*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

راه يابي شاهين به جمع 16 تيم جام حذفي مازندران

 

در مسابقات جام حذفي فوتبال استان مازندران كه تيم فوتبال شاهين كروكلا نيز جزو 32 تيم شركت كننده در اين جام قرار گرفت، قرار بود بر اساس قرعه كشي انجام شده با تيم پيام شهداي سلمانشهر ديدار كند كه اين تيم از انجام اين مسابقه انصراف داد و از سوي هيات فدراسيون فوتبال مازندران نتيجه 3 بر صفر به نفع تيم شاهين روستايمان اعلام شد.

 


 

تيم پيام شهداي سلمانشهر با 21  امتياز در رده نهم جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال مازندران جاي دارد.

 

سيد علي هاشمي كرويي سرمربي تيم شاهين كروكلا با بيان اين مطلب افزودند:

حريف بعدي تيم شاهين كروكلا و زمان بازي آن براي دور يك هشتم نهايي هنوز به ما اعلام نشده است و به محض اطلاع، به آگاهي علاقه مندان و اهالي محترم و ورزش دوستان روستايمان خواهد رسيد.

 

لازم به توضيح اينكه، قهرمان جام حذفي فوتبال مازندران به مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور در سال 1393 ، راه خواهد يافت.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20