*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حاج سید امین حسینی پدر بزرگوار شهيد، به رحمت خدا رفت

 

صبح امروز سه شنبه  16 مهرماه حاج سيد میر امين حسيني ايمني پدر بزرگوار شهيد سيد صادق حسيني ايمني  پس از مدتها تحمل رنج بيماري، دعوت حق را لبیک گفت و به رحمت خدا رفت.

 

 

 

زنده ياد حاج سيد امين بخاطر بيماري ديابت كه حدود يكسال گذشته به اين بيماري دچار شده بود در سال 1392 شدت آن افزايش يافت و بخاطر زخمها و تاولهاي روي پايش متوجه بيماري ديابت مي شود و در ارديبهشت ماه سال جاري نزديك به يكماه در بيمارستان يحيي نژاد بابل بستري و تحت درمان قرار مي گيرد.

 

از طرفي ايشان دچار بيماري آلزايمر يا فراموشي نيز شده بودند.

 

مراسم تشیع پيكر پدر بزرگوار شهيد ساعت یازده صبح امروز با حضور مردم عزیز روستایمان برگزار گردید و پس از برگزاری نماز میّت، پیکر ایشان در جوار فرزند شهیدشان به خاک سپرده شد.

 

مراسم مجمه شام، طبق سنت قدیمی اهالی روستا، امشب در مسجد صاحب الزمان  ایمن آباد برگزار می گردد.

 

 

مراسم ختم پدر بزرگوار شهيد، روز شنبه 20 مهرماه، همزمان با شب شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) بعد از نماز مغرب و عشا، در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ايمن آباد برگزار خواهد شد.

 

 

مراسم هفتم پدر بزرگوار شهيد، روز يكشنبه 21 مهرماه از ساعت 10 صبح تا ساعت 15 در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ايمن آباد و سپس در مسجد جامع  كنار مزار ايشان در گلزار شهداي روستا برگزار خواهد شد.

 

 


از طرف اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا به خانواده محترم حسینی، تسلیت می گوییم.

 

 

 

  روحش شاد و از خداوند براي ايشان طلب آمرزش مي كنيم.

 

 

 

اميدواريم  خداوند بزرگ، به مادر بزرگوار شهيد، سلامتي و شفاي كامل  عنايت بفرمايد.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # منوچهر قلی نیاایمنی در تاریخ: چهارشنبه 17 مهر 1392 ، ساعت 12:07 ب ظ
روحش شاد و یادش گرامی
نقل قول
 
 
0 # مهدی قاسمی در تاریخ: چهارشنبه 17 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ب ظ
همه از خداییم و بسوی او باز می گردیم.
در گذشت این پدر رنج دیده و مهربان، و همسایه چندین ساله مان را به خانواده محترم و داغدارش تسلیت می گوییم.از دایی امینا، جز خوبی و مهربانی ندیده بودیم.امیدوارم با فرزند شهیدش محشور گردد.
نقل قول
 
 
0 # نادر قاسمی ایمنی در تاریخ: چهارشنبه 17 مهر 1392 ، ساعت 02:07 ب ظ
خانواده محترم حسینی ...با نهایت تاثر و تاسف در گذشت پدر بزرگوارتان را تسلیت و تعزیت عرض نموده .از درگاه خداوند منان برای ان مرحوم رحمت وا سعه الهی و برای سایر بازماندگان صبر و شکیبایی ارزو می نمایم...یادش گرامی باد
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20