*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

فينال جام حذفي مازندران، در ورزشگاه 15000 نفري ساري

 

تيم فوتبال شاهين كروكلا در فينال جام حذفي باشگاه هاي استان مازندران روز جمعه 13 دي ماه 1392، در ورزشگاه 15000 نفري شهداي اين شهر، به مصاف ديگر فيناليست اين دوره از بازي ها يعني تيم فوتبال شاهد كردخيل ساري مي رود.

 

 

 

 

 

سيد علي هاشمي كرويي سرمربي تيم فوتبال شاهين روستايمان با بيان اين مطلب افزودند:

 

اين بازي به صورت رفت و برگشتي نيست و تنها يك بازي، آن هم در ساري برگزار مي شود تا تكليف قهرمان جام حذفي مازندران در سال 1392 مشخص شود.

 

اين تصميم در دفتر هيات فوتبال استان مازندران در ساري، با حضور اعضاي هيات فوتبال استان مازندران، سرپرستان و سرمربيان دو تيم گرفته شده است.

 

 


در خصوص تيم فوتبال شاهد كردخيل ساري بايد عنوان نمود: اين تيم در ليگ دسته اول باشگاه هاي استان مازندران توپ مي زند و سال جاري نيز پس از تيم لمراسك گلوگاه و سد نكا، با 43 امتياز، به عنوان سومي دست يافت و با اختلاف دو امتياز نسبت به تيم سد نكا، از راه يابي به ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي مازندران، باز ماند. لازم به يادآوري است اين تيم در هر دو ديدار رفت و برگشت با تيم سد نكا در ليگ دسته اول فوتبال مازندران، تن به شكست داد.

 

 

 

 سيد علي هاشمي كرويي شرايط تيم را، بسيار عالي توصيف نمودند و اذعان داشتند:

 

 بازي با تيم سد نكا يكي از بهترين بازي هاي تاريخ فوتبال شاهين كروكلا به شمار مي رود. روحيه بچه ها عالي مي باشد و اگر تيم مقابل را، دست كم نگيرند يا مغرور نشوند، حضور در جام حذفي كشور در سال 1393 از آن ما خواهد بود.

 

 ايشان با بيان اينكه روز سه شنبه دهم ديماه، يك بازي تداركاتي با تيم دهك بابل برگزار خواهيم كرد، اشاره نمودند:

سعي مي شود در نيمه اول از بازيكنان اصلي (Fix) و با جايگزيني بازيكنان ذخيره، نيمه دوم را با ذخيره ها به تمرين بپردازيم. ايشان بازي روز سه شنبه را نوعي ريكاوري براي بازيكنانش عنوان نمودند.

 

 


سيد علي هاشمي كرويي سرمربي زحمتكش تيم شاهين كروكلا در ادامه ضمن اعلام حضور بسياري از اهالي روستايمان در ورزشگاه شهداي ساري، از اهالي درخواست نمودند با توجه به بازي مهمي كه پيش روي تيم روستايشان است، جهت تشويق و دادن انگيزه ي بيشتر به بچه هاي تيم، و  كسب عنوان قهرماني جام حذفي مازندران كه در صورت تحقق، افتخاري خواهد بود ماندگار، در تاريخ فوتبال روستاي ايمن آباد و كروكلا، بخش لاله آباد و حتي شهرستان بابل، اين حمايت را دريغ نكنند و در صورت امكان، حضور پررنگي در بازي فينال، در ورزشگاه 15000 نفري شهداي ساري داشته باشند.

 

 

 


بهروز طاهرپور مربي تيم فوتبال شاهين كروكلا نيز در خصوص بازي روز جمعه عنوان كردند:


بنده بازی شاهد کردخیل ساری با دریاي بابل را، هم در ديدار رفت و هم برگشت از نزديك دیدم. بیشتر فیزیکی بازی می کنند و کمی هم با کارهای ترکیبی بی هدف، گاهي خودی نشان می دهند ولی هرگز حمله ی خطرناک و زهرداری انجام نمی دهند. تنها قدرتشان تجربه ی چند تا بازیکن است که در ضربات کرنر یا ایستگاهی بعضی موارد کار دست دیگر تیم ها می دهند!

 

ايشان ادامه دادند:

بازیکنان ما اگر از بُردهای شیرین گذشته مغرور نشوند و همزمان با بازی فردی شان، تیمی هم بازی کنند و بی مهابا حمله نکنند، پیروزی دور از دسترس نبوده و نسبت به بازی گذشته راحت تر اين بُرد حاصل می شود! امیدوارم نیمکت ما بیشتر از بازی های قبل بازیکن داشته باشد!

