*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دهيار روستاي ايمن آباد تا دو ماه ديگر حكم سرپرستي گرفت

 

پس از گذشت نزديك به سه هفته از انتخابات داخلي شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد مبني بر انتخاب رئيس شورا و پايان يافتن فرصت انتخاب و معرفي دهيار جديد به بخشداري لاله آباد، سيد طاهر حسيني ايمني دهيار پيشين روستاي ايمن آباد با حكم سرپرستي از سوي اعضاي شوراي اسلامي، بطور موقت تا دو ماه ديگر به عنوان دهيار روستاي ايمن آباد انتخاب و به بخشداري معرفي گرديد.

 

 

سيد هادي حسيني ايمني،رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد، با بيان اين مطلب افزودند:

 
 

با توجه به استقبال تعدادي از اهالي و جوانان روستا كه تا كنون  چهار نفر  براي تصدي دهياري روستاي ايمن آباد خود را معرفي نمودند و از طرفي فرصت مناسب جهت انتخاب و معرفي آنان به بخشداري به عنوان دهيار جديد روستا و انجام كارهاي اداري جهت تاييد دهيار جديد، مدت زمان حداقل دوماهه را نياز است.

 

 لذا براي ادامه روند كارهاي اجرايي و اجراي مصوبات شوراي چهارم، اعضاي شوراي اسلامي ايمن آباد در جلسه روز پنجشنبه 25 مهر ماه مصوب نمودند تا سيد طاهر حسيني ايمني با عنوان سرپرست دهياري روستاي ايمن آباد تا دو ماه ديگر به كارش ادامه دهد تا دهيار جديد انتخاب و معرفي گردد.

 

 

سيد هادي حسيني ايمني ادامه دادند:

سيد طاهر حسيني ايمني عملكرد خود را از ابتداي تصدي دهياري تا به امروز، ارائه دادند كه در اولين فرصت به اطلاع اهالي محترم روستاي ايمن آباد خواهد رسيد.

 

 

اميدواريم با تعامل و همدلي بيشتر اعضاي  شوراي اسلامي و دهيار روستا و بويژه اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا، همه با هم در راستاي توسعه و آباداني بيشتر روستا، قدم هاي محكمتري برداريم.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20