*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

جمع آوری زباله در ايمن آباد



بر اساس اطلاعیه دهیاری و شورای اسلامی روستای ایمن آباد، از این پس هفته ای دو بار زباله های منازل روستا، توسط پیمانکار جمع آوری می شود.

 

متن اطلاعيه اي كه بر ديوار، درب منازل و مغازه هاي روستا نصب شده است به شرح زير می باشد:

 

 

 

اهالی محترم روستای ایمن آباد:

 

برنامه جمع آوری زباله های خانگی در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته انجام خواهد شد، ضمنا" با اعلام پیمانکار مربوطه به علت حجم زیاد زباله ها، از اهالی محترم تقاضا می شود:

 


1_     زباله ها را تا قبل از ساعت نه صبح روزهای اعلام شده، در جلوی درب منزل قرار دهند.

 

2_    کوچه های کم عرض زباله های خود را در مسیر خیابان اصلی در روزهای اعلام شده قرار دهند.

 

3_   صرفا" زباله های خانگی در داخل کیسه های پلاستیکی جمع آوری خواهد شد و هیچگونه نخاله های ساختمانی و باغی جمع آوری نخواهد شد.

 

 

ضمنا" جدا سازی زباله های تر و خشک و فروش زباله های خشک (مانند شیشه، پلاستیک، کاغذ های باطله و....) به پیمانکار مربوطه، علاوه بر ایجاد درآمد باعث پرداخت هزینه ماهانه زباله (3500 تومان) نیز خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

بنا بر گفته سید هادی حسینی ايمني رئيس شورای اسلامی روستای ایمن آباد، طی جلسه ای که هفته گذشته، در محل مصلای زرگرشهر و با حضور اعضای شوراهای اسلامی بخش لاله آباد و در حضور بخشدار، برگزار گردید، حيدري بخشدار محترم لاله آباد اعلام نمودند که آندسته از روستاهایی که برنامه جمع آوری زباله در آن انجام می گیرد، با روستاهایی که هنوز در اين خصوص اقدامي ننموده اند، همکاری نمايند، تا این برنامه در کلیه روستاهای بخش عملیاتی گردد.

 

 

ضمنا" اطلاعات کاملتر در رابطه با میزان هزینه نهايي ماهیانه و سهم هرخانوار و ...... در جلسه ای که سه شنبه هفته بعد در محل دهیاری روستا برگزار می شود، تصمیم گیری شده و به اطلاع کلیه اهالی محترم می رسد.

 

 

 

 

 

 

 

جاي قدرداني است از  این اقدام  مثبت و شايسته دهیاری و شورای اسلامی روستاي ايمن آباد كه اميدواريم در هر شرايطي تداوم داشته و همه ما در تحقق اين امر مهم و حياتي سهيم باشيم و با تفكيك زباله، گذاشتن به موقع زباله در محل تعيين شده و پرداخت به موقع حق الزحمه جمع آوري زباله، در راستاي حفظ بهداشت محيط زيست خود و فرزندانمان و ديگر اهالي روستا كوشا باشيم تا از این پس، روستا و محیطی زیبا و بدون هر زباله ای را نظاره گر باشیم.

 

 

 

 

 


  تهیه و تنظيم: مهدی قاسمی ايمني

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # مهدیپور در تاریخ: سه شنبه 28 آبان 1392 ، ساعت 03:08 ب ظ
باسلام از زمان شروع به کارکردن اعضاي شورا، واقعا" اتفاقات قشنگ و رو به توسعه ای براي آبادانی محل افتاده بطور مثال تصمیم براي راه اندازی دوباره بیل که وقتی نداشتیم حسرت نداشتنشو میخوردیم ولی یه مدت مشخص نبوداصلا کجاست یا همین جمع آوری زباله ها که از کاستیهای بزرگ ايمن آباد بود. امیدواریم همین عزم و اراده تا انتها با اعضا باشه. البته این عزم و اراده وقتی پایدار میمونه که ما هم با اعضا همکاری کنیم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20