*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

صعود شاهین به فينال جام حذفي فوتبال مازندران

 

از سری مسابقات جام حذفی فوتبال استان مازندران، و در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات، عصر امروز جمعه 6 ديماه 1392 تيم فوتبال شاهين روستايمان در حالي به مصاف تيم فوتبال ليگ برتري سد نكا رفت كه تنها به يك تساوي براي صعود نياز داشت.

 

 

پس از 90 دقيقه تلاش دو تيم، گل اول بازي كه توسط ميلاد رحماني( 35) به ثمر رسيد با دو گل نكايي ها ( 38 و 70 )، نتيجه را در بازي برگشت، تيم سد نكا از آن خود نمود.

 

اما شاگردان سيد علي هاشمي كرويي كه در مجموع دو بازي و پس از 180 دقيقه توانستند بازي را با نتيجه مساوي 3 بر 3 به پايان ببرند، منتظر دو نيمه ي 15 دقيقه اي در زمين حريف شدند.

 

 

 

 

 

تيم شاهين كروكلا در دقيقه 10 در وقت اول اضافه توانست توسط محمد محسني به گل برسد و  يك  بر صفر  از حريف قدرتمند خود پيش افتد.

 

 

در دقيقه 10 وقت اضافه دوم نيز مجتبي صادقي گل دوم تيم شاهين را به ثمر رساند تا خيال همه راحت شود. چراكه نتيجه دو بر صفر  حاشيه امنيت مناسبي را براي تيم فراهم آورد.

 

 

يك دقيقه بعد يعني در دقيقه 11  تيم سد نكا يكي از گل هاي خورده را جبران كرد اما طي 4 دقيقه باقي مانده شاگردان سيد علي هاشمي كرويي با بازي خوب خود عرصه را براي نكايي ها بسيار تنگ نمودند و بازي با همين نتيجه پايان يافت.

 

 

 

تيم شاهين در مجموع و با نتيجه 5 بر 4 توانست با شكست سد نكا، به فينال اين دوره از مسابقات جام حذفي راه يابد.

 

 


گزارش كامل اين بازي و تحليل مربي تيم فوتبال شاهين، آقاي طاهر پور را، در گزارش سرمربي بخوانيد.   كليك كنيد

 

 

 

دیگر بازی نیمه نهایی روز چهارشنبه بين دریای بابل و کردخیل ساری برگزار شد كه به تساوي بدون گل انجاميد. اما با توجه به نتيجه تساوي يك بر يك خانگي درياي بابل، اين تيم كردخيل ساري بود كه به فينال جام حذفي مازندران در سال 1392 راه يافت و حريف تيم شاهين در بازي فينال خواهد بود.

 

 

 

 لازم به يادآوري مي باشد قهرمان جام حذفي باشگاه هاي مازندران به مسابقات جام حذفي باشگاه هاي كشور در سال 1393 راه خواهد يافت.

 

سيد علي هاشمي كرويي سرمربي كوشا، پُر انرژي و زحمتكش تيم شاهين كروكلا در پايان اين بازي، ضمن قدرداني از بچه هاي تيمش، بازي زيباي آنها را ستود و مهمترين نكته كه بحث اخلاق در بازي رفت و برگشت بود را، بسيار عالي توصيف نمود.

 

ايشان اين پيروزي ارزشمند يعني حداقل نايب قهرماني جام حذفي استان مازندران را كه در بخش لاله آباد بابل بي سابقه است، به اهالي روستا و علاقه مندان به فوتبال، تبريك گفت و بسيار ابراز اميدواري نمود كه  قهرماني جام حذفي استان مازندران دور از دسترس نيست و با اميد به خدا و تلاش بچه ها و بويژه حمايت همه جانبه ي اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا، بويژه پيشكسوتان فوتبال روستا، به راحتي مي توان به اين مهم دست يافت.

 

 

سرمربي تيم شاهين روستايمان  كه شب گذشته را به دليل فشار رواني و استرس زياد حتي نتوانست بيش از دو ساعت به خواب برود، بسيار نگران شرايط مالي تيم است و تامين هزينه هاي حداقل را براي حفظ تيم، روز به روز دشوارتر مي بيند، اما همچنان تيم را سرپا نگه داشته است و از حق خانواده ي خود براي اين امر هزينه مي كند و اين را نيز بلافاصله عنوان نمود كه منّتي بر كسي نيست و تا توان داشته باشم تيم را حفظ خواهم نمود. اما نگراني ام بي مورد نيست.

