*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مروري بر عملكرد شاهين، قبل از پرواز آخر براي صعود

 

از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم استان مازندران، و در آخرین ایستگاه، عصر روز چهارشنبه یکم آبانماه 92 تیم فوتبال روستایمان(شاهین کروکلا) برای صعود به لیگ دسته اول استان مازندران، به مصاف تیم میانه جدولی کبوتردان بابلسر می رود.

 

 

 

 

به جهت حساسیت این بازی و همچنین روند صعود تیم شاهین تا این مرحله، لازم دانستم بازیهای این تیم از ابتدا تا کنون را مورد بررسی قرار دهم.

 

بیست و هفتم خرداد ماه امسال شاهین، اولین قدم را بسیار محکم برداشت و توانست، تیم شهدای بیشه سر را چهار بر دو در خانه اش شکست دهد.

 

 

در دومین بازی که به میزبانی شاهین و در تاریخ یکم تیرماه برگزار گردید، تیم ما نتوانست انتظارات را برآورده کند و از تیم سنگ تجن نوشهر سه بر دو شکست خورد.

 

 

تیم فوتبال سنگ تجن نوشهر

 

 

پنجم تیر ماه امسال شاهین مهمان تیم صدر جدولی وسطی کلای آمل بود. با توجه به شکست بازی قبل، بازیکنان تیم مصمم شدند، این بازی را به سود خود به پایان ببرند. بازی با حملات مکرر تیم میزبان آغاز گردید و تیم شاهین سعی در کنترل بازی می نمود، و در این امر نیز نسبتا" عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دقایق پایانی نیمه اول توانست با یک گل حریف را بازنده به رختکن بدرقه کند. تا دقیقه 40 نیمه دوم نیز شاهین برنده بازی بود، اما با یک اشتباه فردی، میزبان توانست گل مساوی را وارد دروازه شاهین کند، و این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

 

تیم فوتبال وُسطی کلا آمل

 

 

در هفته چهارم نیز نتیجه ای بهتر از مساوی برای شاهین بدست نیامد. دوازدهم تیرماه امسال، شاهین میزبان کلارآبادی ها بود و این بازی پر اشتباه، سه بر سه مساوی به پایان رسید. در پایان هفته چهارم، تیم ما با پنج امتیاز، در رده پنجم جدول قرار داشت و وضعیت نگران کننده ای بوجود آمده بود.

 

تیم فوتبال شهدای کلارآباد

 

 

زنگی کلای سرخرود پنجمین حریف شاهین و مهمان تیم ما بود. این بازی نیز در هفدهم تیرماه، با نتیجه تساوي سه بر سه به پایان رسید.

 

به دلیل تعطیلی یک ماهه مسابقات، به واسطه ماه مبارک رمضان، تیم ما این فرصت را پیدا کرد تا با تمرینات مستمر و حضور مربی جدید در تیم، بر ضعف هایش فائق آمده و با آمادگی کامل و تجربه بازیهای اول فصل، ادامه بازیها را پرقدرت و طوفانی پیگیری نماید.

 

بیست و سوم مرداد ماه شاهین در زمین ساری جوان، این تیم را سه بر یک شکست داد.

 

سی ام مرداد ماه کبوتر دان را در بابلسر دو بر یک متوقف نمود و توانست نیم فصل را با دوازده امتیاز و مقام دومی به پایان برساند.

 

 

 

 

در هفته هشتم و در اولین بازی نیم فصل دوم، شاهین در خانه خود توانست، دو بر یک شهدای بیشه سر بابل را بدرقه نموده و با پانزده امتیاز همچنان در تعقیب صدرنشین بیست امتیازی باشد. این بازی در تاریخ بیستم شهریور برگزار گردید.

 

نوار پیروزی های شاهین، در نوشهر و در یک بازی پر حاشیه قطع گردید و در هفته نهم نتیجه ای بهتر از مساوی نصیب تیم ما نشد. چهارشنبه بیست و هفتم شهریور بازی شاهین با چشمه سنگ تجن نوشهر با نتيجه تساوي بدون گل به پایان رسید.

 

چهارشنبه سوم مهرماه، و در زمین ورزشی شهدای روستایمان، میزبان تیم صدرنشین وسطی کلای آمل بودیم. این بازی زیبا، با پیروزی سه بر دو یاران ما همراه بود. اکنون تیم ما با نوزده امتیاز از ده بازی، و فقط با دو امتیاز فاصله در رده دوم قرار دارد.

 

ایستگاه یازدهم را شاهین به کلارآبادی ها با تمامي حاشيه هايش می بازد و امتیاز بسیار حساسی را از دست می دهد. این اتفاق در روز چهارشنبه دهم مهر ماه می افتد و تیم شاهين دو بر یک نتیجه را واگذار می کند.

 

هفدهم مهر ماه، و در هفته دوازدهم، مهمان سرخرودی ها بودیم و نتیجه ای بهتر از تساوي یک بر یک نصیب ما نمی شود و در روزهای پایانی وضعیت پیچیده ای را تجربه می کنیم. در پایان این روز وسطی کلا 25 امتیاز، بیشه سر 21 امتیاز و شاهین 20 امتیازیست.

 

سه شنبه بیست و سوم مهر ماه به گونه دیگر برای شاهین رقم می خورد. در این روز توانستیم، شش بر یک تیم  ته جدولی ساری جوان را بدرقه کنیم، و از آنطرف نیز تیم صدر نشین وسطی کلا، از كبوتردان بابلسر شکست می خورد.

 

اکنون و در آخرین ایستگاه دو تیم بالای جدولی وسطی کلا و بیشه سر به مصاف هم می روند، و تیم ما نیز میزبان کبوتردان بابلسر است.

 

اگر شاهین موفق شود این بازی يعني آخرين بازي ليگ را با پیروزی پشت سر نهد، به عنوان نماینده شهر، منطقه و روستای ما، به لیگ دسته اول استان مازندران صعود خواهد کرد و نتیجه بازی دو تیم بالای جدول، هیچ تاثیری بر صعود تیم شاهین نخواهد داشت.

 

بدین ترتیب سرنوشت تیم شاهین در آخرین بازی به دست بازیکنان و مربیان بی ادعای این تیم رقم خواهد خورد. اما حمایت و پشتیبانی همه ما به عنوان یار دوازدهم، قطعا" به بازیکنان تیم انرژی مضاعف منتقل خواهد کرد و موجب دلگرمی آنها خواهیم بود.

 

 

 

وعده دیدار ما، چهارشنبه یکم آبانماه، ساعت 14 ، زمین فوتبال شهدای روستایمان.

 

 

 

 

لازم به توضیح اينكه: از سیزده بازی انجام شده، شاهین صاحب شش برد، پنج مساوی و دو باخت شده است و با سی و یک گل زده و بیست و یک گل خورده، با تفاضل مثبت ده، 23  امتیاز دارد.

 

 

 

 

به امید پیروزی و صعود تیم فوتبال شاهین روستایمان.

 

 

 

 

 

   تهیه و تنظیم: مهدی قاسمی ايمني

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # m در تاریخ: سه شنبه 30 مهر 1392 ، ساعت 12:07 ب ظ
فردا اشک تیم شاهین در میاید شهدای کبوتردان می برد و به لیگ دسته یک صعود می کند.
نقل قول
 
 
0 # mmm در تاریخ: سه شنبه 30 مهر 1392 ، ساعت 03:07 ب ظ
جناب m ، برادر قچاق همراتون هست یا نه؟ اگه خودتون باشین که صحبت تون نیست. حالا اون برادر قچاق براتون کاری بکنه یا نه، خدا عالم است.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20