*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

طرح ساماندهي گلزار شهداي بالاكروكلا


طرح ساماندهي گلزار شهداي روستاي بالاكروكلا(قاضي محله) كه از سال 1388 در دستور كار دهيار و اعضاي شوراي اسلامي اين روستا قرار گرفت چندي پيش مورد تاييد بخشداري، مدير كل امور روستايي و بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بابل قرار گرفت و بودجه اي به مبلغ پنج ميليون تومان به اين امر اختصاص يافت.

 

 

 

سيد محمد هاشمي كرويي دهيار روستاي بالاكروكلا با بيان اين مطلب افزودند:

 

رضا آزادكناري مدير كل امور روستايي و شوراهاي استانداري مازندران، قول مساعد دادند در صورت تامين بودجه به اين نهاد، اين مبلغ در اولويت پرداخت به حساب دهياري روستاي بالاكروكلا مي باشد.

 

طرح ساماندهي گلزار شهدا با ارزيابي كارشناسان بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان از موقعيت مكاني و تعداد شهداي روستا، نزديك به ده طرح پيشنهادي را بررسي مي نمايند و يكي از طرح ها را انتخاب و براي ساخت به مرحله اجرا خواهند گذاشت.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20