*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حضور نياز آذري و مسئولان شهري بابل، در روستاي ايمن آباد

 

با توجه به هماهنگي انجام شده از سوي دهياري و شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد با بخشداري لاله آباد، مبني بر حضور نماينده مردم شهرستان بابل در مجلس شوراي اسلامي به روستاي ايمن آباد، امروز دوشنبه نهم ديماه 1392 اين امر محقق شد و آقاي حاج حسين نياز آذري به همراه هيات همراه از جمله:

 

مهندس غلامی، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بابل

عليرضا محسني آهنگر، رئیس اداره گاز شهرستان بابل

مهندس یکتا، رئیس اداره برق جنوب شهرستان بابل

خان محمدی، رئیس اداره برق احمدچاله پی

حیدری، بخشدار بخش لاله آباد

موسوی، رئیس شورای بخش لاله آباد

سيد نادر حسيني ايمني بخشدار منتخب شهر گتاب

و ساير همراهان،

 

با هماهنگی بخشدار لاله آباد، ضمن حضور در گلزار شهداي روستا و بيعت مجدد با آرمان هاي شهدا و امام شهدا، در مسجد جامع روستا حضور يافتند و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور گرم و استقبال اهالي روستا، مسائل و مشكلات روستاي ايمن آباد را مورد بررسي قرار دادند.

 

 

جلسه رسمي، بعد از نماز مغرب و عشاء با تلاوت آياتي از قرآن مجید شروع شد.

 

سید هادی حسینی ايمني رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد ضمن عرض خير مقدم به آقاي حسين نياز آذري نماينده مردم شهرستان بابل در مجلس شوراي اسلامي و هيات همراه، و عرض تبريك به سيد نادر حسيني ايمني كه طي حكمي از سوي فرماندار جديد بابل به عنوان بخشدار گتاب معرفي شدند، به عنوان بخشدار گتاب معرفي شدند،  عمده ترين مشكلات موجود و پيش روي روستا را عنوان نمودند:

 

 


 1-  ادامه طرح هادی روستا

 

 

 

 

2_ تعریض و آسفالت ورودی روستا

 

 

 

3- ساماندهی بریدگی روستا در جاده بين المللي، با احداث دوربرگردان و زيرگذر

 

 

 

4- اجرای ادامه طرح تسطيح  اراضی (طرح ژاپن) زمين هاي كشاورزي روستا و زيرسازي و سنگ فرش نمودن جاده هاي بين اراضي و برق رساني براي چاهای آب، جهت مشروب نمودن زمين هاي كشاورزي.

5_  معافیت کشاورزان بابت بدهی وام سال 79 و 80 به بانک کشاورزی

 

 

 

6- آبرسانی و دریافت امتیاز کنتور آب، برای زمین ورزشي شهداي روستا

 

 

 

7- مشكل افت ولتاژ برق روستا و اختصاص ترانس برق پرقدرت براي روستا

 

 

 

 

 

 پاسخ و جوابيه ي حاج حسين نیاز آذری، نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي:

 

 

1_ طرح نيمه كاره  هادی روستاي ايمن آباد با  مبلغي به ميزان يك ميليارد ريال معادل يكصد میلیون تومان به روستا اختصاص یافت، که با دستور مدیرکل و نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامي بابل اين، مبلغ به حساب بنیاد مسکن و به نام روستاي ايمن آباد در برنامه بودجه سال 1392تامین و تخصیص یافت.

 

2_ ورودی روستا با بازرسی و کارشناسی مسئولین در اولین فرصت انجام  خواهد شد.

 

3_ بریدگی محور بابل به آمل در اين روستا با هماهنگی اداره راه وترابري و پلیس راه برسی خواهد شد.

 

4_ برنامه معافیت وام کشاورزان بابت تسطيح اراضی كشاورزي به بانک کشاورزی قرار شد از آنجایی که مهندس نیاز آذری عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شوراي اسلامي می باشد، یا وام بلا عوض مصوب شود و در غير اينصورت تخفیف در دیرکرد جریمه وام برای کشاورزان لحاظ گردد.

 

5_ جهت آبرسانی به زمین ورزشي شهداي روستاي ايمن آبادو كروكلا نيز قول مساعد داده شد.

 

6_ در خصوص افت فشار ولتاژ برق روستاي ايمن آباد قرار شد با هماهنگی مهندس یکتا و مهندس خان محمدی روز شنبه 14 ديماه، نقشه موجود به همراه نامه درخواست ترانس برق، به اداره برق احمدچاله پی، ارسال گردد تا در اولين فرصت مشكل برق روستا حل گردد.

 

در پايان سيد هادي حسيني ايمني رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد، ضمن قدرداني از حضور نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي و هيات همراه در روستاي ايمن آباد، از شخص حاج حسين نياز آذري، قول مجدد گرفتند تا پس از انجام دستورات داده شده و اجرايي شدن طرح ها، در آينده اي نزديك در روستا حضور يابند.

 


 

ارسال خبر: سيد هادي حسيني ايمني رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # محسن لاسمی ایمنی در تاریخ: چهارشنبه 11 دی 1392 ، ساعت 11:10 ب ظ
باسلام،از زحمات و پیگیری های آقای سید نادر حسینی و نیز اعضای شورای اسلامی و دهیاری که بستر این نشست را فراهم نمودند،صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم این جلسات که قطعا" باعث پیشرفت همه جانبه روستایمان می شود،استمرار پیدا کند تا اهالی ایمن آباد و کروکلا، شاهد حل مشکل روستایمان باشند. چراکه حق روستایمان بیشتر از آن چیزیست که فکرش را می کنیم.
باسپاس فراوان.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20