*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

البرز را چه می شود؟!!

تیم فوتبال البرز ایمن آباد، در ادامه مسابقات دسته اول باشگاه های بابل، روزهای سختی را سپری می کند و وضعیت نگران کننده ای بر فضای تیم حاکم است.

 

 

 

 

 

 

روز دوشنبه ششم آبان ماه تیم فوتبال البرز در چهارمین بازی اش نیز مغلوب تیم شهدای دونسر گردید و با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار نمود.

 

از آغاز بازی های این فصل، تا کنون چهار بازی انجام گردید که فقط اولین بازی را تیم البرز با پیروزی پشت سر گذاشت و سه بازی بعدی را مغلوب شده است.

 

دومین بازی البرز با پرسپولیس بابل بود که نتیجه را سه بر صفر واگذار کرد.

 

سومین بازی که به دلیل درگیری و مشاجره بازیکنان با داور بازی نیمه کاره به پایان رسید، با رای کمیته انضباطی سه بر صفر به سود تیم کاسپین اعلام گردید.

 


در پایان هفته چهارم تیم البرز روستایمان با سه امتیاز در رده های پایین جدول قرار دارد و تیم پرسپولیس بابل صدر نشین فعلی مسابقات است.

 

لازم به توضیح است که هیئت فوتبال شهرستان بابل وبسایت رسمی ندارد، به همین دلیل هیچ اطلاعی از نتیجه بقیه بازی ها، جدول مسابقات و برنامه بازی ها در دسترس نیست. حتی بازی بعدی تیم البرز نیز مشخص نمی باشد و دو روز مانده به بازی بعدی، مسئولین هیئت فوتبال، بصورت تلفنی زمان و مکان بازی را اعلام  می کنند. به دلیل همین بی برنامگی، دو تیم از ده تیم حاضر در مسابقات، از ادامه بازیها انصراف داده اند.

 

پیشاپیش از آن دسته از عزیزانی که با ارسال نظر، پیگیر نتیجه بازی های البرز بوده اند، عذر خواهی می نماییم.  

 

 

 

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # مهدیپور در تاریخ: دوشنبه 13 آبان 1392 ، ساعت 12:08 ب ظ
انشا... تو بازی های بعد این نتیجه ها توسط بچه ها جبران میشه
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20