 

ايشان در پايان نقش تماشاگران و حاميان معنوي تيم فوتبال شاهين را از عوامل مهم بُرد و كسب عنوان قهرماني جام حذفي مازندران و راه يابي به جام حذفي باشگاه هاي كشور عنوان نمودند.

 

 

 

 

نشاني ورزشگاه شهداي ساري:

 ساري _ ميدان خزر _ کیلومتر 10 جاده فرح آباد _ روبروی گمرک ساری _ استادیوم ورزشي 15000 نفري شهداي ساري

 

 


زمـان بـازي:

 

جمعه 13 دي ماه ساعت 13:30

 

 

 

   به امید پیروزی تیم شاهین روستایمان در بازی فينال، برابر تيم شهدا كردخيل ساري

و حضور در مسابقات جام حذفی باشگاه هاي کشور در سال 1393.

 

 

 

 

 

 

 

  تهیه و تنظیم: مهدی قاسمی ايمني

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # هاشمی در تاریخ: دوشنبه 09 دی 1392 ، ساعت 10:10 ق ظ
با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر تیم شاهین کروکلا و سر مربی شایسته ایشان، سید علی هاشمی.
همه با هم برای پیروزی تیم شاهین دعا کنیم.
نقل قول
 
 
0 # زینب و زهرا هاشمی در تاریخ: دوشنبه 09 دی 1392 ، ساعت 10:10 ب ظ
از زحما ت کلیه ی بچه های تیم شاهین و مربی آقای طاهرپورو سرمربی بسیارخوبشان متشکریم و امیدواریم در بازی روز جمعه تیم شاهین برنده این بازی باشد.
انشاا...همه ما کمک کنیم شاهین برنده جام حذفی استان شودو به شایستگی به جام حذفی کشور راه یابد و این افتخاری باشد برای روستایمان و بخشمان و استانمان.
از اعضاي وبسایت ایمن آباد و کروکلا تشکر میکنیم.
نقل قول
 
 
0 # رحمان در تاریخ: سه شنبه 10 دی 1392 ، ساعت 12:10 ق ظ
به امید قهرمانی شاهین چه خوب میشه که وسیله نقلیه برای تماشا چیان فراهم کنند تا تماشاگر بیشتری به استادیوم بروند چون اکثر محله مان نمی دانند ورزشگاه کجاست.
نقل قول
 
 
0 # هم محلی در تاریخ: سه شنبه 10 دی 1392 ، ساعت 01:10 ق ظ
سلام و با تبریک به شما باغیرتان شاهین
متاسفانه ما برخی از هم محلی ها در روستا نیستیم اگر بودیم قطعا برای تشویق شما شیران شاهین شرکت می کردیم.
اما دعا میکنیم سربلند و پیروز باشید.
---------شما می توانید--------- -
نقل قول
 
 
0 # پایین محلی در تاریخ: سه شنبه 10 دی 1392 ، ساعت 02:10 ب ظ
ضمن سلام و آرزوی پیروزی شاهین در بازی پیش رو، پیشنهاد می شود جهت اطلاع رسانی عمومی، یک پارچه نوشته در ورودی روستا، جنب آژانس ارشاد نصب گردد، تا همه اهالی محترم از زمان و مکان برگزاری بازی و همچنین ساعت حرکت تماشاچیان جهت تشویق عزیزان باخبر شوند.
(بچه های شاهین، شما می توانید، متحد باشید و هم صدا)
نقل قول
 
 
0 # مجتبی فاضل هریکندی در تاریخ: سه شنبه 10 دی 1392 ، ساعت 05:10 ب ظ
درود
فراموش کردید ساعتش رو بنویسید : ساعت بازی!!!!!!!!!!
آرزوی پیروزی دارم
آقا برای دومین بار بعد جنجال برسر گرفتن مخابرات استان در بابل بیایید دوباره و هزارباره روی ساروی آ رو کم کنید :sigh:
نقل قول
 
 
0 # بهروز طاهرپور در تاریخ: چهارشنبه 11 دی 1392 ، ساعت 09:10 ق ظ
سلام به زینب و زهرا هاشمی دختران گل آقای سیدعلی هاشمی عزیز و زحمت کش.از شما هم تشکر می کنم به خاطر حضور سبزتان در وبسایت روستا و تحمل تیمداری بابای گلتان.به امید قهرمانی جام حذفی در جمعه ی تاریخی!
موفق تر باشیم
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20