*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مهمترين مصوبات شوراي ايمن آباد از زبان رئيس شورا

 

با توجه به گذشت نزديك به يك ماه از انتخاب ريس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد و برگزاري جلسات متعدد در خصوص مسائل و برنامه هاي مهم روستا طي گفتگو با سيد هادي حسيني ايمني، رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد، مواردي را مطرح نمودند كه به آگاهي شما اهالي ايمن آباد و همچنين كروكلا مي رسد.

 

 


 

لايروبي جوي هاي روستا و رودخانه هاي اصلي:

 

 با توجه به فرا رسيدن فصل پاييز و آغاز بارندگي هاي اين فصل، لايروبي و پاكسازي جوي آب در داخل بافت روستا در جلسه 25 مهرماه 1392 مصوب شد و بنا بر اين مصوبه، با انتخاب پيمانكار، كار پاكسازي جوي ها آغاز خواهد شد.

 

سيد هادي حسيني ايمني رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد با بيان اين مطلب افزودند:

 

لايروبي جوي ها شامل جوي هاي داخل بافت روستا مي شود مثل تسكابن كيله يعني روبروي منزل مرحوم اصغر مهدي پور و در ادامه كنار منزل قدرت اله اصغرنيا، كنار خواربار فروشي مامطير كنار منزل سيد محمود حسيني، در ادامه جوي آب كنار مسجد صاحب الزمان ايمن آباد در مسير منزل سابق مرحوم حسن طبال و از آن سو، كنار مدرسه سابق ابتدايي روستا يعني  قوي رود، كنار منزل شهيد احسان ابراهيمي و ساير مسير جوي هاي روستا، بزودي آغاز خواهد شد.

 

سيد هادي حسيني در خصوص لايروبي رودخانه هاي اصلي روستا مثل كهرود و نارنج رود و بويژه زير پل عابر پياده روستا و خيابان شهيد عباس اميني كه گل و لاي زياد همراه با علف هاي هرز كه به شكل نيزار در آمده است و عمق سه و نيم متري رودخانه را به يك متر كاهش داده است اذعان داشتند:

 

با توجه به پيگيري هاي دهيار روستا قرار است با هماهنگي اداره آبياري با استفاده از بيل مكانيكي قويتر نسبت به بيل مكانيكي فعلي روستا، لايروبي اصولي صورت پذيرد.

 

 
 

ايشان در خصوص آبگرفتگي رودخانه زير پل عابر پياده و بسته شدن دهنه پل عنوان نمودند كه سعي مي شود زير پل با استفاده از نيروي انساني كارگر به طور كامل و دقيق لايروبي شود. اين لايروبي حتي در آنطرف رودخانه يعني به سمت منزل حاج ابوالحسن قاسمي نيز صورت مي پذيرد. آبگرفتگي ورودي روستا بايد بصورت اصولي حل شود كه اين مهم را نيز شوراي اسلامي و دهياري ايمن آباد، با کمک اداره راه و ترابري و قول هاي داده شده از سوي حجت الاسلام ناصري نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي، پيگيري خواهد کرد.

 

 

 
 

رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد از اهالي درخواست نمودند زباله ها را در داخل رودخانه ها و جوي آب، رها نكنند و سعي شود با تفكيك زباله در حفظ محيط زيست روستا كوشا باشند تا در اولين فرصت در خصوص جمع آوري زباله ها تصميماتي از سوي اعضاي شورا اتخاذ  گردد.

 

 

 

 

 

بيل مكانيكي روستا و تيلر كشاورزي:

 
 

سيد هادي حسيني ايمني رئيس شوراي اسلامي روستا با اشاره به بيل مكانيكي و تيلر كشاورزي عنوان نمودند:

 

بيل مكانيكي از محوطه بلوك زني در روبروي سيمان فروشي سيد رحيم حسيني با تعمير اوليه (نصب باطري)حركت داده شد و كنار قرض الحسنه ولي عصر در ميدان ورودي روستا منتقل شد. ايشان وضعيت فني بيل مكانيكي را سالم عنوان كردند و بيان داشتند اين بيل قدرت بالايي ندارد و براي كارهاي معمولي در روستا قابل استفاده مي باشد.

 

 

و اما تيلر كشاورزي روستا با هزينه اي بابلغ بر 8500000 ريال معادل هشت صد و پنجاه هزار  تومان تعمير موتوري شد و قابل استفاده مي باشد و بايد پوسيدگي اتاق تيلر آن نيز  برطرف شود كه شايد تا سقف يك ميليون تومان بار مالي را براي شورا به همراه داشته باشد. ايشان یکی از مصارف تيلر كشاورزي را به عنوان مثال لايروبي جوي آب روستا كه توسط نيروي انساني صورت مي گيرد، عنوان نمود.

