*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

تلگرام وبسايت روستا

 

 

با توجه به توسعه و پيشرفت وسايل ارتباطي براي انتقال اطلاعات با سرعت بالاتر و در عين حال با هزينه پايين تر ، وبسايت روستا بر آن شده است تا جهت ارسال سريعتر اطلاعات از سوي اهالي روستا و علاقه مندان به انتقال اطلاعات روستا و حتا تشكيل گروه اجتماعي روستاي ايمن آباد و كروكلا براي تبادل اطلاعات و به اشتراك گذاشتن نظرات خود درباره روستا، ضمن توافق و تاييد اعضاي وبسايت روستا، اقدام به اختصاص شماره اي براي اين امر نمايد.

 

 

 

 

اهالي روستا و علاقه مندان مي توانند خبرها، مطالب، مقالات، عكس ها و هرگونه اطلاعاتي را كه مناسب براي درج در وبسايت روستا و يا مطرح شدن در گروه اجتماعي روستاي ايمن آباد و كروكلا مي باشد به اين شماره ارسال نمايند.

 

لازم به ذكر است زيرگروهي به نام  ابنوا كروكلاي وچون  نيز ايجاد شده است تا عزيزان اين گروه بتوانند اطلاعات نوشتاري، صوتي و تصويري خود را كه فقط درباره مسائل روستا مي باشد  به اشتراك بگذارند.

 

 

 

اساسنامه گروه ابنوا کروکلای وچون

 

1_ این گروه برای ارتباط تعدادی از ابنوایی ها و کروکلایي ها و انتقال تجربیات آنها به یکدیگر تشکیل شده است و هیچ هدف سیاسی ندارد.

 

2_ لطفا هر هم محلی را در هر کجای بابل، مازندران، ايران و جهان می شناسیم، ضمن تماس تلفني با ايشان و تشريح شرايط و اهداف گروه، به گروه اضافه کنیم و از افزودن افراد غیرمحلی خودداری کنیم.

 

3_ مطالبی را به اشتراک بگذاریم که مرتبط با روستاي ايمن آباد و كروكلا باشد. اعم از خبر و رخدادهاي روستا بصورت لحظه اي، مطالب و تصاوير قديمي روستا، مطالب علمی با توجه به آسيب هاي موجود در روستا، بيان خاطرات، اتفاقات، انتقال تجربیات در زمینه ی شغلی و مطالب جالبي از اين دست، آنهم كوتاه و مختصر.

 

4_ از گذاشتن مطالب، تصاوير و ویدیو های تکراری كه از گروه هاي ديگر به ما ارسال مي شود در اين گروه روستايي خودداري كنيم. مطالبي كه بی ربط، فرقه ای، ضد ملی، مذهبی و سیاسی، له یا علیه و جوک هایی که به طبقات، افراد خاص، زبان ها و گروه های شغلی خاصی مربوط می شود، پرهیز نمائيم. در صورت مشاهده چنين مطالبي شخص مورد نظر از گروه حذف و تحت هيچ شرايطي، ديگربار به گروه اضافه نمي شود.

 

5_ پیام های خصوصی و تعارف هاي شخصي را پس از مطالعه مطلب مورد نظر، بصورت خصوصي به شخص مورد نظر ارسال كنيم، تا در وقت خوانندگان و ديگر اعضا صرفه جويي شود.

 

6_ این اساسنامه ممکن است با توجه به مشکلات احتمالی قابل تغییر باشد.

 

 

باتوجه به هدف گروه خواهشمنديم نکات فوق رعایت شود.

همچنین منتظر پیشنهادهاي ارزشمند شما هستيم.

 

 

با نهايت سپاس و قدرداني

وبسايت ايمن آباد و كروكلا



 

 

 

 

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
+1 # Tabasoim در تاریخ: سه شنبه 16 تیر 1394 ، ساعت 01:04 ق ظ
خیلی عالیه عحب پیشنهادی ما که حاضریم
نقل قول
 
 
-1 # انلاین شب ها در تاریخ: سه شنبه 17 آذر 1394 ، ساعت 10:09 ب ظ
ممنون از همه بزرگواران و دوستان بچه محل های گل.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20