*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

باز هم بريدگي روستا حادثه ساز شد

 

بارها و بارها حوادث ناگواري در جاده بين المللي و جدا كننده ايمن آباد شمالي و جنوبي از سال 1344 تا به حال رخ داده است اما همچنان بايد شاهد بعضي تصادفات وحشتناك بود.

 

از خسارتهاي مالي گرفته تا خسارتهاي جاني. با گذشت نزديك به 50 روز از تصادف خودروي حاج ابوالحسن قاسمي ايمني، ساعت 11 صبح روز پنجشنبه نهم آبان ماه 1392 ، تصادف ديگري كه به نظر مي رسد خسارت جاني نيز به همراه داشته است به دليل وجود همين بريدگي در روستا رخ داد.

 

 

 

خودرو پژو 405 خطي زرد رنگ در حال دور زدن از بريدگي و خودروي پرايدي كه از آمل به بابل با سرعتي بالا مسير را طي مي كند به هم برخورد مي كنند كه خودروها آسيب جدي مي بينند و خانمي كه سرنشين پرايد بوده است زخم كوچكي بر مي دارد.

 

دو خودرو با همان حالت در جاده مي مانند، ترافيك سنگين و سنگين تر مي شود و سرنشينان منتظر رسيدن پليس 110 تا به تصادف رسيدگي نمايد. يكي از سرنشينان خانمي است ميانسال كه وسط نيوجرسي اتوبان بابل به آمل را، مكان نشستن خود انتخاب مي كند، نمي داند دقايقي بعد قرباني همين اشتباه خود مي شود.

 

بر خلاف مسير آمل به بابل كه ترافيك سنگيني را شاهد هستيم در لاين مخالف، خودروي سمندي كه مسير بابل به آمل را طي مي كند، با برخورد به يك دستگاه پيكان وانت، و خارج شدن كنترل خودرو از سوي راننده پيكان وانت، با برخورد به نيوجرسي، زنِ نگران و نشسته از زخم كوچك تصادف قبلي را، هدف مي گيرد و به سمتي دورتر پرتاب مي كند.

 

اينكه بدانيم زن از اين بي احتياطي جانش را از دست داده است يا خير دردي را از ايشان، ما و ديگران درمان نمي كند جز آنكه افسوسي روانه اين زن بيچاره نمائيم و نمي دانيم شايد قرباني بيچاره بعدي اين نقطه حادثه خيز، خود ما باشيم و يا شايد برادر، خواهر، پدر، مادر، فرزند و يا يكي از بستگان و همسايگان ما باشد. پس بيائيم چاره اي بي انديشيم تا راه چاره را بيابيم.

 


 

در هر صورت اميدواريم نهادهاي اجرايي سه روستا از جمله اعضاي شوراي اسلامي و دهياري ايمن آباد، پايين كروكلا و بالا كروكلا، بطور جدي پي گير اين امر مهم شوند تا در دراز مدت شاهد حوادث ديگري نباشيم.

 

دو شيوه و راه حل اساسي براي برون رفت از حوادث اين نقطه حادثه خيز در روستا پيشنهاد مي شود:

 

اول: حذف بريدگي و ايجاد دور برگردان

 

دوم: ساخت و احداث زيرگذر براي عبور و مرور تيلر كشاورزي و عابر پياده با توجه به غير استاندارد بودن و برقي نبودن پله هاي پل عابر پياده.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # مهدیپور در تاریخ: یکشنبه 12 آبان 1392 ، ساعت 02:08 ب ظ
باسلام. واقعا" حادثه دلخراشی بود. فکر کنم حذف بریدگی و ایجاد دور برگردان راهکار راحت تر واجرایی تری باشه و این انجام نخواهد شد جز باهمت مسئولین.
نقل قول
 
 
0 # هم محلی نگران در تاریخ: یکشنبه 12 آبان 1392 ، ساعت 06:08 ب ظ
سلام
واقعاً حادثه دلخراشی بود...
واقعاً باید چند نفر از دنیا برن یا آسیب جدی ببینن و از ادامه زندگی محروم بشن و چند خانواده داغدار بشن و داغ عزیز ببینن تا مسئولین روستا و سپس مسئولین شهرستان و راهداری پیگیر این موضوع بشن؟؟!!
واقعاً به بودجه هنگفتی نیازه؟؟ نه واقعاً نیست...
حالا چرا پیگیری نمی‌شه خدا میدونه..
این پیگیری‌ها واقعاً میتونه با یکدلی هم محلی‌ها حتی با اقدامات اعتراضی و تحصن و... انجام بشه
امیدوارم تا حادثه دلخراش دیگری رخ نداد مسئولین پیگیر باشن...
نوشدارو بعد از مرگ سهراب هیچ سودی نداره...
نقل قول
 
 
0 # پایین محلی در تاریخ: چهارشنبه 15 آبان 1392 ، ساعت 03:08 ب ظ
قابل توجه مسئولین و تصمیم گیران:
مبلغ دیه کامل یک مرد مسلمان در سال 92 برای ماه های عادی 114 میلیون تومان و برای ماه های حرام 152 میلیون تومان اعلام گردید. آیا نمی شود با هزینه دیه تنها یک فوتی، دوربرگردان ناقص ایمن آباد(بريدگي) را به یک دوربرگردان استاندارد تغییر داد؟ چند نفر دیگر باید از ندانم کاری و بی تجربگی مسئولین راهداری از بین بروند، و یا آسیب ببیند؟چه کسی جوابگوست؟
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20