*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

آغاز جمع آوري زباله در روستاي ايمن آباد و كروكلا(اصلاحيه)



بر اساس اطلاعیه دهیاری و شورای اسلامی روستای ایمن آباد، مبني بر جمع آوري زباله ي خانواده هاي روستايي، از هفته گذشته اين كار بسيار مهم به مرحله اجرا در آمد و روزهاي شنبه و سه شنبه پيمانكار مورد نظر بر اساس توافق به عمل آمده به انجام وظيفه مي پردازد.

 

 

لازم به توضيح اينكه از سوي دهياري و شوراي اسلامي روستاي پايين كروكلا و بالاكروكلا خبري در اين باره به وبسايت روستا ارسال نشده است. لذا بر اساس تماس تلفني با دهيار روستاي بالاكروكلا مشخص شد كه جمع آوري زباله در هر سه روستا صورت مي پذيرد.

 

لذا جا دارد از پيگيري اين نهاد مهم اجرايي در روستايمان ايمن آباد، پايين كروكلا و بالاكروكلا  قدرداني شود.

 

 


 

 

 

سید هادی حسینی ايمني رئيس شورای اسلامی روستای ایمن آباد، طی تماس تلفني با وبسايت روستا عنوان نمودند:

 

بر اساس جلسه روز شنبه(23 آبان 1392) مصوب شد زباله ها بر اساس قرارداد تنظيم شده هفته اي دو روز شنبه و سه شنبه ها جمع آوري شود و هزينه جمع آوري زباله براي هر خانوار به ميزان 3500 تومان مي باشد.

 

اين ميزان حق الزحمه جمع آوري زباله، اواسط هر ماه با ارائه رسيد به خانوارهاي روستاي ايمن آباد، از آنان دريافت مي شود.

 

ايشان از خانواده ها و اهالي محترم روستاي ايمن آباد درخواست نمودند مبلغ مورد نظر را به موقع پرداخت نمايند تا زباله هاي روستا كه به نظر مي رسد هر هفته، هر ماه و هر ساله شاهد افزايش توليد آن هستيم و باعث آلودگي محيط زيست، رودخانه ها و زمين هاي كشاورزي مي شود و حتي توليد محصولات برنج مصرفي مردم را نيز آلوده مي كند و در مجموع سلامت اهالي به ويژه كودكان را در معرض خطر قرار داده است، پيشگيري شود.

 

سيد هادي حسيني ايمني خاطر نشان كرده است در صورت همكاري نكردن اهالي، متاسفانه شاهد فسخ قرارداد خواهيم بود و اين مهم كه پس از سالها به مرحله اجرا در آمد متوقف خواهد شد.

 

ايشان خاطر نشان نمودند اهالي روستا با تفكيك زباله هاي تر و خشك و جمع آوري زباله هاي خشك از جمله: كاغذ و كارتون، شيشه، پلاستيك، فلزات و ... مي توانند با فروش آن هزينه 3500 توماني ماهيانه حق الزحمه حمل زباله را نيز تامين نمايند.

 

 

 

 

سيد محمد هاشمي كرويي دهيار روستاي بالاكروكلا عنوان نمودند:

 

حق الزحمه جمع آوري و حمل زباله در اين روستا بصورت فصلي از اهالي دريافت مي شود.

يعني حق الزحمه سه ماه به مبلغ 10500 تومان براي هر خانوار، بصورت يكجا دريافت و تحويل پيمانكار جمع آوري و حمل زباله از روستا خواهد شد.

 

 

 

 

 

با اميد به همكاري بيشتر و بهتر اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا

و داشتن محيط زيستي سالم براي خود و فرزندانمان.

 

 

 

 

 


جهت يادآوري:

 

 

اطلاعيه جمع آوري و حمل زباله



 

1_     زباله ها را تا قبل از ساعت 9 صبح روزهای شنبه و سه شنبه، در جلوی درب منزل قرار دهند.

 

2_    کوچه های کم عرض زباله های خود را در مسیر خیابان اصلی در روزهای اعلام شده قرار دهند.

 

3_   صرفا" زباله های خانگی در داخل کیسه های پلاستیکی جمع آوری خواهد شد و هیچگونه نخاله های ساختمانی و باغی جمع آوری نخواهد شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ح. الف در تاریخ: جمعه 08 آذر 1392 ، ساعت 03:09 ب ظ
سلام و تشكر از كار خوب شوراي روستا.
بعيد به نظر مي رسه بعضي از اهالي از پرداخت اين مبلغ كه روزانه به 120 تومن هم نمي رسه خودداري بكنن. شما در نظر بگيرين بچه ها روزي چند هزار تومن هله هوله مي خرن و مي خورن. حالا واسه سلامتي شون ماهي 3500 زياده؟!!
انشاء الله همه اهالي همكاري مي كنن.اونهايي كه مي دونن به اونهايي كه نمي دونن اطلاع بدن كه اين كار چقدر ارزش داره.
نقل قول
 
 
0 # یک بچه محل در تاریخ: جمعه 08 آذر 1392 ، ساعت 08:09 ب ظ
بنام خدا. بنده یکی از اهالی محل و مطلع به قانون شهرداری ها و دهیاری ها می باشم. چند نکته مهم به عرض تان می رسانم:

1)چرا دهیاری سه محل در ارائه خدمات باهم هماهنگ عمل نمی کنند؟

2)اطلاع رسانی دراین سطح که نوعی ارائه خدمات می باشد فقط اختصاص به ایمن آباد دارد.اگر کروکلا بالا و پایین هم مشمول طرح هستند چرامورد خطاب قرار نمی گیرند.

3)پیشنهاد می شود طبق قانون دهیاری هم می تواند به منظور توسعه روستا وارئه خدمات (جمع آوری زباله و نظافت معابر و....)عوارض و بهای پسماند از ساکنین روستا اخذ نماید. لذا شما دهیاری های سه محل می توانید با هم فکری هم به این مهم دست پیدا کنید.

اگه مایل باشید ابتدا به یک جمع بندی برسید و چنانچه نیاز به کمک داشتید بنده به صورت داوطلب می توانم به شما مشاوره بدهم. تمایل خودرابه آدرس برام ایمیل کنید.
نقل قول
 
 
0 # امین آبادی در تاریخ: شنبه 09 آذر 1392 ، ساعت 04:09 ب ظ
سوالی از شوراو دهیاری امین آباد داشتم مگر کوچه شهید صالحی جزو امین آباد حساب نمی شود کوچه که 8متری است میدان برای دورزدن ماشین که دارد چرا آشغالهای این کوچه را جمع نمی کنن مشکل برق و آب و سنگ ریزی کوچه داشتند که با هزینه خود اهالی کوچه حل کردن. این بنده خداها از تگزاس نیامدن که بهشن توجه نمیشه!!
نقل قول
 
 
0 # مهدی.غ در تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1392 ، ساعت 06:09 ب ظ
با سلام و خسته نباشی خدمت کلیه عزیزانی که در راستای پیشرفت روستایی سبز و شاداب تلاش می کنند و نکته قابل ذکر اینکه همه باید با کمک همدیگر تلاش کنیم که این مهم هر چه بهتر صورت بگیرد و بطور مدام ادامه یافته و بین اهالی روستای خوبمان جا بیافتد،به امید آن روزی که هیچ آشغالی در کوچه و خیابانهای روستایمان پیدا نشود،چنانکه می دانید آشغال بوجود آورنده بسیاری از امراض ار نظر بهداشت و درمان درسطح جامعه میباشد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20