*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

شكست سد نكا توسط شاهين كروكلاي بابل

 

 

از سري مسابقات مقدماتي و راه يابي به جمع 32 تيم جام حذفي كشور در سال 1393، تيم فوتبال شاهين روستايمان امروز بعد ازظهر برابر تيم ليگ برتري مازندران يعني سد نكا قرار گرفت و با نتيجه دو بر يك به برتري رسيد.

 


 

شاهين كروكلا  2                      1 سد نكا

 

 

 این بازی که از ساعت 14:45 امروز یکشنبه اول دیماه، در زمین ورزشی روستای بیشه سر بابل، به میزبانی تیم شاهین آغاز گردید، در نیمه اول گلی در بر نداشت، در شروع نیمه دوم بازی، مالک طوقانی اولین گل شاهین را وارد دروازه سد نکا نمود.

 

در دقیقه 80 بازي، گل دوم شاهين نيز، باز توسط آقاي گل ليگ دسته سوم و ليگ دسته دوم مازندران در سالهاي 1391 و 1392 يعني مالك طوقاني، وارد دروازه سد نكا شد.

 

در دقيقه 85 سد نكا توانست يكي از گل هاي خورده را جبران كند.

 

در پايان، بازي با همين نتيجه به پايان رسيد و تيم فوتبال شاهين روستايمان باید منتظر بازی برگشت که در روز جمعه ششم دیماه در نکا برگزار می شود، بماند.

 

 

اين پيروزي ارزشمند را به عوامل و دست اندركاران تيم فوتبال شاهين كروكلا

تبريك و شادباش مي گوئيم.

 

 

درباره ديگر بازي نيمه پاياني جام حذفي مازندران يعني دو تيم  درياي بابل و كُردخيل ساري كه اطلاعاتي در دست نيست در اولين فرصت به آگاهي شما خواهد رسيد.

 

 

 

مشروح کامل بازی و تصاویر آن در اولین فرصت درج خواهد شد.

 

 
 

   

  تهیه و تنظیم: مهدی قاسمی ايمني

 
 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20