*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد عقيل حسيني ايمني

 

ليسانس مهندسي تكنولوژي نرم افزار كامپيوتر، از دانشگاه غيرانتفاعي طبري بابل (1391)

 

 

 
 

سيد عقيل حسيني ايمني فرزند كاظم، متولد 18 دي ماه 1363 از  روستاي ايمن آباد بابل

 
 

 

سيد عقيل حسيني ايمني دوره پنج ساله ابتدايي را در دبستان امام محمد تقي روستاي ايمن آباد به پايان مي برد و در سال 1375 وارد مدرسه راهنمايي شهيد محمدعلي فياض بخش روستايش مي شود.

 

ايشان براي گذراندن دوره دبيرستان، رشته رياضي را بر مي گزيند و در دبيرستان حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) بابل به ادامه تحصيل مي پردازد.

 

 سيد عقيل حسيني ايمني  پس از اخذ گواهي نامه ديپلم در سال 1381 به دوره پيش دانشگاهي در دبيرستان امام حسين(ع) بابل واقع در شهرك طالقاني مي رود و پس از گذراندن اين دوره در سال 1383 در آزمون ورودي دانشگاهها شركت جسته و در مقطع كارداني دانشگاه آزاد اسلامي بابل در رشته كامپيوتر شاخه تكنولوژي نرم افزار پذيرفته مي شود و در سال 1386 از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي شود.

 

ايشان پس از گذراندن خدمت سربازي به ادامه تحصيل مي پردازد و در مؤسسه غيرانتفاعي طبري بابل در مقطع كارشناسي در همين رشته يعني رشته كامپيوتر گرايش تكنولوژي نرم افزار، گواهي نامه ليسانس خود را در سال 1391 دريافت مي كند.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20