 

 

ايشان در ادامه هزينه هايي مثل هزينه حمل و نقل و سفر به شهرهاي دور استان، هزينه پذيرايي، هزينه آمبولانس و ديگر مواردي را، كه شايسته عنوان كردن ندانست، در مجموع براي يك تيم فوتبال حداقل 20 نفره ي روستايي، كه وابسته به هيچ اسپانسر و حامي مالي نيست، تامين آنرا، بسيار مشكل و پيچيده عنوان نمود.

 

 

سيد علي هاشمي كرويي در پاسخ به پرسش خبرنگار ورزشي وبسايت روستا مبني بر زمان و مكان بازي فينال جام حذفي استان مازندران كه به صورت رفت و برگشت برگزار مي شود، عنوان نمودند:

 

شنبه هفتم دي ماه ساعت 16 در دفتر هيات فوتبال استان مازندران در ساري، قرعه كشي انجام مي شود، كه اميدواريم بازي اول را به عنوان ميهمان انتخاب شويم.

 

ايشان در خصوص استفاده از شرايط ميزباني نيز عنوان نمودند كه با توجه به شرايط بسيار نامطلوب زمين ورزشي شهداي روستايمان، ناچاريم در زمين ورزشي مناسكلا بازي را برگزار نمائيم.

 

آقاي هاشمي در ادامه افزودند به دليل سر ريز شدن آب رودخانه به زمين ورزشي فوتبال شهداي روستا، متاسفانه زمين ورزشي به باتلاقي تبديل شده است كه نيمسال دوم استفاده از آن را غير ممكن نموده است.

 

 

 

 

 

 

ايشان راه حل را، در احداث ديواره ي بتوني با اختلاف حداقل 80 سانتي متري از سطح زمين ورزشي عنوان نمودند كه نياز به تامين هزينه آن است كه با توجه به علاقه مندي و استقبال جوانان روستا به امر ورزش، انجام آنرا امري ضروري براي ورزش روستا قلمداد نمودند.

 

 

 

 

در پايان سيد علي هاشمي كرويي از تلاش همه عزيزان قدرداني نمودند و بويژه مربي تيم، يعني آقاي بهروز طاهرپور كه ايشان را يكي از عوامل موفقيت تيم شاهين برشمرد و از تمامي علاقه مندان به فوتبال روستا تقاضا نمود در راستاي حمايت همه جانبه تيم فوتبال روستايشان ايمن آباد و كروكلا كوشا باشند، چه از نظر معنوي و چه از نظر مادي. هر كسي به اندازه توان خود، حتي يك پيامك كوتاه نيز عاملي است براي دلگرمي و ادامه كار.

 

 

 

 

 

   به امید پیروزی تیم شاهین روستایمان در بازی فينال، برابر تيم كردخيل ساري

و حضور در مسابقات جام حذفی کشور.

 

 

 

 

 

 

  سید فضل اله هاشمی كرويي خبرنگار ورزشی وبسایت روستا

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # pouya در تاریخ: جمعه 06 دی 1392 ، ساعت 10:10 ب ظ
به امید قهرمانی و به امید موفقیت های بزرگتر و بیشتر.
دوستدار شما pouya
نقل قول
 
 
0 # مجتبی فاضل هریکندی در تاریخ: شنبه 07 دی 1392 ، ساعت 07:10 ق ظ
درود به همت شاهین که همچون شاهین به اوج صعود میکند.
از صعود تیم شاهین به مرحله نهایی فینال جام حذفی بسیار خوشحال شدم. جدا از اینکه مربی عزیزم آقای طاهرپور نیز سهمی در این امر داشته و باعث افتخار شخص بنده است که شاگرد ایشون هستم هنوز كه هنوزه. . .
ان شاءالله مشکل مالی شما که تنها مشکل ورزش مازندرانه به خوشی برطرف بشه و شاهین به تلاش های خودش برای رسیدن به خواسته هاش ادامه بده.
امیدوارم بتونم تو بازی فینال برای تماشای بازی بیام
دوستدار فوتبال
بااحترام
یا علی
موفق تر باشید
نقل قول
 
 
0 # هاشمی در تاریخ: شنبه 07 دی 1392 ، ساعت 10:10 ق ظ
عالی بود برادر.
موفق باشید.
نقل قول
 
