخش لاله آباد انجام نداد و پيشرفتي در آباد و عمراني به چشم ديده نشد.
ان شا ا... كه بخشدار جديد كاستي هاي او را جبران كند.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20