*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

چهارشنبه ماندگار در تاريخ فوتبال روستا+عكس

 

در هفته آخر و سرنوشت ساز بازيهاي ليگ دسته دو فوتبال مازندران، كه سه تيم وسطي كلا آمل، شاهين كروكلا و كبوتردان بابلسر براي صعود به ليگ دسته اول به ميدان مي رفتند حساسيت اين دوره از بازيها را بسيار بالا برده بود.

 

با توجه به 6 امتيازي كه به دليل نبود آمبولانس و بارندگي و مواردي از اين دست بر اساس قوانين فدراسيون فوتبال نصيب تيم كبوتر دان بابلسر شد و كسر سه امتياز از تيم شهداي بيشه سر بابل، كبوتردان جزو مدعيان قرار گرفت.

 

 

به دليل بارندگي روز دوشنبه و ورود آب رودخانه به زمين ورزشي شهداي روستايمان، زمين ورزشي شهداي روستاي مناسكلا براي بازي شاهين در ايستگاه آخر، انتخاب شد.

 

بازي در ساعت 15 با صوت داور آقاي علي هدايتي آغاز شد. آقايان سيد ياسر نوربخش و سيد علي رزاق پور نيز به عنوان كمك داور و  آقاي محمود وطني نيز به عنوان ناظر بازي، ايشان را همراهي مي كردند.

 


 

شرح بازي به قلم مربي تيم شاهين كروكلا، آقاي بهروز طاهرپور:

 

بازی امروز دو نیمه ی بسیار متفاوت داشت!

 

قبل از شروع بازی،نکاتی رو برای بازیکنان توضیح دادم(آخرین بازیه،اگه کم کاری بشه فرصت جبران نداریم، اسی ربازی احساسی نشیم و حداقل این بازی رو با برنامه کار کنیم و ....)بازیکنان وارد زمین شدند و همان دقیقه ی اول بازی، با داد و بیداد شروع کردند به تخریب بازی هم! با اینکه در دقایق 35 و  36 بازی دو موقعیت 100% گل روی دروازه ی حریف خلق شد و با کم دقتی از دست رفت، ولی نیمه ی اول چنگی به دل نزد و بدون گل به پایان رسید!

 

 

 

در وسط نیمه مجددا" با بازیکنان صحبت کردم:

 

اگه مالک طوقانی زياد اعتراض مي كنه و نمی تونه خودش رو کنترل کنه شاید قابل تحمل باشه ولی اگه همه بخواین صداتون رو تو زمين بلند كنيد و کنترل رفتاری نداشته باشید اصلا" قابل تحمل نیست، پس نه حرف مالک رو می شنوید و نه در صدد جواب دادن بر میآین.

 

این درخواست را باهمه ی وجودم بصورت خواهش بیان کردم مخصوصا" از بازیکنان غیرمحلی که بشدت از این موضوع ناراحت بودند! در ادامه گفتم اگه همینطوری پيش بره، دو تا 45 دقیقه ی دیگه هم بازی کنید هیچ اتفاقی نمی افته!

 

سپس نکات فنی رو توضیح دادم از جمله نحوه ی ضعیف پاسکاری و  عدم بازی بدون توپ برای ایجاد فضای کافی و... پس از اون بازیکنان با یک روحیه ی همدلی مضاعف وارد زمین شدند!

 

این همدلی خیلی زود خودشو نشون داد چرا که به دقیقه ی 55 بازی نرسیده بودیم که رحمت اله صادقی هافبک وسط و با ارزش ما، در یک حرکت خلاقانه ی فردی که از دفاع ما شروع شد و با دریبلینگ عالی تا قلب دفاعی حریف ادامه پیدا کرد و توپ را به زیبایی به تور دروازه چسباند و ما را صاحب اولین گل شیرین و روحیه بخش کرده بود!

 

دراین لحظه دستور مالکیت و دفاع تاخیری برای افزایش گلها رو اعلام کردم حتی به مهاجمین گفتم به حالت 1—1 قرابگیرند! انصافا" این بار نقشه مان گرفت. چراکه تیم حریف بی مهابا، دست به حمله میزد و تانیمه ی زمین جلو می کشید، دراین حالت شکار عمق حریف با این فضای زیاد، براحتی صورت مي گرفت و  8 دقیقه ی بعد، يعني دقيقه 63 بازي، دروازه بان حریف دفع ناقص میکند و توپش جلوی مهاجم ما در موقعیت گلزنی قرار می گیرد و مالک هم به زیبایی آنرا به گل دوم ما تبدیل می کند!

 

 مالك طوقاني با 15گل، آقاي گل ليگ دسته دو، در كنار پدر بزرگوارشان كربلايي هاني

 

در دقيقه 83 بازي يعني 20 دقيقه ی بعد فرار مالک پشت مدافعین پیش تاخته ی كبوتردان، منجر به گل سوم ما می شود که انصافا" حرکت مالک، در فریب دادن دروازه بان حریف، هوشمندانه وبسیار فنی اجرا شد!

 

درنهایت بازی با همین نتیجه به پایان می رسد و شیرینی صعود هدیه ی عید غدیر می شود برای همه ی روستاییان عزیز ایمن آباد و کروکلا.

بنده نيز صعود مقتدرانه تيم شاهين را با همه مشكلاتش، به ليگ دسته اول فوتبال مازندران، تبريك و شادباش مي گويم.

 

 

و اما سيد علي هاشمي كرويي سرمربي تيم شاهين كروكلا كه  قطعا" مي توان گفت به تنهايي فشار زيادي را براي هدايت تيم تحمل كرد، با توجه به عملي نمودن قول صعود كه در اول فصل به اهالي داده بود در پايان بازي، در مجموع با اعلام رضايت كامل از بازيكنانش در طي بازي هاي ليگ عنوان نمودند:

آنچه كه مهم است اخلاق در ورزش است كه بسيار اهميت دارد و بنده فكر مي كنم در مجموع نمره خوبي در اخلاق مي توان به بچه ها و بازيكنان تيم داد.