 
0 # ميثم صالحي ايمني در تاریخ: شنبه 07 دی 1392 ، ساعت 10:10 ق ظ
جناب آقاي سيد علي هاشمي كروئي سرمربي ساعي و موفق تيم شاهين كروكلا:
كسب موفقيت هاي ارزشمند و درخشان شما عزيزان، در رويارويي با تيم هاي قدرتمند استان را، از صميم قلب ارج مي نهيم،اميدوارم باعزم و تلاش همه جانبه شما، شاهد استمرار اين موفقيت ها در سطح كشور باشيم...*
نقل قول
 
 
0 # منوچهر قلی نیا ایمنی در تاریخ: شنبه 07 دی 1392 ، ساعت 11:10 ق ظ
با امید به قهرمانی.
نقل قول
 
 
0 # مهدیپور در تاریخ: شنبه 07 دی 1392 ، ساعت 01:10 ب ظ
باسلام و خدا قوت به بچه های تیم.
ما منتظر پیروزی شما در فینال هستیم البته تااینجای کارهم عالی پیش رفتید. صحبت ازموفقیت تیم شاهین تو بابل زیاده.
امیدوارم این بار با پیروزی در فینال، جشن شادی بگیریم.
نقل قول
 
 
0 # ح. الف در تاریخ: شنبه 07 دی 1392 ، ساعت 04:10 ب ظ
سلام مي كنم به علي آقا، آقاي طاهرپور و همه ي بچه هاي شاهين.شاد باشين كه شادمون كردين.موفقيت بزرگيه.اميدواري م قدرش رو بدونيم و بدونن!!
همه پيام تبريك ميديم و تشكر خشك و خالي نثار اعضاي تيم شاهين ميكنيم اما چه بهتره كنارش يه قدم كوچيكي هم كه شده ورداريم.
يكي از بچه ها صحبت ميكرد حتي علي آقا واسه بازي هاي راه دور باهزينه شخصي خودش، تو خونه خودش غذا درست ميكرد تا نهار بچه ها رو آماده كنه اونهم با چه علاقه اي. نبايستي فراموش كرد.
بيايم ما هم قدمي ورداريم.
اينها قابل توجه دلسوختان فوتباله. اونايي كه دلشون به فوتبال روستامونه بويژه پيشكسوتا.
تو مراسم مرگ و ميرها و عروسي ها و مراسم مذهبي حيف و ميل زياد ميشه اما يه قدم تو اين زمينه نمي گيريم.
به اميد همت همه.
نقل قول
 
 
0 # بهروز طاهرپور در تاریخ: یکشنبه 08 دی 1392 ، ساعت 09:10 ب ظ
سلام من هم با نظر ح.الف موافقم. باور کنید وقتی اعلام می کنم با تیم شاهین کروکلا همکاری می کنم خیلی ها اصلا تصور نمی کنند که بابل شاید بجز دریا تیم قدرتمند دیگری هم داشته باشد!ابتداء سوال می کنند این تیم به کجا تعلق دارد؟! ایمن آباد و کروکلا!
نمی گویند سیدعلی هاشمی!

حالا که موفقیت هایش در هر حالت به اهالی این 2روستا تعلق دارد چرا همکاری های تک تک اهالی این 2 روستا هرچقدر هم کوچک، پشتوانه ی این تیم نباشد؟!
من حاضرم به اندازه ی یکی از اهالی محل، برای موفقیت این تیم که هم نماینده ی روستا و هم نماینده ی شهرمان می باشد از صمیم قلب کمک کنم چه در تیم باشم چه نباشم.
به امید پیروزی های روزافزون برای جوانان غیور فوتبالیست های شهر و روستایمان!
نقل قول
 
 
0 # مجتبی فاضل هریکندی در تاریخ: سه شنبه 10 دی 1392 ، ساعت 05:10 ب ظ
درود
آقای ح.الف عزیز
این مشکلات ریشه در سنت ما داره نه در چشمان مردم!
خوبه تو کروکلا یکی هست که دل بسوزونه
تو هریکنده فکر می کنید چرا آقای طاهرپور رفتند؟
بخاطر نخواستن فوتبالی هایی که خودشون روزی از بزرگان بابل بودند و کسی حاضر نیست بجای 50میلیون کمک برای ساخت گنبد نقره ای مسجد به فوتبال و ورزش محلمون کمک کنه.
اینجور موقع ها باید یه اعتراض و ... کرد که متاسفانه نه مردم سنتی ما بلکه کشور ما تو خواب بزرگیه یا خودشو به خواب زده ...
عادت کردند از قدیم و ندیم که مثل پدرانشون فقط خیر معنوی رو در کمک به مساجد ببینند. . . !
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20