 

 

 

تعويض و تعمير روشنايي معابر:

 

سيد هادي حسيني ايمني با اشاره به سوختگي لامپ ها و ترانس هاي روشنايي معابر اعلام نمودند از هفته گذشته، كار تعويض و تعمير و حل مشكلات روشنايي معابر آغاز شده است و تا پايان هفته جاري مشكلات آن برطرف خواهد شد.

 

 

 

حل مشكلات ايمن آباد شمالي بويژه محله عباس آباد:

 

رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد در خصوص پرسش يكي از اهالي روستا در وبسايت روستا مبني بر وضعيت جاده ها، جوي ها و روشنايي معابر و ديگر مشكلات ايمن آباد شمالي از جمله عباس آباد و مشتي آباد، عنوان نمودند:

 

در اين زمينه نيز حتما" از محل بازديد شده و پيگير حل مشكل اهالي اين محلات نيز خواهيم بود.

 

ايشان مشكل راه و يا جاده ورودي را در عباس آباد بسيار مهم بر شمردند و عنوان نمودند كه طي گفتگو با سيد عبداله حسيني ايمني براي عقب نشيني و يا تعويض زمين جاده ورودي  عباس آباد كه بسيار باريك مي باشد به نتيجه اي نرسيديم.

 

سيد هادي حسيني بيان داشتند شايد بتوانيم جاده ورودي به محله عباس آباد را از سمت جاده اي كه در طرح تسطيح اراضي (طرح ژاپن) احداث شده است تغيير دهيم.

 

از طرفي اهالي مياندسته نيز پيشنهاد احداث جاده اي جديد، پشت  محله عباس آباد را به سمت جاده مياندسته داشتند تا با اتصال به جاده طرح تسطيح اراضي، متصل به جاده بين المللي شود.

 

 

 

ايشان ابراز اميدواري كردند در جلسات بعدي شوراي اسلامي، اين مهم را به شور خواهيم نشست تا تصميماتي براي حل مشكلات اين محله گرفته و به تصويب برسانيم.

 

 

 

حرف پاياني:

 

ايشان در پايان از اهالي محترم روستاي ايمن آباد و همچنين كروكلا درخواست نمودند هرگونه انتقاد و يا پيشنهاد، كه براي توسعه روستا مد نظر دارند بطور مستقيم با اعضاي شورا و دهيار در ميان بگذارند و يا از طريق وبسايت روستا مشكلات كوچه و محله خود را بيان نمايند.

 

رئيس شوراي اسلامي ايمن آباد از اهالي تقاضا نمودند كه در راستاي توسعه روستا بويژه طرح هادي روستا كه به دلايل نبود اعتبار از سوي بنياد مسكن انقلاب اسلامي نيمه كاره مانده است، با شورا و دهياري روستا همكاري نمايند و از آن دسته از عزيزاني كه از بعد مادي و معنوي  قدمي بر نمي دارند تقاضا نمودند موانعي براي توسعه روستا ايجاد نكنند. در حال حاضر مشكل نبود بودجه در حساب شورا و دهياري روستا از مهمترين عوامل تاخير در انجام كارهاي اجرايي ويژه در روستاست.

 

ايشان  از بزرگان محل كه قول هايي را جهت كمك مالي براي حل مشكلات عمراني محل داده اند بسيار قدرداني نمودند و اميدوار هستند هر چه زودتر اين امر صورت پذيرد تا كارهاي اجرايي با سرعت بيشتر و بهتري صورت پذيرد.

 

 

 

  اعضاي وبسايت روستا از تعامل مثبت رئيس شورا و ساير اعضاي شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد، جهت اطلاع رساني قدرداني مي كند و اميدوار است انعكاس مشكلات و نابساماني هاي روستا از طريق وبسايت با پاسخ منتخبان مردم به مردم، همراه باشد تا همه با هم يكي با قلم ، يكي با قدم و ديگري با هر ابزار ديگري، در جهت توسعه روستا و آرامش بيشتر اهالي روستايمان همه با هم تلاش كنيم.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # مهدیپور در تاریخ: سه شنبه 30 مهر 1392 ، ساعت 03:07 ب ظ
از اعضا وبسایت برای انعکاس نظرات به مسئولین محل تشکر وافر دارم همچنین از اعضا جدید برای توجه به همه کوچه های محل تشکر میکنم این نشون ازاین داره که اهداف بزرگی برا اجراکردن دارن. امیدوارم باکمک هم، محلی آباد داشته باشیم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20