ضمن قدرداني از كليه بازيكنان (50% بومي و 50% غيربومي) كه با مشكلات فراوان خود با توجه به دانشجو بودن، متاهل بودن و كار براي امرار معاش، جداي از وقتشان از جيب شان نيز براي موفقيت تيم هزينه مي كردند، همت والاي شان را مي ستايم كه با همدلي شان، تيمي كه متعلق به شهداي روستايمان است را، با كسب عنوان نايب قهرماني و با افتخار راهي ليگ دسته يك كردند.

اكثر بچه ها امروز با وضو وارد زمين شدند و بسيار خوشحالم كه عيدي اين روز بزرگ از سوي بازيكناني كه اكثرا" سيد هستند به اهالي داده شد.

 

 

 

ايشان صعود تيم روستايمان را به ليگ بالاتر كه تنها تيم بخش لاله آباد در اين عرصه است بسيار حائز اهميت خواند و اميد به حمايت بخشدار، رئيس شوراي بخش، رئيس اداره ورزش و جوانان در شهر زرگرشهر و بخش لاله آباد و ساير عزيزان، نسبت به تيم شاهين شدند.

 

ايشان ضمن قدرداني از دو سر مربي خوب مثل آقايان محمد باباگل زاده و علي جعفري بسيار از آقاي بهروز طاهرپور (كمك مربي سابق درياي بابل) قدرداني كردند.

 

سيد علي هاشمي از آقاي كربلايي هاني طوقاني بابت حضور در تمامي بازي ها و حمايت معنوي و مالي تيم تشكر كردند و همچنين از تمامي عزيزاني كه تيم را در هموار كردن راه صعود به ليگ يك، ياري نمودند.

 

 

اينكه:

جشن صعود تيم شاهين در روستايمان برگزار مي شود؟

برنامه فصل بعد تيم شاهين چگونه است؟

بازيكناني از تيم حذف و يا به تيم اضافه مي شوند؟

همراهي مربي تيم يعني آقاي طاهرپور با تيم شاهين؟

ساماندهي و حل مشكلات زمين ورزشي فوتبال روستايمان ازجمله احداث ديواره حفاظتي رودخانه، سرويس بهداشتي، رختكن، آب لوله كشي و برق زمين ورزشي؟

و مواردي از اين دست در فرصتي ديگر  گفتگوي نسبتا" كاملي صورت خواهد گرفت و به آگاهي اهالي خواهد رسيد.

 

لازم به توضيح اينكه تيم شاهين كروكلا در ليگ حذفي استان مازندران شركت كرده است و قرار است در اولين بازي به مصاف تيم ليگ برتري استان، يعني پيام شهداي سلمانشهر برود.

 

تصاويري از حاشيه بازي تيم شاهين كروكلا و كبوتر دان بابلسر، در چهارشنبه ماندگار تاريخ فوتبال روستايمان، تهيه شده است كه با كليك روي تصوير زير، به تماشا بنشينيد.

  

 

 

 

 

تهيه و تنظيم: سید فضل اله هاشمی خبرنگار ورزشی وبسایت

 

اعضاي وبسايت روستا از تلاش و همت والاي سيد فضل اله هاشمي، بابت تهيه عكس و ارسال خبرهاي لحظه به لحظه تيم شاهين كروكلا، بسيار قدرداني مي كند.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # حسینی در تاریخ: پنج شنبه 02 آبان 1392 ، ساعت 12:08 ب ظ
سلام و عرض تبریک خدمت اهالی ایمن آباد و کروکلا
با عرض خسته نباشی خدمت اعضای تیم شاهین
یه پیشنهادی داشتم که لازم میدونم اینجا مطرح بشه. با توجه به همدلی مثال زدنی اهالی ایمن آباد و کروکلا در اکثر زمینه ها به خصوص بعد از راه اندازی این وبسایت و تابلوی ورودی محل که به نام ایمن اباد و کروکلا زده شده، اسم این تیم هم به عنوان شاهین ایمن آباد و کروکلا مطرح بشه.
با تشکر
نقل قول
 
 
0 # منوچهر قلی نیا ایمنی در تاریخ: پنج شنبه 02 آبان 1392 ، ساعت 04:08 ب ظ
با عرض تبریک این موفقیت به همه اعضای تیم و اهالی.
من که آخرش نفهمیدم آقای طاهرپور مربی تیم بوده یا سرمربی.مصاحبه هاشون در حد سرمربی ولی جایگاهشون در تیم به عنوان مربی.لطفا" یکی منو از این عذاب نجات بده. ممنون میشم.
نقل قول
 
 
0 # هم محلی در تاریخ: شنبه 04 آبان 1392 ، ساعت 08:08 ق ظ
تبریک به بچه های پر تلاش و غیرتمند تیم شاهین کروکلا و تبریک ویژه به علی آقا،سرمربی کاربلد شاهین. انشااله لیگ خلیج فارس.
و تبریک هم به اهالی روستا و البته با انتظار کمک مادی و معنوی بیشتر . پایدار باشید.
نقل قول
 
 
0 # سید رضا هاشمی در تاریخ: شنبه 04 آبان 1392 ، ساعت 12:08 ب ظ
با سلام و تشکرو قدردانی از زحمات فراون دست اندرکاران محترم باشگاه شاهین کروکلا و خصوصا" جناب آقای فضل اله هاشمی کروئی خبر نگار و عکاس دقیق روستاي ایمن آباد و کروکلا.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20