*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بازديد نماینده مردم بابل در مجلس، از روستاي ایمن آباد

 

حدود ساعت11 صبح امروز یکشنبه 21 مهرماه 92 حضرت حجت الاسلام والمسلمين ناصری نماینده محترم مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی به دعوت مسئولین محلی روستاهای میاندسته و ایمن آباد، جهت بررسی مشکل ورودی ایمن آباد شمالی که این خیابان، به روستای میاندسته نیز ختم می شود، در روستایمان حاضر شدند، و از محل ورودی روستای ایمن آباد شمالی و میاندسته بازدید نمودند.

 

 

 

 

 

لازم به توضیح می باشد که بعد از دو بانده شدن محور بابل _ آمل و عدم تخریب مغازه های قدیمی در باند شمالی جاده، این مغازه ها عملاً در دو متری جاده قرار گرفته اند و خطرات فراوانی صاحبان مغازه ها و همچنین مشتریان این مغازه ها را تهدید می کند.

 

 

 

 

برای مثال، مغازه بقّالی حاج غلامحسن بویه، مکانیکی حسین قربانی، تعویض روغن ارشادی، نانوایی  قاسمی، بقّالی آقایان حاج آقابابا و حاج سلطان حسینی و بهروز هاشمی و چند مغازه دیگر که تعداد آنها حدود 24 باب می باشد، وصل به جاده اصلی و بین المللی می باشد و اداره راه و ترابری هیچ اقدامی در جهت پرداخت خسارت و در پی آن تخریب و عقب نشینی این مغازه ها انجام نداده است.

 

 

یکی از این مکانها، ورودی ایمن آباد شمالی و میاندسته می باشد، که مغازه آقای حاج حسینعلی قربانی مانع عریض کردن این قسمت از خیابان است.

 

 

 

 

 

به همین جهت، نماینده محترم شهرمان در این مکان حضور یافته و با دعوت از حاج حسین قربانی، مالک این مغازه تصمیماتی را اتخاذ نمودند که بر اساس آن قرار بر این شد که مغازه جلویی حاج حسین قربانی جهت عریض شدن ورودی، تخریب و مغازه پشتی آقای قربانی تعمیر  گردد.

 

ضمناً قرار شد بعد از انجام عملیات تخریب و تعمیر، مبلغی هم جهت خسارت، به آقای قربانی پرداخت گردد.

 

 

 

 

 

در این بازدید کوتاه  آقایان حاج سید نادر حسینی معاون محترم بخشداری لاله آباد، حاج سید نقی حسینی ايمني فرمانده بسيج روستاي ايمن آباد و كروكلا و عضو شوراي حل اختلاف بخش لاله آباد، سید نعمت حسینی عضو شورای اسلامي ایمن آباد و همچنین آقایان حاج حیدر و حاج حشمت رجبی و آقای حبیب حسین پور از مسئولین روستای میاندسته نیز حضور داشته اند.

 

همچنین آقای سید نعمت حسینی در رابطه با مشکل ورودی روستای ایمن آباد جنوبی، مطالبی را عنوان داشته اند، که در پی آن حجت الاسلام ناصری، قول هایی جهت عریض شدن ورودی روستا داده اند.

 

امیدواریم، با پی گیری های جدّي و مستمر  اعضاي محترم شورای اسلامی و دهیار روستاي ايمن آباد، تصمیمات صحیح و درستی جهت آبادانی روستایمان گرفته شده و با همکاری همه جانبه اهالی و مسئولین امر، این تصمیمات اجرایی گردد.

 

 

 

 

 

 

  تهیه و تنظیم خبر: مهدی قاسمی ايمني

                                 عكس از: سيد فضل اله هاشمي كرويي

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20