*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سعید بشکم

 

ليسانس حسابداري از دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق (1391)

 

 


 

سعید بشکم فرزند روح اله، متولد سال  1360  از روستای بالاکروکلا بابل 

 

 

سعید بشکم دوره ابتدائی را در مدرسه امام خمینی کروکلا بالا پشت سر می گذارد و دوره راهنمایی  را در مدرسه شهید فیاض بخش روستای ایمن اباد به پایان می برد.

 

ایشان 3سال دبیرستان را به ترتیب در دبيرستان عباسعلی آبادیان روستای علی آباد، هنرستان امام خمینی بابل و سال سوم را در دبيرستان غیر انتفاعی دانش و فن بابل به پايان مي برد و موفق به اخذ مدرک دیپلم می شود.

 

سعيد بشكم در کنکور سال 1378در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد اسلامي واحد سمنان پذیرفته می شود و بعد از گذراندن خدمت سربازی درسال 1383 به استخدام شهرداری تهران در مي آيد.

 

ايشان سپس در کنکور سال 1390 در مقطع کارشناسی شرکت نموده پس از گذراندن 3 ترم با معدل 16.6 موفق به كسب گواهي نامه ليسانس مي شود. در حال حاضر نيز در گنکور سراسری در رشته مدیرت مالی مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام نموده است و قصد دارد ادامه تحصيل دهد.

 

هم اکنون سعید بشکم به عنوان رئیس اداره اعتبارات و تعهدات معاونت امور مالی شهرداری تهران (شرکت واحد) مشغول به کار و فعالیت می باشد. 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20