*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

شاهين در يك قدمي ليگ دسته يك مازندران+عكس

 

در ادامه بازيهاي ليگ دسته دو فوتبال مازندران، و در هفته سيزدهم آن، بعد از ظهر امروز سه شنبه 23 مهرماه، تيم فوتبال شاهین روستایمان ميزبان تيم فوتبال ساري جوان بود كه در پايان با 6 گل توانست تيم ته جدولي ساري جوان را بدرقه كند.

 

شاهين كروكلا       6               1  ساري جوان 

 

 

 

 بازي امروز از ساعت 15 با سوت داور بازي آقاي ميثم گلوردي آغاز شد و همكاران ايشان آقايان عباس يعقوبي و عزيز شعباني او را همراهي نمودند.

 

 

گلهاي بازي امروز را آقايان: مالك طوقاني   دقيقه 7، ميلاد رحماني (3 گل)   دقيقه 14 ، 35 و 62 ، سيد حسين هاشمي    دقيقه 85 و سيد رضا موسوي     دقيقه 87 به ثمر رساندند و تك گل تيم ساري جوان در دقيقه 82 توسط محمد حسن خاكساري به ثمر رسيد.

 

مالك طوقاني

ميلاد رحماني (3 گل)

سيد حسين هاشمي

سيد رضا موسوي

 

 

 امروز اگرچه کمی تیم حریف ضعیف بود ولی بازیکنان ما برای اولین بار، برنامه ی خواسته شده را تا حدودی اجرا کردند و بازی به مراتب زیباتری را شاهد بودیم تا جایی که پس از گل اول ما، که در دقیقه ی 9 بازی بر اثر ارسال ضربه سر محمد محسنی به محوطه 18 قدم و عبور مالک از دروازه بان و خطای پنالتی دروازه بان حریف و گل مالک، رقم خورد میلاد رحمانی موفق به هت تریک شد و 3 بار دروازه ی حریف را باز کرد که در این گلها، بازی خوب رضا موسوی(هافبک راست)و محمد محسنی(هافبک چپ) بسیار چشمگیر بود!

 

آقاي بهروز طاهرپور مربي تيم فوتبال شاهين كروكلا در ادامه افزودند:

 

اما آنچه که نگران کننده بود این بود که پس از گل دوم ،بازیکنان ما، از جریان بازی خارج شدند و حریف را چنان دست کم گرفتند که هر کسی دنبال بازی فردی خودش بود نه بازی گروهی! و از این مهمتر اینکه، بیش از تمام بازیهایی که از شاهین دیدم مهاجمین ما در تله ی آفسادگیری حریف قرار می گرفتند و مهاجمین ما به هیچ وجه فکر نمی کردندبا این حرکت،موقعیتهای پی در پی ما از بین می رود و دیگه هافبک های ما به فکر تغذیه ی مهاجمین نمی افتند و اینطوری بازی از دست ما خارج خواهد شد پس لااقل کمی خودشان را از خط آفسایدگیری خارج کنند!

 

همچنین اصلا دفاع تاخیری بلد نیستند و با اینکه از نظر نتیجه جلو هستیم ولی بی مهابا برای تصاحب توپ حمله ور می شوند و براحتی جا می مانند و....!

 

اما این برد شیرین، به همراه نتایج دیگر بازیها، طوری شرایط را بنفع ما برگرداند که تا قبل از بازیهای امروز، تا حدودی صعود ما بدست خودمان نبود و می باست به نتایج دیگر بازیها چشم می دوختیم ولی با بازیهای امروز، تکلیف صعود تیم ما بدست خودمان رقم می خورد که اگر 3 امتیاز بازی بعدی را بگیریم باید جشن صعود را تجربه کنیم که خودم شخصا" بی صبرانه منتظر این لحظه ی شیرین می باشم!

 

 

 

 

و اما با توجه به ساير بازي هاي به دست آمده، شرايط براي صعود دو تيم برتر اين دوره از مسابقات به ليگ دسته يك استان به هفته پاياني كشيده شد و بايد منتظر بازي هاي عصر روز چهارشنبه اول آبانماه بود.

 

كبوتردان بابلسر   1                  0  وسطي كلا آمل                             

 

شهدا كلارآباد       2                  2  زنگي كلا عليا سرخرود                  

 

شهدا بيشه سر بابل 5             0  چشمه سنگ تجن نوشهر               

      

 

 

 در آخرين بازي اين دوره از مسابقات ليگ دسته دو استان، چهارشنبه هفته آينده اول آبان ماه، تيم شاهين كروكلا ميزبان تيم كبوتردان بابلسر است.

 

اميدواريم با  شكست اين تيم، جشن صعود تيم فوتبال روستايمان را به ليگ دسته يك استان، در روستا برپا كنيم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 رجبعلي و محمد حسن خاكساريان سرمربي و مربي تيم ساري جوان

 

 

 

 

 

 

 

 سيد حسين هاشمي بازيكن ليگ فوتبال نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مازندران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سید فضل اله هاشمی، خبرنگار ورزشی وبسایت

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
-1 # منوچهر قلی نیا ایمنی در تاریخ: چهارشنبه 24 مهر 1392 ، ساعت 12:07 ب ظ
با آرزوی صعودو موفقیتهای بیشتر
نقل قول
 
 
-1 # شاگرد رجب در تاریخ: شنبه 09 آذر 1392 ، ساعت 10:09 ق ظ
آقا رجب مرد دوست داشتني فوتبال ساري
نقل قول
 
 
-1 # سعید در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 12:05 ب ظ
آقا رجب مرد زحمتکش که بیشتر وقتش را برای بازیکن سازی می گذاره. سلامت باشه
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20