*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اجراي فاز سوم عقب نشيني طرح هادي بالاكروكلا آغاز شد



متوقف شدن طرح هادي روستايمان ايمن آباد و بالاكروكلا در سال 1392 محدود به همين دو روستا نمي شود بلكه طرح هادي بسياري از روستاهاي استان مازندران و كشور با توجه به بحران اقتصادي موجود، نيمه كاره رها شده است.

 

اما طرح عقب نشيني در روستاها كه دولت بودجه مستقيمي به اين امر اختصاص نمي دهد، با رايزني ها و با پيگيري هاي دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستا به نتايجي مي رسد كه با بودجه هاي دريافتي و اختصاص يافته از ديگر منابع، مي توان تا حدود زيادي شاهد پيشرفت در اين امر بود.

 

با پي گيري جدي دهيار روستاي بالاكروكلا و رايزني با ادارات و نهادهايي چون استانداري مازندران، فرمانداري بابل و بخشداري لاله آباد مبلغي حدود هفت ميليون تومان در مرحله دوم و در مرحله سوم نيز مبلغي حدود چهار ميليون تومان جهت انجام عمليات طرح عقب نشيني در اين روستا به حساب دهياري بالاكروكلا واريز شود.

 

 

 

 

طرح عقب نشيني و اجراي طرح هادي روستاي بالاكروكلا(قاضي محله)، در پنج فاز طراحي و اجرايي خواهد شد كه فاز اول آن، با هزينه اي حدود ده ميليون تومان تا مدرسه ابتدايي سابق اين روستا در اسفندماه سال 1391 به پايان رسيد.

 

 

 

 

فاز دوم آن از شنبه چهارم آبان ماه 1392  از انتهاي دهياري روستا در بالاكروكلاي غربي آغاز شد و به سمت آرامگاه به پايان رسيد.

 

 

 

 

سيد محمد هاشمي كرويي دهيار روستاي بالاكروكلا با بيان اين مطالب افزودند:

 

در اين طرح كه با همت بالاي مردم روستا انجام مي شود، حدود دوازده متر  براي عرض جاده اصلي در نظر گرفته شده است كه حتي بعضي از  عزيزان نزديك به نيم متر نيز اضافه بر سازمان اقدام به عقب نشيني نموده اند، تا حريم همسايه روبرويي با مشكل مواجه نشود.

 

در طرح عقب نشيني روستا، از سوي دهياري فقط ديوار كشي صورت مي گيرد و  حمام، آشپزخانه و يا احتمالا" طويله اي تخريب شود، با توجه به بودجه اندك اختصاص يافته، هزينه اي براي پرداخت وجود ندارد.

 

لازم به توضيح اينكه با همدلي اهالي حتي جابجايي دروازه هاي حياط خانه ها نيز، با هزينه مالكان و اهالي روستا صورت مي گيرد كه جاي بسيار قدرداني دارد از اين همه تعامل و همدلي روستائيان در عقب نشيني و پيشرفت روند اجرايي طرح هادي روستا.

 

 
 
 سيد محمد هاشمي كرويي در ادامه افزودند:

فاز سوم طرح هادي روستاي بالاكروكلا از نانوايي روستا آغاز و به سمت مسجد النبي(ص) ادامه خواهد يافت.

 

ايشان ابراز داشتند با توجه به قدمت 700 ساله مسجد النبي روستا، تصميم بر آن شد كه طرح عقب نشيني براي مسجد انجام نشود. اما با توجه به عرض ده متري در نظر گرفته شده براي اين خيابان، از احداث پياده رو ، بايد چشم پوشي نمود.

 

 

در پايان دهيار روستاي بالاكروكلا(قاضي محله) از همكاري بسيار خوب و صميمانه اهالي روستا با همه دغدغه هاي اقتصادي شان، بسيار قدرداني نمودند.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ح.الف در تاریخ: دوشنبه 11 آذر 1392 ، ساعت 11:09 ق ظ
سلام. تشكر مي كنيم از آقاي هاشمي كه بجاي دنبال مسايل حاشيه اي رفتن به دنبال بودجه براي حل مشكل روستاست. انشااله دهيار روستاي امين آباد و پايين كروكلا هم كمي به فكر روستا باشن تا به فكر مسائلي كه چه جوري زير دو خم اعضاي شورا رو بگيرن. و اين جز ضرر به حال اهالي چيزي نصيبشون نمي كنه.مردم موقعي اعتماد مي كنن كه اعتماد و روراستي رو ببينن.
مسئول وبسايت مثل اينكه خبر ندارن تو شورا و دهياري امين آباد چي مي گذره!؟
اينكه چرا سكوت مي شه و منعكس نمي شه جاي سئوال داره؟!دو دستگي سالهاي دور دوباره شروع شده.
نقل قول
 
 
0 # ناشناس در تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392 ، ساعت 08:09 ق ظ
سلام. انجام این چنین پروژه ای قبلا" در ايمن آباد انجام شده است و در پایین کروکلا هم پروژه هایي دیگر. در ضمن اختلاف نظر بین اعضاء شورا و دهیار همشه منفی نمی باشد بلکه در بیشتر مواقع سازنده و موثر است. با توجه به عدم تخصیص بودجه مناسب برای پروژه های عمرانی از طرف نهادهای زیربط کار دهیاری ها تقریبا در تمام کشور نیمه کاره یا قابل اجرا نمی باشد. مهم ترین راه حل مشکل، اهالی محترم یک روستا می باشند که با همدلی و همکاری سازنده با دهیاران و شوراهای اسلامی در انجام پروژه های مختلف آنان را یاری می رسانند. انشااله زمانی برسد که یک روستای آرمانی و پیشرفته در سطح استان و کشور باشیم. با تشکر از همه اهالی خوب و محترم روستایمان ایمن آباد و کروکلا.
نقل قول
 
 
0 # ایمن آبادی در تاریخ: جمعه 15 آذر 1392 ، ساعت 10:09 ب ظ
سلام
واقعا باید به دهیار بالا کروکلا آقای هاشمی دست مریزاد گفت که خیلی خوب دارن کارو با همکاری دوجانبه بین دهیاری و مردم روستا به جلو می برن امیدوارم تو روستای خودمون ایمن آباد، همینطور باشه و زودتر به مشکلات رسیدگی کنند. بخصوص آسفالت محل.
با تشکر از شما مسئولین وبسایت
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20